Oferta: radca prawny
Data publikacji: 2016-06-01
Nr ref.: ZTM.DL.1110.8.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: radca prawny
Informacje dodatkowe: pełen etat - bieżąca obsługa prawna jednostki
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-07-07
Zakres podstawowych czynności
Świadczenie pomocy prawnej na rzecz ZTM w Poznaniu w zakresie bieżącej obsługi jednostki, w szczególności:
- Udzielanie bieżących porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych,
- Opiniowanie, tworzenie i nowelizacja regulaminów wewnętrznych ZTM,
- Wdrażanie zmian organizacyjnych i instrukcji działania w ZTM wynikających z nowelizacji przepisów prawnych,,
- Pomoc prawną w postępowaniach skargowych oraz reklamacyjnych klientów usług publicznego transportu zbiorowego,
- Pomoc prawną w postępowaniach w przedmiocie udzielenia informacji publicznej, w tym także w postępowaniach z zastrzeżeniem umownie tajemnicy przedsiębiorstwa oraz związanych z ujawnieniem danych osobowych,
- Pomoc prawna w zakresie ochrony danych osobowych,
- Przygotowywanie projektów uchwał, w tym planów finansowych i budżetu ZTM z rozstrzyganiem problemów prawa budżetowego/finansowego,
- Opiniowanie oraz zastępstwo procesowe w zakresie prawa pracy,
- Zastępstwo procesowe.
Wymagania obowiązkowe
- Uprawnienia radcy prawnego - co najmniej 2 lata,
- Minimum 3 letni staż pracy w tym co najmniej 1 rok doświadczenia w obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych,
- Bardzo dobrą znajomość prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa pracy, prawa samorządowego, prawa finansów publicznych, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym oraz ustawy o ochronie danych osobowych;
- Umiejętność sporządzania opinii prawnych,
- Umiejętność sporządzania i opiniowania umów, w tym określania ryzyk,
- Umiejętności negocjacyjne,
- Zdolności analityczne, wysoką motywację i nastawienie na realizację celów
- Znajomość pakietu MS Office.
Wymagania dodatkowe
1. Samodzielność w działaniu i dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty
- Życiorys i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Inne informacje:
Praca. przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKU NABORU Radca prawny bieżąca obsługa.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: ogłoszenie wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-07-07 11:13