Oferta: ds. nadzoru nad zielenią
Data publikacji: 2021-10-21
Nr ref.: ZZM.OA/1100-3/2021
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: ds. nadzoru nad zielenią
Data rozstrzygnięcia oferty
2021-12-31
Zakres podstawowych czynności
- Bieżąca kontrola stanu obiektów zieleni na podległych obszarach
- Przygotowanie harmonogramów, zakresów prac i kosztorysów inwestorskich dla powierzonych zadań i poszczególnych obiektach na podległych terenach zieleni oraz bieżące nadzorowanie zgodności realizacji z planami rzeczowymi i finansowymi.
- Sprawdzanie prawidłowości opracowanych kosztorysów ofertowych.
- Koordynowanie działań i bieżące sprawdzanie terminowości, jakości prac i stosowanych materiałów oraz zakresu rzeczowego w toku realizacji zadań dla nadzorowanych prac na podległych terenach zieleni.
- Kontrola rzetelności oraz zgodności merytorycznej i formalnej z zawartymi umowami dla dokumentów rozliczeniowych sporządzanych przez wykonawców.
- Zapewnienie nadzoru specjalistów branżowy przy realizacji zleconych zadań.
- Prowadzenie należycie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań, bieżących i inwestycyjno-remontowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Uzgadnianie konieczności prowadzenia prac dodatkowych po akceptacji kierownika oddziału.
- Współpraca z jednostkami czasowo zajmującymi podległy teren dla minimalizacji ingerencji i przywrócenia stanu pierwotnego.
- Przyjmowanie zgłoszeń interwencyjnych dotyczących konserwowanych i obsługiwanych terenów zieleni miejskiej.
- Współuczestniczenie przy wydawaniu opinii i zaleceń dla podmiotów planujących działania remontowe i inwestycyjne na terenach zieleni miejskiej
- Przygotowanie dokumentów, pism związanych z nadzorem nad wszelkimi pracami prowadzonymi na podległym terenie.
- Organizowanie wizji lokalnych w terenie z ewentualnym udziałem innych jednostek i osób uczestniczących w postępowaniu oraz dokonywanie oceny ingerencji i egzekwowanie przywrócenia stanu pierwotnego.
- Współuczestniczenie przy wydawaniu opinii i zaleceń w zakresie rozwoju terenów zieleni w mieście.
- Kontrola urządzeń znajdujących się na wyposażeniu podległych obiektów i zgłaszanie inspektorowi nadzoru ds. realizacji inwestycji i nadzoru małej architektury zastrzeżeń, co do stanu urządzeń znajdujących się na wyposażeniu obiektów oraz ustalanie po akceptacji kierownika oddziału niezbędnych napraw i remontów.
- Współpraca z właściwymi merytorycznie jednostkami Urzędu Miasta.
- Analizowanie i składanie zapotrzebowania na zadania inwestycyjno - remontowe i bieżące realizowane przez Zarząd na lata następne w zakresie realizacji zieleni.
- Współpraca w działaniach na rzecz zieleni w mieście oraz uczestniczenie w naradach i zebraniach dotyczących realizacji zieleni na terenie miasta.
- Przygotowanie materiałów do sprawozdań z działalności ZZM w wyznaczonych przez jednostkę nadrzędną terminach.
- Przygotowywanie materiałów i stosowanie właściwych przepisów przy udzielaniu zamówień zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
- Udział w posiedzeniach Komisji Przetargowych powołanych przez Dyrektora Zarządu.
- Sprawdzanie prawidłowości opracowanych kosztorysów ofertowych z zakresu zieleni.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie - wyższe mgr inż., + 2 lata doświadczenia w zakresie nadzoru nad zielenią,
- Kierunek: Kształtowanie Terenów Zieleni, Architektura Krajobrazu, Ogrodnictwo,
- Specjalność: Kształtowanie Terenów Zieleni, Architektura Krajobrazu, Ogrodnictwo,
- Obsługa programu do projektowania AUTO-CAD, ZW-CAD,
- Wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej,
- Obsługa komputera - pakiet MICROSOFT OFFICE.
Wymagania dodatkowe
- 2 lat w instytucjach samorządowych na podobnym stanowisku,
- Obsługa programu do kosztorysowania NORMA,
- Prawo jazdy kat. B,
- Kurs inspektora nadzoru.
Wymagane dokumenty
- Podanie o pracę
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępny na stronie www.zzmpoznan.pl zakładka zobacz więcej - formularze
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- Oświadczenie kandydata o niekaralności.
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
- Oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
- Oświadczam, o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Inne informacje:
1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym niższy niż 6%;
2. Wymagane dokumenty należy przesłać/dostarczyć w terminie do dnia 05.11.2021 roku na adres mailowy: kancelaria@zzmpoznan.pl lub na adres siedziby Zarządu Zieleni Miejskiej ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. nadzoru nad zielenią".
3. Informację o warunkach pracy na stanowisku pracy:
- stanowisko pracy mieści się w budynku dwukondygnacyjnym,
- oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne;
- charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku; na zewnątrz pomiędzy instytucjami jak i po terenie objętym działalnością ZZM
- uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych.
Informacja o wyniku naboru
6. wynik- pozytyw. ds nadzoru nad zielnią.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod3_oswiata@um.poznan.pl, tel. 61 878 49 05;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z póź. zm.
4) Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane.
5) Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;
7) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3;
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Joanna Godawa
Data wytworzenia informacji: 2021-12-31 00:00
Opis zmian: wynik procesu rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Joanna Godawa
Data i godzina publikacji: 2021-12-31 08:09