Oferta: stanowisko ds.obsługi skarg,wniosków,reklamacji i odwołań dot. sprzedaży

Data publikacji: 2016-06-10
Nr ref.: ZTM.DL.1110.19.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: stanowisko ds.obsługi skarg,wniosków,reklamacji i odwołań dot. sprzedaży
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-18

Zakres podstawowych czynności

  1. Terminowe redagowanie i obsługa korespondencji dla klientów ZTM, w szczególności w zakresie rozpatrywania reklamacji, odwołań, skargi, wniosków, zapytań, listów dotyczących sprzedaży w kanałach własnych i partnerskich
  2. Przyjmowanie i ewidencjonowanie skarg, wniosków, reklamacji pasażerów
     i interesantów
  3. Weryfikacja dokumentacji dotyczącej  internetowej sprzedaży biletów
  4. Weryfikacja dokumentacji dotyczącej sprzedaży biletów za pośrednictwem systemów mobilnych
  5. Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących obsługi transakcji w kanałach własnych i partnerskich
  6. Wnikliwa analiza przepisów prawnych  i redagowanie pism

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie średnie/wyższe - preferowane administracja publiczna
  2. Biegła znajomość obsługi komputera pakiet MS Office i urządzeń biurowych
  3. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok
  4. Umiejętność sporządzania raportów i sprawozdań, redagowania pism
  5. Umiejętność pracy w zespole
  6. Umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagania dodatkowe

  1. Doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego.
  2. Znajomość problematyki z zakresu elektronicznych systemów sprzedaży
  3. Dobra organizacja pracy, samodzielność
  4. Nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji
  5. Sumienność, staranność, zaangażowanie  

Wymagane dokumenty

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKU NABORU ds. Obsługi skarg,wniosków,reklamacji i odwołań dot.sprzedaży.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-07-18 12:20