Oferta: stanowisko ds. obsługi w biurze obsługi klienta

Data publikacji: 2016-06-10
Nr ref.: ZTM.DL.1110.13.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: stanowisko ds. obsługi w biurze obsługi klienta
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-18

Zakres podstawowych czynności

  1. Przyjmowanie i ewidencjonowanie skarg, wniosków, reklamacji pasażerów i interesantów.
  2. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa pasażerów.
  3. Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących przepisów prawa i regulaminów ZTM.
  4. Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących obowiązującej taryfy.
  5. Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących ulg i zwolnień.
  6. Udzielanie niezbędnych informacji z zakresu przebiegu linii komunikacyjnych oraz lokalizacji przystanków, a także czasowych zmian przebiegu linii komunikacyjnych, wynikających z wyłączenia określonych tras komunikacyjnych z ruchu.
  7. Obsługa systemu windykacyjnego.
  8. Postępowanie z dokumentami pozostawionymi w pojazdach komunikacji miejskiej i kontrolerom biletowym ZTM zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.
  9. Weryfikacja dokumentacji dotyczącej ulg i zwolnień.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie średnie/wyższe - preferowane administracja publiczna.
  2. Znajomość obsługi komputera pakiet MS Office i urządzeń biurowych.
  3. Minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi klienta.
  4. Umiejętność sporządzania raportów i sprawozdań.
  5. Umiejętność wnikliwej analizy przepisów prawnych  i redagowania pism
  6. Znajomość standardów obsługi klienta.

Wymagania dodatkowe

  1. Roczne doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
  2. Znajomość problematyki z zakresu publicznego transportu zbiorowego.
  3. Dobra organizacja pracy.
  4. Sumienność, staranność.
  5. Doświadczenie w obsłudze Klienta, umiejętność nawiązywania kontaktów i podtrzymywania relacji z klientami, odporność na pracę w warunkach stresu.

Wymagane dokumenty

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKU NABORU ds. Obsługi w Biurze Obsługi Klienta.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-07-18 11:26