Oferta: stanowisko ds. zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań nr 5 - umowa na zastępstwo

Data publikacji: 2006-11-14
Nr ref.: ZG-ZKS/1110/38/06
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań nr 5 - umowa na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-01-18

Zakres podstawowych czynności

Prowadzenie czynności wyjaśniających związanych z prowadzonymi na stanowisku pracy postępowaniami w sprawach: wywłaszczania nieruchomości, regulacji stanu prawnego w księgach wieczystych, zwrotu nieruchomości i rozliczeń z tytułu zwrotu, roszczeń odszkodowawczych z różnych tytułów oraz zezwoleń.

Przygotowywanie projektów decyzji, wniosków do sądu, postanowień, zaświadczeń, pism kończących sprawę lub pism i akt do przekazania organowi II instancji.

Udzielanie klientom ustnych lub pisemnych wyjaśnień oraz informacji dot. sprawy, obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa, odpowiedzi w zakresie zadań realizowanych przez Dział.

Przygotowywanie materiałów do sprawozdań.

Archiwizacja spraw zakończonych.

Wymagania obowiązkowe

Wykształcenie wyższe: prawo, administracja lub średnie z dużym doświadczeniem zawodowym - minimum 5 lat

Wiedza w zakresie podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego

Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa
w zakresie zapewniającym realizację zadań stanowiska pracy

Umiejętność prowadzenia rozpraw i oględzin

Umiejętność obsługi komputera - Word

Umiejętność organizowania pracy własnej

Umiejętność pracy z klientem oraz pracy w zespole

Etyka zawodowa, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, konsekwencja i odpowiedzialność w działaniu, kreatywność

Wymagania dodatkowe

Wyższe magisterskie - prawo

Staż - 2 lata przy wykształceniu wyższym

Podstawowa znajomość języka niemieckiego i /lub angielskiego

Kursy z zakresu: gospodarki nieruchomościami, komunikacji, szacowania nieruchomości, negocjacji, obsługi komputera

Znajomość aktualnego orzecznictwa TK, SN i sądów administracyjnych, dot. zadań realizowanych przez Dział

Empatia

Wymagane dokumenty

1. CV

2. list motywacyjny

3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje

4. kopię zaświadczenia lub oświadczenie kandydata
o niekaralności

5. oświadczenie: "Udostępniam i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz 1593 z późn. zm.)"

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU- zast?pstwo.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zamieszczenie informacji o wynikach naboru
Opublikował(a): Maja Wieloch
Data i godzina publikacji: 2007-01-18 14:18