Oferta: ds. obsługi kadr

Data publikacji: 2013-01-08
Nr ref.: ZTM.NK.1110-1/13
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds. obsługi kadr
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-02-05

Zakres podstawowych czynności

  1. Prowadzenie  spraw związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.
  2. Prowadzenie rekrutacji na wolne stanowiska pracy.
  3. Zgłaszanie nowo zatrudnianych pracowników i członków ich rodzin oraz zleceniobiorców do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, wyrejestrowywanie z ubezpieczeń oraz zgłaszanie zmian i korekt w tym zakresie.
  4. Prowadzenie rejestrów oraz ewidencji osobowej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  5. Ustalanie uprawnień pracowniczych do urlopów wypoczynkowych, nagród jubileuszowych.
  6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy.
  7. Przygotowywanie materiałów sprawozdawczych dotyczących zatrudnienia, sporządzanie sprawozdań do GUS, deklaracji dla PFRON.
  8. Obsługa administracyjna ZFŚS.
  9. Prowadzenie spraw związanych z oceną pracowniczą oraz podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe magisterskie.
  2.  Doświadczenie zawodowe min. 5 lat (w tym min. 3 lata w obszarach związanych z obsługą kadr).
  3.  Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
  4.  Bardzo dobra znajomość programu Płatnik.
  5.  Sprawna obsługa komputera (pakiet Office).
  6.  Odporność na stres.
  7.  Duża samodzielność w działaniu.
  8.  Umiejętność pracy pod presją czasu.
  9.  Nienaganna kultura osobista.
  10.  Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.

Wymagania dodatkowe

  1. Wykształcenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;
  2. Kursy i szkolenia z zakresu prawa pracy;
  3. Znajomość programu kadrowo - płacowego Agrobex;
  4. Doświadczenie we współpracy ze związkami zawodowymi;
  5. Znajomość KPA;
  6. Bardzo dobra organizacja pracy;
  7. Wysoki poziom umiejętności społecznych;
  8. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
  9. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych oraz znajomość ustawy o pracownikach samorządowych będzie dodatkowym atutem.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys (CV).
  2. List motywacyjny;
  3. Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).
  4. Dokumenty (np. świadectwa pracy, zaświadczenia) potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności (kopie).
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).

Inne informacje:

Proces rekrutacji obejmuje

  • analizę dokumentów aplikacyjnych;
  • wywiad kwalifikacyjny.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Siedziba pracodawcy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych (w budynku znajduje się winda).

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Wynik naboru - ds. obsługi kadr.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Zamieszczenie informacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Małgorzata Ryszko
Data i godzina publikacji: 2013-02-05 17:53