Oferta: konserwator

Data publikacji: 2025-07-04
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.6.2025
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: konserwator
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat, formularz elektroniczny dostępny na stronie https://bip.geopoz.poznan.pl, Oferty pracy - Oferty bieżące

Zakres podstawowych czynności

1. Utrzymanie instalacji elektrycznej budynków Zarządu w dobrym stanie technicznym, w tym sprawdzanie połączeń, sprzętu, zabezpieczeń, uziemień i oporności izolacji przewodów zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz wykonywanie pomiarów diagnostycznych

2. Utrzymanie ładu, porządku i czystości w budynkach Zarządu i na terenie przyległym:

    1) utrzymanie ładu, porządku i czystości w budynkach Zarządu i terenie przyległym

    2) odśnieżanie i zabezpieczanie dojść do budynków oraz parkingu w okresie zimowym

    3) wykonywanie prac z zakresu pielęgnacji zieleni na terenie przyległym do budynków

    4) zgłaszanie przełożonym wszelkich usterek i nieprawidłowości związanych z utrzymaniem porządku, a także sprawnością wyposażenia, urządzeń i instalacji w budynkach oraz zabezpieczeniem przed kradzieżą i pożarem

3. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami w tym obsługiwanie urządzenia niszcząco-prasującego oraz wywożenie ścinków papieru do skupu makulatury

4. Utrzymanie w ciągłej sprawnosci technicznej pomieszczeń i ich wyposażenia, a także urzadzen i instalacji budynków Zarządu:

    1) zapewnienie prawidłowej, bieżącej eksploatacji wszelkich instalacji, systemów i urządzeń, a także drzwi przesuwnych, stolarki i wyposażenia meblowego w budynkach

    2) analizowanie przyczyn awarii i ustalanie działań w celu uniknięcia awarii w przyszłości

    3) przeciwdziałanie awariom i usuwanie ich skutków

    4) obsługiwanie i konserwowanie urządzeń oraz instalacji w budynkach, a także pilnowanie ich prawidłowej eksploatacji przez pracowników

    5) dokonywanie okresowej kontroli urządzeń i instalacji w budynkach, w szczególności elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych centralnego ogrzewania

    6) wykonywanie drobnych napraw sprzętu, urządzeń i podstawowego wyposażenia biurowego

    7) wykonywanie prostych prac stolarskich, malarskich, murarskich i innych prac ogólnobudowlanych

    8) usuwanie zauważonych lub zgłoszonych usterek urządzeń i instalacji w budynkach

    9) analizowanie przyczyn usterek i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania nadzorowanych instalacji, urządzeń i systemów

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie o profilu elektrycznym
  2. staż pracy - 1 rok przy wykształceniu średnim lub 2 lata przy wykształceniu zawodowym, w tym 1 rok na podobnym stanowisku
  3. uprawnienia SEP Gl do 1kV - eksploatacja, pełen zakres - eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym [eid]
  4. obywatelstwo polskie

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie średnie lub wyższe kierunek lub specjalizacja elektryczno-energetyczna , elektrotechniczna i pokrewne
  2. ukończone specjalistyczne kursy lub szkolenia z zakresu gospodarki odpadami
  3. roczne doświadczenie  zawodowe na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub podmiotach realizujących zadania publiczne
  4. wiedza z zakresu utrzymania i technicznej obsługi budynku
  5. znajomość przepisów prawa związanych z powierzonymi zadaniami
  6. umiejętność pracy w zespole i współpracy z ludźmi
  7. umiejętność planowania i organizowania pracy własnej

Wymagane dokumenty

  1. Dane osobowe i zawodowe:
    • imię (imiona) i nazwisko,
    • data urodzenia,
    • dane kontaktowe,
    • wykształcenie,
    • kwalifikacje zawodowe,
    • doświadczenie zawodowe,
  2. List motywacyjny
  3. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje:

          możesz je załączyć lub przedstawić podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
          Jeśli dokumenty są w obcym języku, muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.     

       4. Wymagane oświadczenia:  

       ○ Oświadczenia o treści:
            

         "Oświadczam, że:

  • posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych,
  • nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • cieszę się nieposzlakowaną opinią,
  • posiadam obywatelstwo polskie" (oświadczenie to jest konieczne tylko, jeśli obywatelstwo jest wymaganiem niezbędnym).

    ○ Jeśli chcesz podać dodatkowe informacje, inne niż te wymienione wyżej, musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dołącz oświadczenie: "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)   2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO."                                                                               ○ Jeśli nie posiadasz obywatelstwa polskiego i jednocześnie oferta pracy tego nie wymaga, dołącz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego oraz oświadczenie:
       "Oświadczam, że posiadam:

  • obywatelstwo innego niż Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • znajomość języka polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej."

 Oznaczenie (" x" w checkbox) w elektronicznym formularzu w zakresie oświadczeń oraz wymaganych zgód jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Inne informacje:

Aplikację możesz złożyć

  1. Elektronicznie na stronie: bip.geopoz.poznan.pl (zakładka Oferty pracy - Oferty pracy bieżące).
  2. Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (adres na ePUAP: /geopoz/skrytka).
  3. Przesyłając e-mail na adres: geopoz@geopoz.poznan.pl
  4. Pocztą tradycyjną.
  5. Osobiście w siedzibie GEOPOZu, Sala Obsługi Klienta (I piętro).

         Oferty dostarczone po terminie nie będą brane pod uwagę - ważna jest data dostarczenia ich do GEOPOZu.

Informacje dodatkowe

  1. sprawdzimy, czy złożone oferty spełniają wymagania niezbędne i dodatkowe oraz czy zawierają wszystkie konieczne dokumenty i oświadczenia.
  2. odpowiedzi udzielimy tylko na wybrane oferty.
  3. oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. informację o wyniku naboru udostępnimy na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ oraz na tablicy ogłoszeń w GEOPOZie - Sala Obsługi Klienta w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
  5. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia jest niższy niż 6%, zatem pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

Sygnalista

Informujemy, że w ZGiKM GEOPOZ obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych, która jest dostępna na stronie BIP w zakładce "Zgłoszenia naruszeń prawa (sygnaliści)".

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań w terminie do 2025-07-15.

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP w zakładce Oferty pracy - RODO w procesie rekrutacji.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Edyta Rakocy
Data wytworzenia informacji: 2025-07-04 00:00
Opis zmian: Publikacja ogłoszenia (Aktualizacja)
Opublikował(a): Małgorzata Buszka
Data i godzina publikacji: 2025-07-04 10:47