Oferta: z-ca dyrektora ds. publicznego transportu zbiorowego i inwestycji
Data publikacji: 2016-06-01
Nr ref.: ZTM.DL.1110.7.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: z-ca dyrektora ds. publicznego transportu zbiorowego i inwestycji
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-08-09
Zakres podstawowych czynności
- Zarządzanie infrastrukturą publicznego transportu zbiorowego.
- Zarządzanie procesami inwestycyjnymi w roli inwestora.
- Tworzenie projektów dot. organizacji ruchu dot. Publicznego Transportu Zbiorowego.
- Zarządzanie procesami utrzymania i modernizacji infrastruktury torowo sieciowej
- Współpraca z zarządcami dróg w zakresie realizacji polityki parkingowej powiązanej
z tworzeniem w mieście dogodnych węzłów przesiadkowych na środki lokalnego transportu zbiorowego oraz polityki priorytetu dla PTZ w ruchu drogowym i szynowym. - Tworzenie planów wydatków inwestycyjnych w zakresie rozwoju infrastruktury i obiektów PTZ.
- Tworzenie projektów planów rzeczowo - finansowych dotyczących utrzymania infrastruktury torowo - sieciowej oraz dworców, przystanków i Punktów Obsługi Klienta.
- Zapewnienie dostarczania usług przewozowych przez przewoźników, w sposób optymalny i efektywny.
- Działania w zakresie proponowania rozwiązań umożliwiających wprowadzenie zintegrowanego zarządzania PTZ na obszarze aglomeracji poznańskiej.
- Podejmowanie decyzji zgodnie z udzielonym pełnomocnictwami i upoważnieniami.
- Zapewnienie bezpieczeństwa przepływu informacji i ochrony danych osobowych.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Minimum 8 lat stażu pracy, w tym 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- Kompetencje w zakresie zarządzania,
- Znajomość regulacji prawnych związanych z: funkcjonowaniem samorządu gminnego, finansami publicznymi, zamówieniami publicznymi, prawem budowlanym, ustawą o publicznym transporcie zbiorowym, ustawą o transporcie drogowym, ustawą Prawo przewozowe, ochroną środowiska, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeks postępowania administracyjnego; Rozporządzenie (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 dotyczące usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego;
- Znajomość standardów zarządzania projektami,
- Znajomość procesów inwestycyjnych.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie podyplomowe, kierunki: zarządzanie projektami, finanse, bankowość,
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- Doświadczenie we współpracy z organizatorami transportu publicznego i organizacjami społecznymi,
- Kompetencje w zakresie zarządzania projektami - doświadczenie w realizacji dużych projektów infrastrukturalnych,
- Kompetencje w zakresie systemów zapewnienia jakości;
- Kompetencje w zakresie zarządzania procesowego;
- Dobra znajomość układu komunikacyjnego w Poznaniu i Aglomeracji Poznańskiej;
Wymagane dokumenty
- Życiorys i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Inne informacje:
Praca przy komputerze, wymaga dużej mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych, bezpośrednich kontaktów ze współpracownikami i instytucjami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zamknięcie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-08-09 11:33