Oferta: stanowisko ds. obsługi klienta w systemie poczty elektronicznej

Data publikacji: 2016-06-10
Nr ref.: ZTM.DL.1110.15.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: stanowisko ds. obsługi klienta w systemie poczty elektronicznej
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-18

Zakres podstawowych czynności

  1. Nadzór i koordynacja obiegu korespondencji elektronicznej wewnątrz i na zewnątrz jednostki  w tym rozdzielanie korespondencji i kierowanie jej do właściwych pracowników urzędu oraz jednostek organizacyjnych.
  2. Odbieranie, segregowanie i przekazywanie dziennej poczty elektronicznej w jednostce.
  3. Terminowe redagowanie i obsługa korespondencji e-mail dla klientów ZTM
    w szczególności w zakresie rozpatrywania reklamacji, odwołań, skargi, wniosków, zapytań, listów.
  4. Zapewnienie wydajnego, bezpiecznego i terminowego e-obiegu poczty elektronicznej w skali działu oraz jednostki.
  5. Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących przepisów prawa i regulaminów ZTM.
  6. Wnikliwa analiza przepisów prawnych  i redagowanie pism.
  7. Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących ulg, zwolnień i taryfy.
  8. Udzielanie niezbędnych informacji z zakresu przebiegu linii komunikacyjnych oraz lokalizacji przystanków, a także czasowych zmian przebiegu linii komunikacyjnych, wynikających z wyłączenia określonych tras komunikacyjnych z ruchu.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie średnie/wyższe - preferowane administracja publiczna.
  2. Znajomość standardów, architektury bezpieczeństwa klasycznych systemów poczty elektronicznej.
  3. Znajomość zasad konstrukcji wiadomości e-mail z uwzględnieniem standardu MIME.
  4. Znajomość protokołu SMTP.
  5. Znajomość obsługi komputera pakiet MS Office i urządzeń biurowych.
  6. Minimum roczne  doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  7. Umiejętność sporządzania raportów i sprawozdań.
  8. Umiejętność pracy w zespole.
  9. Umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagania dodatkowe

  1. Doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego.
  2. Znajomość problematyki z zakresu publicznego transportu zbiorowego.
  3. Dobra organizacja pracy, samodzielność.
  4. Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  5. Nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKU NABORU ds. Obsługi Klienta w systemie poczty elektronicznej.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-07-18 11:37