Oferta: ds. infrastruktury torowo-sieciowej

Data publikacji: 2016-03-01
Nr ref.: ZTM.DL.1110.2.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds. infrastruktury torowo-sieciowej
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-06

Zakres podstawowych czynności

  1. Budowa narzędzi zarządzania infrastrukturą, w tym audyty torowo-sieciowe oraz systemy pomiarowe stanu technicznego;
  2. Przejmowanie infrastruktury, istniejącej i powstałej w ramach zadań inwestycyjnych;
  3. Paszportyzacja (wystawianie dokumentów ewidencyjnych) infrastruktury;
  4. Regulacja stanów terenowo - prawnych;
  5. Utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym i jakościowym infrastruktury,
  6. Opracowywanie planów (rocznych i wieloletnich) remontów i modernizacji infrastruktury zadań remontowych oraz opracowywanie koniecznej w tym zakresie sprawozdawczości;
  7. Przeprowadzanie prac remontowo-modernizacyjnych, w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych;
  8. Wystawianie niezbędnych dokumentów dla przyjmowanego do eksploatacji zadania lub  obiektu, po jego odbiorze końcowym;
  9. Prowadzenie ewidencji zatwierdzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej;
  10. Opracowywanie projektów zarządzeń i uchwał Rady Miasta Poznania związanych z publicznym transportem zbiorowym i współdziałanie z  jednostkami pomocniczymi miasta.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe techniczne;
  2. Dobra znajomość układu komunikacyjnego w Poznaniu i aglomeracji poznańskiej;
  3. Znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, publicznym transporcie zbiorowym, prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych;
  4. Pełna zdolność do czynności cywilno- prawnych;
  5. Prawo jazdy kat. B;
  6. Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).

Wymagania dodatkowe

  1. Kompetencje w zakresie zarządzania projektami;
  2. Kompetencje w zakresie systemów zapewnienia jakości;
  3. Kompetencje w zakresie zarządzania procesowego;
  4. Wykształcenie podyplomowe, kierunki: zarządzanie projektami, zarządzanie transportem;
  5. Uprawnienia budowlane;
  6. Umiejętność sporządzania kosztorysów.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  4. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  5. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKU NABORU stanowisko ds. infrastruktury torowo-sieciowej.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: ogłoszenie wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-07-06 12:27