Oferta: ds. kadr i administracji

Data publikacji: 2008-06-24
Nr ref.: ZZM.OA/1110-2/08
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: ds. kadr i administracji

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-08-29

Zakres podstawowych czynności

W zakresie spraw organizacyjnych m.in:1.      Przygotowywanie materiałów do sporządzenia okresowych sprawozdań i opracowań2.       Prowadzenie ewidencji i kompletowanie zbiorów wydanych przez Dyrektora ZZM wewnętrznych przepisów prawnych3.       Współpraca przy opracowywaniu i uaktualnianiu regulaminów wewnętrznychW zakresie spraw kadrowych m.in.:1.      Kompletowanie i uzupełnianie teczek akt osobowych pracowników2.      Przygotowywanie od strony formalno - prawnej dokumentów związanych z zatrudnieniem, trwaniem stosunku pracy (ewidencja czasu pracy, ewidencja urlopów, awansowanie, nagradzanie, karanie, badania okresowe pracowników, itp....) oraz rozwiązaniem umów o pracę,3.      Przygotowywanie materiałów do sporządzenia sprawozdań na potrzeby GUS-u4.      Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników5.      Kompletowanie dokumentów związanych z uczestnictwem pracownika w szkoleniachW zakresie spraw socjalno - bytowych m.in.:1.      Współpraca z Komisją Socjalną ZZM w zakresie rozdysponowania środków z ZFŚS2.      Przygotowuje do podpisu i realizacji umowy pożyczki przeznaczonej na remont mieszkania, oraz opracowuje wnioski o przyznanie zapomogi z funduszu socjalnego3.      Współuczestniczy w przygotowywaniu wykazu osób uprawnionych do refundacji za wypoczynek zorganizowanym przez pracowników we własnym zakresieW zakresie spraw związanych z gospodarką lokalami administrowanymi przez ZZM m.in.:1.      Współpraca przy naliczaniu czynszu za mieszkania administrowane przez ZZM2.      Kompletowanie dokumentów niezbędnych do naliczania opłat za zużyte media w lokalach mieszkalnychW zakresie spraw administracyjnych ZZM m.in.:1.      Współpracuje ze stanowiskiem pracy ds. zaopatrzenia - wydawanie materiałów biurowych pracownikom ZZM2.      Zastępuje pracownika ds. obsługi sekretariatu podczas jego nieobecności.

Wymagania obowiązkowe

Wymagania obowiązkowe·         Wykształcenie - wyższe o profilu prawno-administracyjnym·         Praktyka zawodowa - minimum 1 rok pracy zawodowej na stanowisku ds. kadr·         Znajomość przepisów prawa pracy

  • Obsługa komputera - MS Word, Excel
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Wymagania dodatkowe

·         Samodzielność i elastyczność w realizacji zadań·         Umiejętność dobrej organizacji pracy·         Umiejętność pracy w zespole·         Komunikatywność·         Umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji.

Wymagane dokumenty

·         życiorys CV·         list motywacyjny·         dokument poświadczający wykształcenie i uprawnienia zawodowe (kserokopie)·         świadectwa pracy (kserokopie)·         inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)·         oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

Inne informacje:

Zarząd Zieleni Miejskiej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty

Informacja o wyniku naboru

Za????cznik Nr 7 do regulaminu naboru- pozytyw...doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wybór oferty (Aktualizacja)
Opublikował(a): Adam Szymanowski
Data i godzina publikacji: 2008-08-29 12:05