Oferta: stanowisko ds. zamówień publicznych

Data publikacji: 2018-08-08
Nr ref.: ZG-ZKS.11001.4.2018
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę w celu zastępstwa, na pełen etat, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-02-25

Zakres podstawowych czynności

  • Planowanie, prowadzenie, bieżące organizowanie i koordynowanie spraw w zakresie:

a) ustalania źródeł zaopatrzenia oraz wykonawców robót i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi do niej aktami wykonawczymi oraz stosownymi przepisami wewnętrznymi obowiązującymi w ZGiKM GEOPOZ, w tym:

-      prowadzenie rejestrów zamówień publicznych zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Jednolitym rzeczowym wykazem akt

-      ocena wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego pod względem konieczności stosowania do danego zamówienia ustawy - Prawo zamówień publicznych i jeżeli zachodzi potrzeba określenie trybu udzielenia zamówienia oraz czuwanie nad przestrzeganiem zasad i form postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w tym trybie

-      opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

-      parafowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub zaproszeń do udziału w postępowaniu przed przekazaniem do zatwierdzenia Dyrektorowi lub osobom przez niego upoważnionym

-      przygotowywanie i udzielanie pisemnych wyjaśnień do SIWZ

-      udział w pracach dotyczących oceny ofert w zakresie spełniania przez wykonawców warunków określonych w SIWZ oraz zgodnie z kryteriami wyboru określonymi w SIWZ

-      wykonywanie czynności związanych z wniesionymi informacjami lub odwołaniami
w związku z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,

-      ostateczne przygotowywanie umowy do jej podpisania przez wybranego wykonawcę oraz przekazanie zawartej umowy do realizacji w komórce merytorycznej

-      prowadzenie wymaganej sprawozdawczości

b) doradztwo i bieżące udzielanie informacji pracownikom Zarządu oraz gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych

c) wykonywanie zaleceń pokontrolnych

d) monitorowanie, aktualizacja oraz dokonywanie zmian w BIP, w zakresie zamówień publicznych

Wymagania obowiązkowe

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • obywatelstwo polskie
  • wykształcenie wyższe z co najmniej 6-miesięcznym doświadczeniem w zakresie realizacji zamówień publicznych lub wykształcenie średnie z co najmniej 4-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym co najmniej 2-letnim w zakresie realizacji zamówień publicznych
  • umiejętność obsługi programu Word, Excel, Internet, obsługa elektronicznej skrzynki pocztowej

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe lub szkolenia lub kursy - w zakresie zamówień publicznych
  • umiejętność wystąpień publicznych
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • umiejętność sporządzania raportów i sprawozdań
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność prowadzenia negocjacji
  • umiejętność współpracy z ludźmi
  • umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych

Wymagane dokumenty

Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:

  • informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu
  • kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej
  • oraz patrz pkt 4

Zwracamy uwagę, że skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego wymaga od kandydata podania adresu mailowego. Dana ta jest niezbędna do obsługi procesu rekrutacyjnego. W przypadku braku zgody na podanie adresu mailowego prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych tradycyjną pocztą lub złożenie w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.

2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ

W przypadku aplikacji przekazywanych drogą tradycyjną kandydat jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:

  • CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
    i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii i obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.

(podstawa prawna żądania danych: Kodeks pracy art.  22.1 par. 1 i 3 oraz ustawa o pracownikach samorządowych)

  1. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż ww. wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że  wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO".

4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Inne informacje:

Warunki pracy

  • Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
  • Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
  • Praca z przewagą wysiłku umysłowego.
  • Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania sięwewnątrz wielokondygnacyjnego budynku.
  • Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta  z materiałów biurowych.

Informacje dodatkowe

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

Informacje uzupełniające

Dokumenty przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sala Obsługi Klienta, winny zawierać wymienione wyżej dokumenty wraz z podaniem numeru ref.ZG-ZKS.11001.4.2018. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki.

Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej   (www.geopoz.pl i http://bip.poznan.pl/bip/oferty-pracy/)oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20. 

Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Oferty pracy - Oferty bieżące.

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

Informacja_o_wyniku_naboru_st.ds_zamowien_publicznych_11001_4_2018.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO, iż:

  1. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
  2. Podstawę prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych stanowi realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz Pana/Pani zgoda, w przypadku podania danych wykraczających poza wskazany w wymienionych przepisach zakres (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania.
  4. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, z siedzibą przy ul. Gronowej 20, 61-655 w Poznaniu.
  5. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować drogą mailową na adres: iod@geopoz.poznan.pl lub pisemnie na adres: ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań.
  6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym ustawy o pracownikach samorządowych. Nieodebrane dokumenty poświadczające przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia w formie papierowej zostaną komisyjnie zniszczone, a w formie elektronicznej usunięte/zanonimizowane, po upływie jednego miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w BIP, z wyłączeniem dokumentacji kandydatów wpisanych do Protokołu z przeprowadzonego naboru, których dokumentacja zostanie zniszczona po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata.
  7. Pana/Pani dane osobowe będą udostępniane wyłącznie uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa, w tym Urzędowi Miasta Poznania w celu publikacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej danych dot. wybranego kandydata w zakresie imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania.
  8. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  9. W przypadku przetwarzania Pana/Pani danych osobowych na podstawie udzielonej zgody - przysługuje Panu/Pani prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy: kadry@geopoz.poznan.pl.
  10. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO.

Podanie przez Pana/Panią szerszego zakresu danych niż wynika to z przepisów prawa wymaga zamieszczenia w aplikacji klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych.a podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2020-02-25 15:50