Oferta: specjalista sprzedaży i obsługi klientów

Data publikacji: 2014-08-11
Nr ref.: ZTM.DL.1110-7/14
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: specjalista sprzedaży i obsługi klientów
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-09-17

Zakres podstawowych czynności

  1. Planowanie i organizacja sprzedaży i obsługi klientów Miasta Poznań i Aglomeracji Poznań w kanałach własnych i zewnętrznych.
  2. Administrowanie sprzedażą.
  3. Zapewnienie jakości obsługi klientów z wykorzystaniem narzędzi systemów PEKA.
  4. Zarządzanie przez cele
  5. Współpraca z innymi komórkami ZTM.
  6. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe
  2. Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy przy sprzedaży lub obsłudze klientów.
  3. Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office.
  4. Umiejętność organizacji kampanii promocyjno-reklamowych
  5. Znajomość technik sprzedaży produktów i usług dla klienta masowego i biznesowego
  6. Umiejętność redagowania pism.
  7. Umiejętność sprawnej organizacji pracy.
  8. Umiejętność pracy w zespole.
  9. Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność.
  10. Duża samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Wymagania dodatkowe

  1. Komunikatywność.
  2. Umiejętność prezentacji.
  3. Wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKU NABORU specjalista sprzedaży i obsługi klientów.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2014-09-17 13:05