Oferta: stanowisko ds. obsługi w biurze obsługi klienta
Data publikacji: 2016-06-10
Nr ref.: ZTM.DL.1110.13.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: stanowisko ds. obsługi w biurze obsługi klienta
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-07-18
Zakres podstawowych czynności
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie skarg, wniosków, reklamacji pasażerów i interesantów.
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa pasażerów.
- Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących przepisów prawa i regulaminów ZTM.
- Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących obowiązującej taryfy.
- Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących ulg i zwolnień.
- Udzielanie niezbędnych informacji z zakresu przebiegu linii komunikacyjnych oraz lokalizacji przystanków, a także czasowych zmian przebiegu linii komunikacyjnych, wynikających z wyłączenia określonych tras komunikacyjnych z ruchu.
- Obsługa systemu windykacyjnego.
- Postępowanie z dokumentami pozostawionymi w pojazdach komunikacji miejskiej i kontrolerom biletowym ZTM zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.
- Weryfikacja dokumentacji dotyczącej ulg i zwolnień.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie/wyższe - preferowane administracja publiczna.
- Znajomość obsługi komputera pakiet MS Office i urządzeń biurowych.
- Minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi klienta.
- Umiejętność sporządzania raportów i sprawozdań.
- Umiejętność wnikliwej analizy przepisów prawnych i redagowania pism
- Znajomość standardów obsługi klienta.
Wymagania dodatkowe
- Roczne doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
- Znajomość problematyki z zakresu publicznego transportu zbiorowego.
- Dobra organizacja pracy.
- Sumienność, staranność.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta, umiejętność nawiązywania kontaktów i podtrzymywania relacji z klientami, odporność na pracę w warunkach stresu.
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Inne informacje:
Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKU NABORU ds. Obsługi w Biurze Obsługi Klienta.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-07-18 11:26