Oferta: ds. prawno-terenowych
Data publikacji: 2025-12-11
Nr ref.: ZZM.OA/1100-7/2025
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: ds. prawno-terenowych
Zakres podstawowych czynności
- doradztwo formalno-prawne w obszarze gospodarki nieruchomościami, planowania przestrzennego, urbanistyki;
- sporządzanie i analiza pism, dokumentów z zakresu objętego stanowiskiem pracy;
- analiza prawna i planistyczna nieruchomości, terenów;
- analiza zapisów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
- nadzór nad dokumentacją nieruchomości, terenów;
- uczestniczenie w rozmowach/negocjacjach prowadzonych przez ZZM;
- bieżące udzielanie porad/opinii w spornych kwestiach w tym z zakresu dostępu do informacji publicznej oraz skarg i wniosków;
- reprezentowanie ZZM przed organami i innymi podmiotami w sprawach z zakresu objętego stanowiskiem pracy;
- współpraca z jednostkami Urzędu Miasta Poznania, jednostkami organizacyjnymi Miasta Poznania i jego jednostkami pomocniczymi, organami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami i instytucjami oraz innymi podmiotami, w zakresie ich właściwości i właściwiości stanowiska pracy.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - Prawo, Administracja
- staż pracy min 5 lat, znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawnych,
- niezbędna wiedza dotycząca przebiegu procesu inwestycyjnego,
- umiejętność sporządzania i redagowania pism, pism urzędowych stosowanie poprawnej polszczyzny,
- dobra znajomość obsługi komputera i posługiwanie się pakietem MS Office
- wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy;
- umiejętność prowadzenia negocjacji;
- doświadczenie w zakresie obsługi trudnego klienta;
- uczciwość, sumienność, rzetelność, dokładność;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- list motywacyjny;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Inne informacje:
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym, niższy niż 6%;
- Wymagane dokumenty można również składać elektronicznie na adres email: rekrutacja@zzmpoznan.pl z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko urzędnicze ds. prawno-terenowych - Doradca.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w terminie do 2025-12-31.
Zarząd Zieleni Miejskiej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/.
- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod_mjo@um.poznan.pl,
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
- dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane.
- dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
- przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
- przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Joanna Godawa
Data wytworzenia informacji: 2025-12-11 00:00
Opis zmian: uzupełnienie ogłoszenia (Aktualizacja)
Opublikował(a): Joanna Godawa
Data i godzina publikacji: 2025-12-11 13:04