Oferta: ds. prawno-terenowych

Data publikacji: 2025-12-11
Nr ref.: ZZM.OA/1100-7/2025
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: ds. prawno-terenowych

Zakres podstawowych czynności

  1. doradztwo formalno-prawne w obszarze gospodarki nieruchomościami, planowania przestrzennego, urbanistyki;
  2. sporządzanie i analiza pism, dokumentów z zakresu objętego stanowiskiem pracy;
  3. analiza prawna i planistyczna nieruchomości, terenów;
  4. analiza zapisów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  5. nadzór nad dokumentacją nieruchomości, terenów;
  6. uczestniczenie w rozmowach/negocjacjach prowadzonych przez ZZM;
  7. bieżące udzielanie porad/opinii w spornych kwestiach w tym z zakresu dostępu do informacji publicznej oraz skarg i wniosków;
  8. reprezentowanie ZZM przed organami i innymi podmiotami w sprawach z zakresu objętego stanowiskiem pracy;
  9. współpraca z jednostkami Urzędu Miasta Poznania, jednostkami organizacyjnymi Miasta Poznania i jego jednostkami pomocniczymi, organami  samorządu terytorialnego, organami   administracji rządowej, organizacjami i instytucjami oraz innymi podmiotami, w zakresie ich właściwości i właściwiości stanowiska pracy.

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie wyższe - Prawo, Administracja
  2. staż pracy min 5 lat, znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawnych,
  3. niezbędna wiedza dotycząca przebiegu procesu inwestycyjnego,
  4. umiejętność sporządzania i redagowania pism, pism urzędowych stosowanie poprawnej polszczyzny,
  5. dobra znajomość obsługi komputera i posługiwanie się pakietem MS Office
  6. wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej,
  7. wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,

Wymagania dodatkowe

  1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
  2. umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy;
  3. umiejętność prowadzenia negocjacji;
  4. doświadczenie w zakresie obsługi trudnego klienta;
  5. uczciwość, sumienność, rzetelność, dokładność;
  6. umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  2. list motywacyjny;
  3. zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
  4. oświadczenie kandydata o niekaralności;
  5. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  6. oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  7. oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Inne informacje:

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym, niższy niż 6%;
  2. Wymagane dokumenty można również składać elektronicznie na adres email: rekrutacja@zzmpoznan.pl z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko urzędnicze ds. prawno-terenowych - Doradca.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w terminie do 2025-12-31.

Zarząd Zieleni Miejskiej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/.
  2. dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod_mjo@um.poznan.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
  4. dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane.
  5. dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
  6. przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
  7. przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Joanna Godawa
Data wytworzenia informacji: 2025-12-11 00:00
Opis zmian: uzupełnienie ogłoszenia (Aktualizacja)
Opublikował(a): Joanna Godawa
Data i godzina publikacji: 2025-12-11 13:04