Oferta: ds. planowania oraz nadzoru nad umowami dot. wydatków majątkowych w zakresie przystanków i dworców
Data publikacji: 2017-07-19
Nr ref.: ZTM.DO.1110.14.2017
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds. planowania oraz nadzoru nad umowami dot. wydatków majątkowych w zakresie przystanków i dworców
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-09-06
Zakres podstawowych czynności
- Zarządzanie procesami funkcjonowania przystanków, dworców i pętli autobusowych w tym:a/ nadzór nad prawidłowym oznakowaniem węzłów przesiadkowych, b/ nadzór nad ustawianiem w nowych lokalizacjach elementów wyposażenia infrastruktury, c/ nadzór nad utrzymywanie w należytym stanie technicznym elementów wyposażenia przystanków komunikacji miejskiej i zlecanie dokonywania bieżących napraw, d/ nadzór nad stanem technicznym i czystością infrastruktury przystanków i dworców.
- Realizacja zadań inwestycyjnych związanych z wyposażeniem, modernizacją i rozbudową infrastruktury przystankowej,
- Wdrażanie innowacyjnych narzędzi i usług,
- Zapewnienie jakości obsługi i bezpieczeństwa pasażerów,
- Udział w pracach zespołów projektowych realizujących przedsięwzięcia związane
z publicznym transportem zbiorowym, - Zwiększenie efektywności pracy jednostki (jakości i wydajności).
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe,
- Umiejętność analizowania dokumentacji projektowej,
- Znajomość układu komunikacyjnego Miasta Poznania,
- Biegła obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint),
- Znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, publicznym transporcie zbiorowym, prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych,
- Umiejętność redagowania pism i logicznego formułowania wniosków,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Gotowość do podjęcia pracy w terenie,
- Wysoka kultura osobista.
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej,
- Kompetencje w zakresie zarządzania projektami,
- Kompetencje w zakresie systemów zapewnienia jakości,
- Kompetencje w zakresie zarządzania procesowego,
- Prawo jazdy kategorii B.,
- Umiejętność sporządzanie planów inwestycyjnych i dokumentów inicjujących projekt,
- Przygotowywanie danych do wieloletniej prognozy finansowej.
Wymagane dokumenty
- Życiorys i list motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Inne informacje:
Praca z wykorzystaniem komputera, praca wymaga wyjazdów w teren.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru ZTM.DO.110.14.17.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wyniki naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Iwona Konieczna
Data i godzina publikacji: 2017-09-06 14:58