Oferta: ds. zamówień publicznych

Data publikacji: 2025-05-09
Nr ref.: ZTM.DZ.1110.3.2025
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds. zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: pełen etat - umowa w celu zastępstwa

Zakres podstawowych czynności

  1. Przygotowywanie planu zamówień oraz planu postępowań i ich realizacja, w tym monitorowanie wykonania poszczególnych pozycji planów zgodnie z założonymi terminami.
  2. Kwalifikowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do trybu określonego przepisami ustawy prawo zamówień publicznych.
  3. Przygotowywanie (we współpracy z komórkami merytorycznymi) zgodnej z obowiązującymi przepisami dokumentacji dotyczącej udzielania zamówienia publicznego, w tym specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz projektów umów - monitorowanie standaryzacji zapisów umów.
  4. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do cyt. ustawy oraz wewnętrznymi regulacjami.
  5. Realizacja obowiązków informacyjnych i sprawozdawczych.
  6. Prowadzenie ewidencji realizowanych i udzielonych zamówień publicznych w ZTM.
  7. Zamieszczanie wszelkich informacji dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na stronach internetowych (w tym na stronie internetowej prowadzonego postępowania).

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie średnie.
  2. Doświadczenie  na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego.
  3. Praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (oraz aktów wykonawczych do cyt. ustawy).
  4. Znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
  5. Dokładność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej.
  6. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, asertywność.
  7. Gotowość do rozwoju w obszarze zamówień publicznych.

Wymagania dodatkowe

  1. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki studiów: prawo, administracja, zarządzanie lub pokrewne).
  2. Studia podyplomowe lub kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych.
  3. Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
  4. Znajomość przepisów z obszaru finansów publicznych.

Wymagane dokumenty

CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu niniejszej rekrutacji.

Na kolejnych etapach rekrutacji wymagane będzie przedłożenie:

  1. Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  2. Oświadczenia kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Oświadczenia o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  4. Kserokopii dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy.

Inne informacje:

Praca z wykorzystaniem komputera.

Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.

Oferujemy:

-        stabilne zatrudnienie,

-        możliwość rozwoju,

-        13-te wynagrodzenie, nagrody jubileuszowe,

-        dofinasowanie z ZFŚS do pakietów sportowych, wypoczynku pracownika i dzieci, inne

-        uczciwe zasady współpracy.

Pozostałe informacje:

Pracodawca dopuszcza przesłanie CV elektronicznie na adres ztm@ztm.poznan.pl z dopiskiem nazwy stanowiska, którego zgłoszenie dotyczy.

Pracodawca zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych w trybie online.

Więcej o pracy w ZTM i procesie rekrutacji na stronie: https://www.ztm.poznan.pl/wiecej-informacji/praca-w-ztm/

Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w ZTM w Poznaniu znajdują się na stronie: https://www.ztm.poznan.pl/skontaktuj-sie-z-nami/zgloszenia-wewnetrzne/

Informacje o dostępności architektonicznej budynku znajdują się pod adresem: https://www.ztm.poznan.pl/deklaracja-dostepnosci/

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań w terminie do 2025-05-19.

Zarząd Transportu Miejskiego zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu,
    60-770 Poznań, ul. Matejki 59.
  2. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału
    w procesie rekrutacyjnym.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury naboru pracowników na wolne stanowiska pracy w ZTM w Poznaniu w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO*) wynikającego z ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (art. 22 1)§ 1: imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
    o pracownikach samorządowych (art. 6:  informacja o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,  a także o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; art. 13a ust. 2: dane w zakresie informacji o niepełnosprawności). Pozostałe podane przez Państwa dane będą przetwarzane na podstawie udzielonej przez Państwa zgody (art. 221a. §1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz art. 6 ust. 1 lit.a RODO*). Załączenie/ przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania podanych informacji.
  5. Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji, będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane. Złożone dokumenty, w tym kserokopie dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji.
  6. W przypadku uzyskania rekomendacji do zatrudnienia, dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko
    i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w ZTM oraz zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy zgodnie z art.15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
  7. Osoby biorące udział w rekrutacji mają prawo do dostępu do swoich danych osobowych,  żądania sprostowania danych, żądania usunięcia danych, żądania ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych    Osobowych.
  8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
  10. W ZTM wyznaczono Inspektora Ochrony Danych. Kontakt: e-mail: iod@ztm.poznan.pl, lub pisemnie na adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 59.

* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Radosław Jankowski
Data wytworzenia informacji: 2025-05-09 00:00
Opis zmian: ztm.dz.1110.3.2025 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Iwona Konieczna
Data i godzina publikacji: 2025-05-09 10:16