Oferta: menedżer sprzedaży i obsługi klientów

Data publikacji: 2013-04-02
Nr ref.: ZTM.NK.1110-5/13
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: menedżer sprzedaży i obsługi klientów
Informacje dodatkowe: UMOWA O PRACĘ, 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-05-21

Zakres podstawowych czynności

  1. obszar obsługi klientów oraz marketingu i sprzedazy ZTM
  2. obszar zadań systemu PEKA- Poznańskiej Elektonicznej Karty Aglomeracyjnej
  3. udział w tworzeniu polityki produktowej i sprzedażowej - usług przewozowych zbiorowego transportu publicznego
  4. budowanie programów lojalnosciowych i utrzymaniowych
  5. optymalizowanie bezpośrednich kanałów sprzedaży i obsługi klientów
  6. budowanie i rozwój pośrednich kanałów sprzedaży i obsługi klientów (self service, e-mail, sms, call center)
  7. wprowadzanie standardów obsługi klientów
  8. rozwój kompetencji twardych i miękkich pracowników
  9. opracowanie KPI jakościowych i ilosciowych dla procesu sprzedaży i obsługi klientów oraz raportowanie KPI
  10. współpraca z komórkami wewnętrznymi i jednostkami realizującymi komunikację zewnętrzną w ramach innych podmiotów Miasta

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie wyższe
  2. co najmniej dwuletnie doświdczenie zawodowe na stanowiskach związanych z markketingiem sprzedażą, obsługą klientów
  3. definiowannie celów KPI jakościowych i ilościowych dla procesu sprzedaży i obsługi klientów
  4. znajomość jezyka angielskiego
  5. wysoki poiom umiejetności organizacyjnych i społecznych
  6. komunikatywność, odporność  na stres, dyspozycyjność

Wymagania dodatkowe

  1. studia podyplomowe lub szkolenia
  2. doswiadczenie w promocji, marketingu i sprzedaży, wprowadzania produktów na rynek, programów lojalnosciowych, utrzymania kontaktów z klientami
  3. znajomość zarządzania przez cele MBO
  4. znajomość zarządzania projektami
  5. doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  6. doświadczenie w pionach sprzedaży, kontaktów z klientami

Wymagane dokumenty

  1. cv
  2. list motywacyjny
  3. kserokopie dokumentów potwierdzajacych wykształcenie
  4. kserokopie świadectw pracy
  5. oświadczenie o niekaralności

Informacja o wyniku naboru

Wynik naboru - menedżer sprzedaży i obsługi klientów.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wyniki naboeu (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Malęgowska
Data i godzina publikacji: 2013-05-21 07:57