Oferta: inspektor ds. zamówień publicznych

Data publikacji: 2012-04-05
Nr ref.: ZTM.NK.1110-3/12
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: inspektor ds. zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-05-02

Zakres podstawowych czynności

-    przygotowanie dokumentacji przetargowej;
-    koordynowanie obiegu dokumentacji przetargowej;
-    analiza składanych ofert przetargowych;
-    kwalifikowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych do trybu określonego przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
-    opracowywanie harmonogramu realizacji przetargów;
-    opracowywanie projektów inwestycyjnych;
-    przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
-    opiniowanie umów stanowiących załącznik do specyfikacji;
-    zamieszczanie informacji o planowanych przetargach na stronach internetowych.

Wymagania obowiązkowe

1. Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane ekonomiczne lub prawnicze).
2. Staż pracy min. 2 lata (w obszarach z zakresu zamówień publicznych).
3. Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi.
4. Znajomość  przepisów Kodeksu cywilnego.
5. Sprawna obsługa programów Word, Excel, Lex.
6. Odporność na stres.
7. Umiejętność pracy pod presją czasu.
8. Umiejętność pracy w zespole.
9. Umiejętności negocjacyjne.
10. Nienaganna kultura osobista.
11. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.

Wymagania dodatkowe

-    kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych;
-    znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane;
-    doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych będzie dodatkowym atutem;
-    prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty

-    Życiorys (CV);
-    List motywacyjny;
-    Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie);
-    Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, kwalifikacje
i umiejętności (kopie);
-    Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-    Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).
Proces rekrutacji obejmuje
-    Analizę dokumentów aplikacyjnych;
-    Wywiad kwalifikacyjny.

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-    Siedziba pracodawcy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych (w budynku znajduje się winda).
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
-    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Wynik naboru - .docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zamieszczenie informacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Małgorzata Ryszko
Data i godzina publikacji: 2012-05-02 11:52