Oferta: radca prawny
Data publikacji: 2014-09-29
Nr ref.: ZTM.DL.1110-24/14
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: radca prawny
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-10-29
Zakres podstawowych czynności
- udział w procesie zawierania umów i aneksów do umów, w tym udział w negocjacjach zapisów umów;
- pomoc prawna w zakresie zadań komórek merytorycznych, w tym sporządzanie opinii prawnych, opiniowania pism i innych dokumentów kierowanych na zewnątrz,
- pomoc prawna w zakresie udzielania zamówień publicznych,
- udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w zakresie projektów dofinansowanych ze środków UE oraz procesie realizacji i rozliczania tych projektów;
- pomoc prawna w przygotowaniu i uzgadnianiu stanowisk zewnętrznych w istotnych dla ZTM kwestiach;
- udział w kontrolach i audytach;
- reprezentowanie ZTM w postępowaniach przed sądami i KIO,
- organizowanie lub prowadzenie szkoleń pracowników ZTM z wybranych zagadnień prawnych;
- pomoc prawna w zakresie realizacji inwestycji budowlanych, w tym wg FIDIC,
- współpraca z innymi pomiotami świadczącymi usługi doradcze.
Wymagania obowiązkowe
Wymagania obowiązkowe
- uprawnienia radcy prawnego,
- minimum 5 letni staż pracy związany z obsługą zamówień publicznych, w tym co najmniej 3 lata na rzecz jednostek sektora finansów publicznych,
- bardzo dobrą znajomość prawa cywilnego, prawa zamówień publicznych, prawa administracyjnego, w tym samorządowego oraz prawa finansów publicznych;
- znajomość zagadnień prawa europejskiego, w tym bardzo dobrą znajomość regulacji dotyczących funduszy europejskich, popartą udziałem w co najmniej 5 projektach współfinansowanych ze środków UE;
- umiejętność sporządzania opinii prawnych,
- umiejętność sporządzania i opiniowania umów, w tym określania ryzyk,
- umiejętności negocjacyjne,
- zdolności analityczne, wysoką motywację i nastawienie na realizację celów
- znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym
Wymagania dodatkowe
- praktyczna znajomość prawa budowlanego,
- znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem/ nadzorowaniem inwestycji,
- umiejętność przygotowania i przeprowadzenia szkoleń,
- kompetencje kierownicze,
- kreatywność, odpowiedzialność, komunikatywność.
Wymagane dokumenty
- Życiorys i list motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopię dokumentów potwierdzających co najmniej 5 letni staż pracy w obsłudze zamówień publicznych, w tym co najmniej 3 letni staż pracy na rzecz jednostek sektora finansów publicznych (świadectwa pracy, zaświadczenia, referencje);
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych;
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Inne informacje:
miejsce pracy niedostosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2014-10-29 08:38