Oferta: stanowisko ds. zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań

Data publikacji: 2006-07-04
Nr ref.: ZG-ZKS/1110/19 /06
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań

Data rozstrzygnięcia oferty

2006-08-02

Zakres podstawowych czynności

1.Przeprowadzanie czynności wyjaśniających związanych z prowadzonymi postępowaniami w sprawach:

a) wywłaszczania nieruchomości za odszkodowaniem,

b) regulacji stanu prawnego w księgach wieczystych po wywłaszczeniu nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa,

c) zwrotu nieruchomości i rozliczeń z tytułu zwrotu,

d) zezwoleń na zakładanie i przeprowadzanie na nieruchomości ciągów, przewodów i urządzeń,

e) zezwoleń na poszukiwanie, rozpoznawanie lub wydobywanie kopalin stanowiących własność Skarbu Państwa,

f) zezwoleń na czasowe zajęcia nieruchomości w przypadku siły wyższej lub nagłej potrzeby zapobieżenia powstaniu znacznej szkody,

g) roszczeń odszkodowawczych z różnych tytułów, realizowanych na podstawie przepisów o odszkodowaniach za wywłaszczone nieruchomości.

2.Przygotowywanie projektów decyzji , wniosków do sądu albo pism kończących postępowanie w tych sprawach.

3.Obsługa interesantów w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku.

Wymagania obowiązkowe

Wykształcenie wyższe: prawo, administracja.

Wyjątkowo średnie z dużym doświadczeniem zawodowym w zakresie prezentowanych zadań.

Znajomość aktualnego orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego, Sądu Najwyższego i Naczelnego Sądu Administracyjnego.

Wiedza w zakresie podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego.

Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (Word, Excel).

Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wysoka kultura osobista.

Komunikatywność.

Wymagania dodatkowe

Wyższe -prawo.

Dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki nieruchomościami.

Kursy- komunikacji werbalnej i niewerbalnej, negocjacji.

Kursy z zakresu gospodarki nieruchomościami.

Znajomość przepisów prawa w zakresu gospodarki nieruchomościami.

Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie administracji publicznej.

Wymagane dokumenty

1. CV.

2. List motywacyjny.

3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje.

4. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

Inne informacje:

Klauzula wyrażająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Informacja o wyniku naboru

Za??cznik Nr 6.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Agata Kubasiewicz
Data i godzina publikacji: 2006-08-02 14:28