Oferta: ds. zamówień publicznych
Data publikacji: 2025-05-09
Nr ref.: ZTM.DZ.1110.3.2025
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: ds. zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: pełen etat - umowa w celu zastępstwa
Zakres podstawowych czynności
- Przygotowywanie planu zamówień oraz planu postępowań i ich realizacja, w tym monitorowanie wykonania poszczególnych pozycji planów zgodnie z założonymi terminami.
- Kwalifikowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do trybu określonego przepisami ustawy prawo zamówień publicznych.
- Przygotowywanie (we współpracy z komórkami merytorycznymi) zgodnej z obowiązującymi przepisami dokumentacji dotyczącej udzielania zamówienia publicznego, w tym specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz projektów umów - monitorowanie standaryzacji zapisów umów.
- Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do cyt. ustawy oraz wewnętrznymi regulacjami.
- Realizacja obowiązków informacyjnych i sprawozdawczych.
- Prowadzenie ewidencji realizowanych i udzielonych zamówień publicznych w ZTM.
- Zamieszczanie wszelkich informacji dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na stronach internetowych (w tym na stronie internetowej prowadzonego postępowania).
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie.
- Doświadczenie na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego.
- Praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (oraz aktów wykonawczych do cyt. ustawy).
- Znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
- Dokładność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej.
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, asertywność.
- Gotowość do rozwoju w obszarze zamówień publicznych.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki studiów: prawo, administracja, zarządzanie lub pokrewne).
- Studia podyplomowe lub kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych.
- Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Znajomość przepisów z obszaru finansów publicznych.
Wymagane dokumenty
CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu niniejszej rekrutacji.
Na kolejnych etapach rekrutacji wymagane będzie przedłożenie:
- Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenia kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenia o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Kserokopii dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy.
Inne informacje:
Praca z wykorzystaniem komputera.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju,
- 13-te wynagrodzenie, nagrody jubileuszowe,
- dofinasowanie z ZFŚS do pakietów sportowych, wypoczynku pracownika i dzieci, inne
- uczciwe zasady współpracy.
Pozostałe informacje:
Pracodawca dopuszcza przesłanie CV elektronicznie na adres ztm@ztm.poznan.pl z dopiskiem nazwy stanowiska, którego zgłoszenie dotyczy.
Pracodawca zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych w trybie online.
Więcej o pracy w ZTM i procesie rekrutacji na stronie: https://www.ztm.poznan.pl/wiecej-informacji/praca-w-ztm/
Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w ZTM w Poznaniu znajdują się na stronie: https://www.ztm.poznan.pl/skontaktuj-sie-z-nami/zgloszenia-wewnetrzne/
Informacje o dostępności architektonicznej budynku znajdują się pod adresem: https://www.ztm.poznan.pl/deklaracja-dostepnosci/
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań w terminie do 2025-05-19.
Zarząd Transportu Miejskiego zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu,
60-770 Poznań, ul. Matejki 59. - Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału
w procesie rekrutacyjnym. - Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury naboru pracowników na wolne stanowiska pracy w ZTM w Poznaniu w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO*) wynikającego z ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (art. 22 1)§ 1: imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych (art. 6: informacja o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; art. 13a ust. 2: dane w zakresie informacji o niepełnosprawności). Pozostałe podane przez Państwa dane będą przetwarzane na podstawie udzielonej przez Państwa zgody (art. 221a. §1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz art. 6 ust. 1 lit.a RODO*). Załączenie/ przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania podanych informacji. - Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji, będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane. Złożone dokumenty, w tym kserokopie dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji.
- W przypadku uzyskania rekomendacji do zatrudnienia, dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko
i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w ZTM oraz zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy zgodnie z art.15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. - Osoby biorące udział w rekrutacji mają prawo do dostępu do swoich danych osobowych, żądania sprostowania danych, żądania usunięcia danych, żądania ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
- W ZTM wyznaczono Inspektora Ochrony Danych. Kontakt: e-mail: iod@ztm.poznan.pl, lub pisemnie na adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 59.
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Radosław Jankowski
Data wytworzenia informacji: 2025-05-09 00:00
Opis zmian: ztm.dz.1110.3.2025 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Iwona Konieczna
Data i godzina publikacji: 2025-05-09 10:16