Oferta: inspektor ds. zamówień publicznych
Data publikacji: 2012-04-05
Nr ref.: ZTM.NK.1110-3/12
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: inspektor ds. zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-05-02
Zakres podstawowych czynności
- przygotowanie dokumentacji przetargowej;
- koordynowanie obiegu dokumentacji przetargowej;
- analiza składanych ofert przetargowych;
- kwalifikowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych do trybu określonego przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
- opracowywanie harmonogramu realizacji przetargów;
- opracowywanie projektów inwestycyjnych;
- przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- opiniowanie umów stanowiących załącznik do specyfikacji;
- zamieszczanie informacji o planowanych przetargach na stronach internetowych.
Wymagania obowiązkowe
1. Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane ekonomiczne lub prawnicze).
2. Staż pracy min. 2 lata (w obszarach z zakresu zamówień publicznych).
3. Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi.
4. Znajomość przepisów Kodeksu cywilnego.
5. Sprawna obsługa programów Word, Excel, Lex.
6. Odporność na stres.
7. Umiejętność pracy pod presją czasu.
8. Umiejętność pracy w zespole.
9. Umiejętności negocjacyjne.
10. Nienaganna kultura osobista.
11. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe
- kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych;
- znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane;
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych będzie dodatkowym atutem;
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV);
- List motywacyjny;
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie);
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, kwalifikacje
i umiejętności (kopie);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).
Proces rekrutacji obejmuje
- Analizę dokumentów aplikacyjnych;
- Wywiad kwalifikacyjny.
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Siedziba pracodawcy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych (w budynku znajduje się winda).
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zamieszczenie informacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Małgorzata Ryszko
Data i godzina publikacji: 2012-05-02 11:52