Oferta: stanowisko ds. zamówień publicznych
Data publikacji: 2018-08-08
Nr ref.: ZG-ZKS.11001.4.2018
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę w celu zastępstwa, na pełen etat, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195
Data rozstrzygnięcia oferty
2020-02-25
Zakres podstawowych czynności
- Planowanie, prowadzenie, bieżące organizowanie i koordynowanie spraw w zakresie:
a) ustalania źródeł zaopatrzenia oraz wykonawców robót i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi do niej aktami wykonawczymi oraz stosownymi przepisami wewnętrznymi obowiązującymi w ZGiKM GEOPOZ, w tym:
- prowadzenie rejestrów zamówień publicznych zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Jednolitym rzeczowym wykazem akt
- ocena wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego pod względem konieczności stosowania do danego zamówienia ustawy - Prawo zamówień publicznych i jeżeli zachodzi potrzeba określenie trybu udzielenia zamówienia oraz czuwanie nad przestrzeganiem zasad i form postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w tym trybie
- opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- parafowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub zaproszeń do udziału w postępowaniu przed przekazaniem do zatwierdzenia Dyrektorowi lub osobom przez niego upoważnionym
- przygotowywanie i udzielanie pisemnych wyjaśnień do SIWZ
- udział w pracach dotyczących oceny ofert w zakresie spełniania przez wykonawców warunków określonych w SIWZ oraz zgodnie z kryteriami wyboru określonymi w SIWZ
- wykonywanie czynności związanych z wniesionymi informacjami lub odwołaniami
w związku z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,
- ostateczne przygotowywanie umowy do jej podpisania przez wybranego wykonawcę oraz przekazanie zawartej umowy do realizacji w komórce merytorycznej
- prowadzenie wymaganej sprawozdawczości
b) doradztwo i bieżące udzielanie informacji pracownikom Zarządu oraz gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych
c) wykonywanie zaleceń pokontrolnych
d) monitorowanie, aktualizacja oraz dokonywanie zmian w BIP, w zakresie zamówień publicznych
Wymagania obowiązkowe
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe z co najmniej 6-miesięcznym doświadczeniem w zakresie realizacji zamówień publicznych lub wykształcenie średnie z co najmniej 4-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym co najmniej 2-letnim w zakresie realizacji zamówień publicznych
- umiejętność obsługi programu Word, Excel, Internet, obsługa elektronicznej skrzynki pocztowej
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe lub szkolenia lub kursy - w zakresie zamówień publicznych
- umiejętność wystąpień publicznych
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność sporządzania raportów i sprawozdań
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność prowadzenia negocjacji
- umiejętność współpracy z ludźmi
- umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych
Wymagane dokumenty
Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:
- informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu
- kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej
- oraz patrz pkt 4
Zwracamy uwagę, że skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego wymaga od kandydata podania adresu mailowego. Dana ta jest niezbędna do obsługi procesu rekrutacyjnego. W przypadku braku zgody na podanie adresu mailowego prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych tradycyjną pocztą lub złożenie w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.
2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ
W przypadku aplikacji przekazywanych drogą tradycyjną kandydat jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
- CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii i obywatelstwa polskiego - kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
(podstawa prawna żądania danych: Kodeks pracy art. 22.1 par. 1 i 3 oraz ustawa o pracownikach samorządowych)
- Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż ww. wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO".
4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Inne informacje:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
- Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
- Praca z przewagą wysiłku umysłowego.
- Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania sięwewnątrz wielokondygnacyjnego budynku.
- Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta z materiałów biurowych.
Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Informacje uzupełniające
Dokumenty przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sala Obsługi Klienta, winny zawierać wymienione wyżej dokumenty wraz z podaniem numeru ref.ZG-ZKS.11001.4.2018. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.geopoz.pl i http://bip.poznan.pl/bip/oferty-pracy/)oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Oferty pracy - Oferty bieżące.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru
Informacja_o_wyniku_naboru_st.ds_zamowien_publicznych_11001_4_2018.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO, iż:
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Podstawę prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych stanowi realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz Pana/Pani zgoda, w przypadku podania danych wykraczających poza wskazany w wymienionych przepisach zakres (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania.
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, z siedzibą przy ul. Gronowej 20, 61-655 w Poznaniu.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować drogą mailową na adres: iod@geopoz.poznan.pl lub pisemnie na adres: ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań.
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym ustawy o pracownikach samorządowych. Nieodebrane dokumenty poświadczające przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia w formie papierowej zostaną komisyjnie zniszczone, a w formie elektronicznej usunięte/zanonimizowane, po upływie jednego miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w BIP, z wyłączeniem dokumentacji kandydatów wpisanych do Protokołu z przeprowadzonego naboru, których dokumentacja zostanie zniszczona po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata.
- Pana/Pani dane osobowe będą udostępniane wyłącznie uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa, w tym Urzędowi Miasta Poznania w celu publikacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej danych dot. wybranego kandydata w zakresie imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania.
- Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- W przypadku przetwarzania Pana/Pani danych osobowych na podstawie udzielonej zgody - przysługuje Panu/Pani prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy: kadry@geopoz.poznan.pl.
- Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO.
Podanie przez Pana/Panią szerszego zakresu danych niż wynika to z przepisów prawa wymaga zamieszczenia w aplikacji klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych.a podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2020-02-25 15:50