Oferta: stanowisko ds. opłat adiacenckich

Data publikacji: 2008-02-19
Nr ref.: ZG-ZKS.1110-5/08
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. opłat adiacenckich
Informacje dodatkowe: 3 wolne etaty

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-05-15

Zakres podstawowych czynności

  • Analiza otrzymanych decyzji w sprawie podziału nieruchomości pod kątem ustalenia przesłanek do naliczenia opłaty adiacenckiej.

  • Prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektu decyzji w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału nieruchomości.

  • Gromadzenie dokumentów, prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawie ustalania opłaty adiacenckiej z tytułu scalenia i podziału nieruchomości.

  • Gromadzenie dokumentów, prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawie ustalania opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku ze stworzeniem warunków do podłączenia nieruchomości do urządzeń infrastruktury technicznej lub stworzeniem warunków do korzystania z wybudowanej drogi.

  • Przygotowanie zleceń na wykonanie operatów szacunkowych oraz sprawdzanie operatów pod względem formalnym i merytorycznym.

  • Podejmowanie czynności w celu zabezpieczenia należności Miasta w razie rozłożenia opłaty adiacenckiej na raty.

  • Waloryzacja opłaty adiacenckiej ustalonej w decyzji.

  • Przygotowywanie pod względem merytorycznym odpowiedzi na skargi i wnioski.

  • Opracowywanie materiałów sprawozdawczych i informacyjnych.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe

  • Wiedza w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego

  • Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (Word, Excel).

  • Komunikatywność

  • Asertywność

  • Takt i wysoka kultura osobista

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie: prawo, administracja, gospodarka przestrzenna, ekonomia, geodezja.

  • Kursy, szkolenia, studia podyplomowe w zakresie gospodarki nieruchomościami, wyceny nieruchomości.

  • Co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej w zakresie realizacji zadań związanych z gospodarką nieruchomościami i oceną operatów szacunkowych lub prowadzenia postępowań administracyjnych.

  • Znajomość aktualnego orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego Sądu Najwyższego i sądów administracyjnych, dotyczącego realizowanych zadań.

Wymagane dokumenty

  • CV

  • List motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe a w przypadku odbytych kursów i szkoleń, kopie świadectw lub zaświadczeń.

  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru.fpkg.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: usunięcie danych osibowych na żądanie kandydata (Aktualizacja)
Opublikował(a): Patrycja Kasprzak
Data i godzina publikacji: 2009-01-26 13:48