Oferta: kierownik działu monitorowania i kontraktowania inwestycji
Data publikacji: 2013-09-09
Nr ref.: ZTM.KZL.1110-14/13
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: kierownik działu monitorowania i kontraktowania inwestycji
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2013-11-29
Zakres podstawowych czynności
1. Zarządzanie działem zgodnie z przepisami prawa, w tym aktami wewnętrznymi ZTM, normami etycznymi, zapewnienie przestrzegania przepisów prawa w ramach działań komórki organizacyjnej.
2. Zarządzanie procesami przygotowania inwestycji, realizacji inwestycji oraz przekazywania do użytkowania.
3. Osiąganie celów oraz realizacja zadań w następujących obszarach:
a) Planowanie strategiczne w zakresie inwestycji publicznego transportu zbiorowego;
b) Planowanie krótkookresowe w zakresie inwestycji oraz remontów publicznego transportu zbiorowego;
c) Przygotowywanie kontraktów inwestycyjnych;
d) Prowadzenie postępowań w zakresie zlecania wykonawstwa robót inwestycyjnych oraz w wizjach lokalnych
e) Uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowej;
f) Opracowywanie informacji dotyczących postępu robót inwestycyjnych;
g) Weryfikowanie faktur za wykonane roboty inwestycyjne (świadectwa płatności, protokoły zdawczo-odbiorcze, itp.);
h) Przygotowywanie niezbędnych dokumentów dla przyjmowanego do eksploatacji zadania inwestycyjnego, po jego odbiorze końcowym;
i) Analizy przebiegu realizacji inwestycji wraz z monitorowaniem jej zgodności z przyjętym harmonogramem oraz sporządzanie sprawozdań z postępu realizowanych zadań;
j) Prowadzenie spraw dotyczących opracowań dokumentacji inwestycyjnej w tym projektów technicznych wraz z ich uzgodnieniem;
k) Sprawdzanie dokumentacji w zakresie kompletności, wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń;
Wymagania obowiązkowe
1. Wykształcenie wyższe,
2. Staż pracy - co najmniej 5 lat, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołów ludzkich, w zakresie inwestycji torowo-sieciowych, dworców, przystanków lub podobnej infrastruktury,
3. Bardzo dobra znajomość obsługi pakiet MS Office,
4. Znajomość przepisów:
- Ustawa z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawa z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych
- Ustawa z dnia 27.03.2003 r. - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane
- Ustawa z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska
- Ustawa z dnia 03.10.2008 r. - o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
Wymagania dodatkowe
1. Uprawnienia budowlane,
2. Uprawnienia rzeczoznawcy,
3. Doświadczenie w pracy, w jednostkach administracji publicznej,
4. Znajomość zasad programowania i pozyskiwania środków finansowych z funduszy UE
5. Znajomość układu komunikacyjnego Miasta Poznania i wiedza z zakresu funkcjonowania komunikacji zbiorowej,
6. Umiejętność sporządzania kosztorysów,
7. Prawo jazdy kat. B,
Wymagane dokumenty
- CV
- List motywacyjny
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- Kserokopie świadectw pracy
- Oświadczenie o niekaralności
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wyniki naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Malęgowska
Data i godzina publikacji: 2013-11-29 10:26