Oferta: stanowisko ds.zwrotów nieruchomości,wywłaszczeń i odszkodowań
Data publikacji: 2007-05-14
Nr ref.: ZG-ZKS.1110-16/07
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds.zwrotów nieruchomości,wywłaszczeń i odszkodowań
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-08-21
Zakres podstawowych czynności
Przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawach :
- wywłaszczania nieruchomości za odszkodowaniem
- regulacji stanu prawnego w księgach wieczystych po wywłaszczeniu nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa
- zwrotu nieruchomości i rozliczeń z tytułu zwrotu
- zezwoleń na zakładanie i przeprowadzania na nieruchomości ciągów, przewodów i urządzeń
- zezwoleń na poszukiwanie, rozpoznawanie lub wydobywanie kopalin stanowiących własność Skarbu Państwa
- zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości w przypadku siły wyższej, lub nagłej potrzeby zapobieżenia powstaniu znacznej szkody
- roszczeń odszkodowawczych z różnych tytułów, realizowanych na podstawie przepisów o odszkodowaniach za wywłaszczone nieruchomości
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe: prawo, administracja bądź średnie z pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań
- Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa w zakresie zapewniającym realizację zadań na stanowisku, w szczególności przepisów Działu III, rozdziału IV, V, i VI ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz KPA
- Wiedza w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego
- Znajomość obsługi komputera (Pakiet Office)
- Komunikatywność
- Takt i wysoka kultura osobista
- Kreatywność
- Asertywność
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek prawo
- Dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań
- Kursy i szkolenia z zakresu: gospodarki nieruchomościami, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, szacowania nieruchomości, negocjacji itp.
- Znajomość aktualnego orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego, Sądu Najwyższego i sądów administracyjnych, dotyczącego realizowanych zadań
- Znajomość języka obcego (niemiecki, angielski) w stopniu podstawowym
Wymagane dokumenty
- CV
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe a w przypadku odbytych kursów i szkoleń, kopie ich świadectw lub zaświadczeń
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU ( nr ref. 16).doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wprowadzenie Informacji o wynikach naboru
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2007-08-21 16:51