Oferta: ds. infrastruktury torowo-sieciowej
Data publikacji: 2016-03-01
Nr ref.: ZTM.DL.1110.2.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds. infrastruktury torowo-sieciowej
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-07-06
Zakres podstawowych czynności
- Budowa narzędzi zarządzania infrastrukturą, w tym audyty torowo-sieciowe oraz systemy pomiarowe stanu technicznego;
- Przejmowanie infrastruktury, istniejącej i powstałej w ramach zadań inwestycyjnych;
- Paszportyzacja (wystawianie dokumentów ewidencyjnych) infrastruktury;
- Regulacja stanów terenowo - prawnych;
- Utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym i jakościowym infrastruktury,
- Opracowywanie planów (rocznych i wieloletnich) remontów i modernizacji infrastruktury zadań remontowych oraz opracowywanie koniecznej w tym zakresie sprawozdawczości;
- Przeprowadzanie prac remontowo-modernizacyjnych, w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych;
- Wystawianie niezbędnych dokumentów dla przyjmowanego do eksploatacji zadania lub obiektu, po jego odbiorze końcowym;
- Prowadzenie ewidencji zatwierdzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej;
- Opracowywanie projektów zarządzeń i uchwał Rady Miasta Poznania związanych z publicznym transportem zbiorowym i współdziałanie z jednostkami pomocniczymi miasta.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Dobra znajomość układu komunikacyjnego w Poznaniu i aglomeracji poznańskiej;
- Znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, publicznym transporcie zbiorowym, prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych;
- Pełna zdolność do czynności cywilno- prawnych;
- Prawo jazdy kat. B;
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
Wymagania dodatkowe
- Kompetencje w zakresie zarządzania projektami;
- Kompetencje w zakresie systemów zapewnienia jakości;
- Kompetencje w zakresie zarządzania procesowego;
- Wykształcenie podyplomowe, kierunki: zarządzanie projektami, zarządzanie transportem;
- Uprawnienia budowlane;
- Umiejętność sporządzania kosztorysów.
Wymagane dokumenty
- Życiorys i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Inne informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKU NABORU stanowisko ds. infrastruktury torowo-sieciowej.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: ogłoszenie wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-07-06 12:27