Oferta: stanowisko ds.obsługi skarg,wniosków,reklamacji i odwołań dot. sprzedaży
Data publikacji: 2016-06-10
Nr ref.: ZTM.DL.1110.19.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: stanowisko ds.obsługi skarg,wniosków,reklamacji i odwołań dot. sprzedaży
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-07-18
Zakres podstawowych czynności
- Terminowe redagowanie i obsługa korespondencji dla klientów ZTM, w szczególności w zakresie rozpatrywania reklamacji, odwołań, skargi, wniosków, zapytań, listów dotyczących sprzedaży w kanałach własnych i partnerskich
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie skarg, wniosków, reklamacji pasażerów
i interesantów - Weryfikacja dokumentacji dotyczącej internetowej sprzedaży biletów
- Weryfikacja dokumentacji dotyczącej sprzedaży biletów za pośrednictwem systemów mobilnych
- Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących obsługi transakcji w kanałach własnych i partnerskich
- Wnikliwa analiza przepisów prawnych i redagowanie pism
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie/wyższe - preferowane administracja publiczna
- Biegła znajomość obsługi komputera pakiet MS Office i urządzeń biurowych
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok
- Umiejętność sporządzania raportów i sprawozdań, redagowania pism
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Znajomość problematyki z zakresu elektronicznych systemów sprzedaży
- Dobra organizacja pracy, samodzielność
- Nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji
- Sumienność, staranność, zaangażowanie
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Inne informacje:
Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKU NABORU ds. Obsługi skarg,wniosków,reklamacji i odwołań dot.sprzedaży.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-07-18 12:20