Oferta: stanowisko ds. obsługi klienta w systemie poczty elektronicznej
Data publikacji: 2016-06-10
Nr ref.: ZTM.DL.1110.15.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: stanowisko ds. obsługi klienta w systemie poczty elektronicznej
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-07-18
Zakres podstawowych czynności
- Nadzór i koordynacja obiegu korespondencji elektronicznej wewnątrz i na zewnątrz jednostki w tym rozdzielanie korespondencji i kierowanie jej do właściwych pracowników urzędu oraz jednostek organizacyjnych.
- Odbieranie, segregowanie i przekazywanie dziennej poczty elektronicznej w jednostce.
- Terminowe redagowanie i obsługa korespondencji e-mail dla klientów ZTM
w szczególności w zakresie rozpatrywania reklamacji, odwołań, skargi, wniosków, zapytań, listów. - Zapewnienie wydajnego, bezpiecznego i terminowego e-obiegu poczty elektronicznej w skali działu oraz jednostki.
- Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących przepisów prawa i regulaminów ZTM.
- Wnikliwa analiza przepisów prawnych i redagowanie pism.
- Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących ulg, zwolnień i taryfy.
- Udzielanie niezbędnych informacji z zakresu przebiegu linii komunikacyjnych oraz lokalizacji przystanków, a także czasowych zmian przebiegu linii komunikacyjnych, wynikających z wyłączenia określonych tras komunikacyjnych z ruchu.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie/wyższe - preferowane administracja publiczna.
- Znajomość standardów, architektury bezpieczeństwa klasycznych systemów poczty elektronicznej.
- Znajomość zasad konstrukcji wiadomości e-mail z uwzględnieniem standardu MIME.
- Znajomość protokołu SMTP.
- Znajomość obsługi komputera pakiet MS Office i urządzeń biurowych.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Umiejętność sporządzania raportów i sprawozdań.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Znajomość problematyki z zakresu publicznego transportu zbiorowego.
- Dobra organizacja pracy, samodzielność.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Inne informacje:
Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKU NABORU ds. Obsługi Klienta w systemie poczty elektronicznej.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-07-18 11:37