Oferta: stanowisko ds. zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań
Data publikacji: 2006-07-04
Nr ref.: ZG-ZKS/1110/19 /06
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-08-02
Zakres podstawowych czynności
1.Przeprowadzanie czynności wyjaśniających związanych z prowadzonymi postępowaniami w sprawach:
a) wywłaszczania nieruchomości za odszkodowaniem,
b) regulacji stanu prawnego w księgach wieczystych po wywłaszczeniu nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa,
c) zwrotu nieruchomości i rozliczeń z tytułu zwrotu,
d) zezwoleń na zakładanie i przeprowadzanie na nieruchomości ciągów, przewodów i urządzeń,
e) zezwoleń na poszukiwanie, rozpoznawanie lub wydobywanie kopalin stanowiących własność Skarbu Państwa,
f) zezwoleń na czasowe zajęcia nieruchomości w przypadku siły wyższej lub nagłej potrzeby zapobieżenia powstaniu znacznej szkody,
g) roszczeń odszkodowawczych z różnych tytułów, realizowanych na podstawie przepisów o odszkodowaniach za wywłaszczone nieruchomości.
2.Przygotowywanie projektów decyzji , wniosków do sądu albo pism kończących postępowanie w tych sprawach.
3.Obsługa interesantów w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku.
Wymagania obowiązkowe
Wykształcenie wyższe: prawo, administracja.
Wyjątkowo średnie z dużym doświadczeniem zawodowym w zakresie prezentowanych zadań.
Znajomość aktualnego orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego, Sądu Najwyższego i Naczelnego Sądu Administracyjnego.
Wiedza w zakresie podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego.
Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (Word, Excel).
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wysoka kultura osobista.
Komunikatywność.
Wymagania dodatkowe
Wyższe -prawo.
Dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki nieruchomościami.
Kursy- komunikacji werbalnej i niewerbalnej, negocjacji.
Kursy z zakresu gospodarki nieruchomościami.
Znajomość przepisów prawa w zakresu gospodarki nieruchomościami.
Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie administracji publicznej.
Wymagane dokumenty
1. CV.
2. List motywacyjny.
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje.
4. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Inne informacje:
Klauzula wyrażająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Agata Kubasiewicz
Data i godzina publikacji: 2006-08-02 14:28