Oferta: stanowisko ds. opłat adiacenckich
Data publikacji: 2008-02-19
Nr ref.: ZG-ZKS.1110-5/08
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. opłat adiacenckich
Informacje dodatkowe: 3 wolne etaty
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-05-15
Zakres podstawowych czynności
Analiza otrzymanych decyzji w sprawie podziału nieruchomości pod kątem ustalenia przesłanek do naliczenia opłaty adiacenckiej.
Prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektu decyzji w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału nieruchomości.
Gromadzenie dokumentów, prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawie ustalania opłaty adiacenckiej z tytułu scalenia i podziału nieruchomości.
Gromadzenie dokumentów, prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawie ustalania opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku ze stworzeniem warunków do podłączenia nieruchomości do urządzeń infrastruktury technicznej lub stworzeniem warunków do korzystania z wybudowanej drogi.
Przygotowanie zleceń na wykonanie operatów szacunkowych oraz sprawdzanie operatów pod względem formalnym i merytorycznym.
Podejmowanie czynności w celu zabezpieczenia należności Miasta w razie rozłożenia opłaty adiacenckiej na raty.
Waloryzacja opłaty adiacenckiej ustalonej w decyzji.
Przygotowywanie pod względem merytorycznym odpowiedzi na skargi i wnioski.
Opracowywanie materiałów sprawozdawczych i informacyjnych.
Wymagania obowiązkowe
Wykształcenie wyższe
Wiedza w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego
Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (Word, Excel).
Komunikatywność
Asertywność
Takt i wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowe
Wykształcenie wyższe magisterskie: prawo, administracja, gospodarka przestrzenna, ekonomia, geodezja.
Kursy, szkolenia, studia podyplomowe w zakresie gospodarki nieruchomościami, wyceny nieruchomości.
Co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej w zakresie realizacji zadań związanych z gospodarką nieruchomościami i oceną operatów szacunkowych lub prowadzenia postępowań administracyjnych.
Znajomość aktualnego orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego Sądu Najwyższego i sądów administracyjnych, dotyczącego realizowanych zadań.
Wymagane dokumenty
CV
List motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe a w przypadku odbytych kursów i szkoleń, kopie świadectw lub zaświadczeń.
Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru.fpkg.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: usunięcie danych osibowych na żądanie kandydata (Aktualizacja)
Opublikował(a): Patrycja Kasprzak
Data i godzina publikacji: 2009-01-26 13:48