Oferta: ds. koordynacji utrzymania
Data publikacji: 2023-10-10
Nr ref.: ZZM.OA/1100-13/2023
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: ds. koordynacji utrzymania
Informacje dodatkowe: Pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-11-02
Zakres podstawowych czynności
Prowadzenie całości spraw związanych z koordynacją utrzymania terenów będących w administracji ZZM, a w szczególności:
1) koordynowanie i sporządzanie sprawozdań, analiz z zakresu utrzymania terenów i statystyk utrzymywanych, gromadzenie, analiza i przetwarzanie danych ilościowych i jakościowych w zakresie zieleni i infrastruktury parkowej
2) koordynowanie przygotowania harmonogramów, zakresów prac, specyfikacji technicznych, kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych obiektów, a także prac związanych z przygotowywaniem materiałów na 3-letnią konserwację i utrzymanie terenów administrowanych przez ZZM oraz stosowanie właściwych przepisów przy udzielaniu zamówień zgodnie z ustawą o Zamówieniach Publicznych,
3) zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie prac i porozumień związanych z zielenią i infrastrukturą parkową,
4) koordynowanie i udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia z aplikacji SmartCity,
5) pozyskiwanie środków, przygotowywanie wniosków i rozliczanie umów z WFOŚiGW i WUW,
6) przygotowanie dokumentów, pism, wniosków i postanowień w sprawach związanych merytorycznie z utrzymaniem terenów,
7) wydawanie okresowych zezwoleń na prowadzenie ruchu pojazdów po terenach znajdujących się w zarządzie ZZM,
8) prowadzenie spraw związanych z Poznańskim Budżetem Obywatelskim,
9) udział w posiedzeniach Komisji Przetargowych powołanych przez Dyrektora Zarządu, rozliczanie nadzorowanych zadań pod względem finansowym, merytorycznym i formalno-prawnym.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów z zakresu ochrony przyrody,
- umiejętność sporządzania i redagowania oficjalnych pism,
- umiejętności negocjacyjne,
- asertywność,
- uczciwość, sumienność, rzetelność, dokładność,
- wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej,
- znajomość obsługi komputera i posługiwania się pakietem MS Office (przede wszystkim Excel i Word),
- wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność rozwiązywania problemów związanych z nadzorem i egzekwowaniem wymagań stawianych wykonawcom.
- gotowość do podjęcia pracy w wymiarze pełnego etatu.
Wymagania dodatkowe
- umiejętność przygotowywania opisów przedmiotu zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność posługiwania się programami do projektowania ZW-CAD, Auto-CAD, QGIS,
- prawo jazdy kategorii B.
Wymagane dokumenty
- podanie o pracę
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępny na stronie www.zzmpoznan.pl zakładka zobacz więcej - formularze;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Inne informacje:
1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym, niższy niż 6%;
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku pracy:
- stanowisko pracy mieści się w budynku dwukondygnacyjnym bez windy,
- oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne,
- charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku, na zewnątrz pomiędzy instytucjami, jak i po terenach objętych działalnością ZZM,
- uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych.
3. Wymagane dokumenty należy przesłać/dostarczyć w terminie do dnia 20.10.2023 roku na adres mailowy:rekrutacja@zzmpoznan.pl lub na adres siedziby Zarządu Zieleni Miejskiej ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. koordynacji utrzymania".
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod3_mjo@um.poznan.pl, telefonicznie pod nr tel. 723 211 742 lub 61 878-49-05 lub pisemnie na adres: ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z póź. zm.
4) Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane.
5) Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;
7) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Klaudia Ziobrowska
Data wytworzenia informacji: 2023-11-02 00:00
Opis zmian: Wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Klaudia Ziobrowska
Data i godzina publikacji: 2023-11-02 13:52