Oferta: stanowisko ds. obsługi procesu reklamacyjnego i sprawozdawczości

Data publikacji: 2016-06-10
Nr ref.: ZTM.DL.1110.17.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: stanowisko ds. obsługi procesu reklamacyjnego i sprawozdawczości
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-18

Zakres podstawowych czynności

  1. Organizacja obiegu dokumentów oraz prowadzenie spraw związanych
    z przyjmowaniem i ekspedycją korespondencji poprzez jej segregowanie, roznoszenie do poszczególnych komórek merytorycznych, wysyłkę na zewnątrz.
  2. Koordynacja obiegu korespondencji i informacji w komórce merytorycznej.
  3. Koordynacja obiegu korespondencji pomiędzy jednostką, a innymi jednostkami UM
    oraz innymi instytucjami.
  4. Odbieranie poczty dziennej segregowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji do dekretacji.
  5. Przygotowywanie i nadzór nad wysyłką pism wychodzących z komórki merytorycznej.
  6. Sporządzanie bieżących rejestrów z wykorzystaniem narzędzi informatycznych.
  7. Prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie komórki merytorycznej
     z wykorzystaniem narzędzi informatycznych.
  8. Bieżąca analiza rejestrów prowadzonych w komórce merytoryczne.
  9. Obsługa systemu windykacyjnego.
  10. Postępowanie z dokumentami pozostawionymi w pojazdach komunikacji miejskiej
     i kontrolerom biletowym ZTM zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.
  11. Dbałość o terminowy zwrot materiałów z komórek merytorycznych, prowadzenie rejestru i obiegu dokumentów w obrębie danej komórki organizacyjnej
  12. Rozdzielanie korespondencji po jej zadekretowaniu na odpowiednie stanowiska komórki merytorycznej.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie średnie.
  2. Biegła znajomość obsługi komputera pakiet MS Office w szczególności arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel
  3. Biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych
  4. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 3 lata
  5. Umiejętność sporządzania raportów i sprawozdań
  6. Umiejętność pracy w zespole
  7. Umiejętność pracy pod presją czasu
  8. Bardzo dobra organizacja czasu pracy

Wymagania dodatkowe

  1. Doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego minimum 3 lata
  2. Znajomość problematyki z zakresu publicznego transportu zbiorowego
  3. Nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji
  4. Sumienność, staranność, zaangażowanie  

Wymagane dokumenty

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKU NABORU ds. Obsługi procesu reklamacyjnego i sprawozdawczości.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-07-18 12:39