Oferta: ds. obsługi skarg, wniosków, reklamacji i odwołań w systemie peka
Data publikacji: 2020-07-08
Nr ref.: ZTM.DZ.1110.7.2020
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds. obsługi skarg, wniosków, reklamacji i odwołań w systemie peka
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2020-07-30
Zakres podstawowych czynności
1. Nadzór i koordynacja obiegu korespondencji elektronicznej wewnątrz i na zewnątrz jednostki, w tym rozdzielanie korespondencji i kierowanie jej do właściwych pracowników urzędu oraz jednostek organizacyjnych.
2. Odbieranie, segregowanie i przekazywanie dziennej poczty elektronicznej w jednostce.
3. Terminowe redagowanie i obsługa korespondencji e-mail dla klientów ZTM, w szczególności w zakresie rozpatrywania reklamacji, odwołań, skargi, wniosków, zapytań, listów.
4. Zapewnienie wydajnego, bezpiecznego i terminowego e-obiegu poczty elektronicznej w skali działu oraz jednostki. Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących przepisów prawa i regulaminów ZTM.
5. Wnikliwa analiza przepisów prawnych i redagowanie pism.
6. Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących ulg, zwolnień i taryfy.
7. Udzielanie niezbędnych informacji z zakresu przebiegu linii komunikacyjnych oraz lokalizacji przystanków, a także czasowych zmian przebiegu linii komunikacyjnych, wynikających z wyłączenia określonych tras komunikacyjnych z ruchu.
Wymagania obowiązkowe
1. Wykształcenie średnie.
2. Znajomość standardów architektury i bezpieczeństwa klasycznych systemów poczty elektronicznej.
3. Znajomość obsługi komputera pakiet MS Office i urządzeń biurowych.
4. Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
5. Umiejętność sporządzania raportów i sprawozdań.
6. Umiejętność pracy w zespole.
7. Umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagania dodatkowe
1. Wykształcenie wyższe - preferowane: administracja publiczna.
2. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
3. Znajomość problematyki z zakresu publicznego transportu zbiorowego.
4. Dobra organizacja pracy, samodzielność.
5. Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
6. Nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji.
7. Doświadczenie w obsłudze Klienta, umiejętność nawiązywania kontaktów i podtrzymywania relacji z klientami, odporność na pracę w warunkach stresu.
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny.
- Podpisana zgoda na przetwarzanie przez Administratora - Miasto Poznań, Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań - danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu niniejszej rekrutacji.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy.
Inne informacje:
Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat,
który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru ZTM.DZ.1110.7.2020.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby naboru na wolne stanowiska pracy
w Zarządzie Transportu Miejskiego w Poznaniu:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, 60-770 Poznań, ul. Matejki 59.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury naboru pracowników na wolne stanowiska pracy w ZTM w Poznaniu w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO*) wynikającego z ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (art. 22 1)§ 1: imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (art. 6: informacja o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; art. 13a ust. 2: dane w zakresie informacji o niepełnosprawności). Pozostałe podane przez Państwa dane będą przetwarzane na podstawie udzielonej przez Państwa zgody (art. 221a. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, art. 6 ust. 1 lit. a) RODO*). Załączenie/ przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania podanych informacji.
- Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji, będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane. Złożone dokumenty, w tym kserokopie dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji.
- W przypadku uzyskania rekomendacji do zatrudnienia, dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w ZTM oraz zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy zgodnie z art.15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
- Osoby biorące udział w rekrutacji mają prawo do dostępu do swoich danych osobowych, żądania sprostowania danych, żądania usunięcia danych, żądania ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
- W ZTM wyznaczono Inspektora Ochrony Danych. Kontakt: e-mail: iod@ztm.poznan.pl, lub pisemnie na adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 59.
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Metryczka
Opis zmian: ZTM.DZ.1110.7.2020 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Waldemar Burian
Data i godzina publikacji: 2020-07-30 14:46