Oferta: ds. rozwoju terenów zieleni i ewidencji zasobów

Data publikacji: 2022-10-07
Nr ref.: ZZM.OA/1100-5/2022
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: ds. rozwoju terenów zieleni i ewidencji zasobów
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2022-11-17

Zakres podstawowych czynności

a)     Planowanie nowych terenów zieleni celem realizacji przedmiotowych planów.

b)     Wykonywanie analiz przestrzennych niezbędnych do podejmowania decyzji związanych z rozwojem oraz bieżącym utrzymaniem zieleni.

c)     Opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

d)     Opiniowanie nabywania i zbywania nieruchomości przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami.

e)     Koordynacja wniosków w ramach Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego.

f)      Pozyskiwanie  zewnętrznych źródeł finansowania na realizację zadań projektowych.

g)     Przekazywanie do Pionu Ekonomicznego i Sprawozdawczości Budżetowej informacji o pozyskanych źródłach finansowania tj. umowy wraz z kwotą dotacji.

h)     Przygotowywanie materiałów związanych z przejęciem w trwały zarząd terenów zieleni miejskiej

i)      Współpraca z Oddziałem Nadzoru nad Zielenią i Pionem Uzgodnień i Projektowania w zakresie określenia własności terenów w oparciu o posiadane wypisy z rejestru gruntów.

j)      Opracowywanie graficzne map terenów zieleni miejskiej będącej w utrzymaniu ZZM.

k)     Przygotowywanie danych do deklaracji podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego, w zakresie gruntów niezabudowanych oraz zabudowanych podlegających obowiązkowi  podatkowemu.

l)      Sprawdzanie zasadności przekazywanego do ZZM majątku w postaci nieruchomości gruntowych na podstawie dokumentu PT oraz prowadzenie kartotek obiektów (parków i zieleńcy).

m)    Współpraca z jednostkami pomocniczymi miasta - osiedlami zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Poznania w sprawie.

n)     Sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji powierzonych zadań.

o)     Opracowywanie planów rozwoju terenów zieleni miejskiej.

p)     Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych na swoim stanowisku pracy

Wymagania obowiązkowe

1. Wykształcenie - wyższe,

2. Kierunek i specjalizacja:

            2.1 Geografia - kierunek/specjalizacja:

                 - Architektura krajobrazu;

                 - Geografia i gospodarka przestrzenna;

                 - Geografia i kształtowanie środowiska;

                 - Planowanie przestrzenne;

            2.2 Pozostałe Wydziały - kierunek/specjalizacja:

                 - Gospodarka przestrzenna;

                 - Planowanie przestrzenne.

                 - Prawno-administracyjny,

3. Umiejętność czytania map,

4. Interpretacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (mpzp)

5. Wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej,

6. Obsługa komputera - pakiet MICROSOFT OFFICE.

Wymagania dodatkowe

1. Staż pracy min 1 rok  w tym min 0,5 roku na stanowisku urzędniczym.

2. Doświadczenie w zakresie gospodarki przestrzennej, planowania ogólnodostępnych terenów zieleni.

3. Znajomość  programu do projektowania AUTO-CAD, ZW-CAD, MAP-INFO.

4. Prawo jazdy kat. B.

5. Obsługi aplikacji QGIS w zakresie edytowania map udostępnionych w Systemie Informacji Przestrzennej.

Wymagane dokumenty

1. Podanie o pracę.

2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

4. Oświadczenie kandydata o niekaralności.

5. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.

6. Oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.

7. Oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Inne informacje:

1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy przesłać wyłącznie drogą email w terminie do dnia  21.10.2022 roku godz. 15:00 na adres mailowy: rekrutacja@zzmpoznan.pl  z dopiskiem    "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. rozwoju terenów zieleni i ewidencji zasobów

2. Informację o warunkach pracy na stanowisku pracy:

  • stanowisko pracy mieści się w budynku dwukondygnacyjnym,
  • oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne;
  • charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku; na zewnątrz pomiędzy instytucjami jak i po terenie objętym działalnością ZZM
  • uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych. 

3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym niższy niż 6%;

Informacja o wyniku naboru

5. wynik - pozytywny.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zieleni Miejskiej z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/; 

2)      dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod3_mjo@um.poznan.pl,  tel. 61 878 49 05;

3)      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530.

4)      Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane.

5)      Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

6)      Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;

7)      Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8)      Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3;

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Joanna Godawa
Data wytworzenia informacji: 2022-11-16 00:00
Opis zmian: wynik procesu rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Joanna Godawa
Data i godzina publikacji: 2022-11-17 10:01