Oferta: specjalista ds. rachunkowości zarządczej
Data publikacji: 2015-03-19
Nr ref.: ZTM.DL.1110.3.2015
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: specjalista ds. rachunkowości zarządczej
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-06-09
Zakres podstawowych czynności
- Zdefiniowanie wymagań i koordynowanie procesu przetwarzania danych księgowych dla potrzeb informacji zarządczej;
- Rachunek kosztów;
- Przygotowywanie i analiza kalkulacji kosztów, cen i wyników;
- Tworzenie i kontrola budżetu oraz monitorowanie jego realizacji, analiza odchyleń;
- Analiza finansowa;
- Ocena wyników pracy przewoźników (analiza finansowa, rachunek zarządczy, benchmarking);
- Sporządzanie sprawozdań, bieżące raportowanie;
- Opracowywanie projektów zarządzeń i uchwał Rady Miasta Poznania związanych z publicznym transportem zbiorowym;
- Udział w pracach zespołów projektowych realizujących przedsięwzięcia związane z publicznym transportem zbiorowym;
- Współdziałanie z Operatorami, Zarządami Transportu i innymi instytucjami z branży w ramach realizowanych zadań.
Wymagania obowiązkowe
1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
2. Wiedza, umiejętności i doświadczenie w zakresie:
a/ rachunkowości finansowej - kompetencje w zakresie praktycznej interpretacji danych finansowych,
b/ rachunkowości zarządczej - z budowaniem modelów rachunkowości zarządczej, identyfikowania kosztów jednostkowych, kosztów operacyjnych oraz wsparcia,
c/ budżetowania i rachunku wyników - ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania wynikami (efektywnością, czyli wynikami jakościowymi i ilościowymi),
- Zarządzania przez cele,
- Benchmarkingu;
3. Znajomość ustaw o finansach publicznych, publicznym transporcie zbiorowym, prawo zamówień publicznych oraz europejskich przepisów dot. transportu;
4. Bardzo dobra obsługa komputera i oprogramowania użytkowego (pakiet MS Office);
5. Pełna zdolność do czynności cywilno-prawnych.
Wymagania dodatkowe
- Kompetencje w zakresie zarządzania projektami oraz pozyskiwania funduszy unii europejskiej;
- Znajomość restrukturyzacji, uwalniania zasobów, optymalizacji kosztów spółek handlowych;
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu;
- Samodzielność, komunikatywność, terminowość;
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Wymagane dokumenty
- Życiorys i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKU NABORU SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ 2.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2015-06-09 11:51