Oferta: ds. kadr i administracji
Data publikacji: 2008-06-24
Nr ref.: ZZM.OA/1110-2/08
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: ds. kadr i administracji
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-08-29
Zakres podstawowych czynności
W zakresie spraw organizacyjnych m.in:1. Przygotowywanie materiałów do sporządzenia okresowych sprawozdań i opracowań2. Prowadzenie ewidencji i kompletowanie zbiorów wydanych przez Dyrektora ZZM wewnętrznych przepisów prawnych3. Współpraca przy opracowywaniu i uaktualnianiu regulaminów wewnętrznychW zakresie spraw kadrowych m.in.:1. Kompletowanie i uzupełnianie teczek akt osobowych pracowników2. Przygotowywanie od strony formalno - prawnej dokumentów związanych z zatrudnieniem, trwaniem stosunku pracy (ewidencja czasu pracy, ewidencja urlopów, awansowanie, nagradzanie, karanie, badania okresowe pracowników, itp....) oraz rozwiązaniem umów o pracę,3. Przygotowywanie materiałów do sporządzenia sprawozdań na potrzeby GUS-u4. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników5. Kompletowanie dokumentów związanych z uczestnictwem pracownika w szkoleniachW zakresie spraw socjalno - bytowych m.in.:1. Współpraca z Komisją Socjalną ZZM w zakresie rozdysponowania środków z ZFŚS2. Przygotowuje do podpisu i realizacji umowy pożyczki przeznaczonej na remont mieszkania, oraz opracowuje wnioski o przyznanie zapomogi z funduszu socjalnego3. Współuczestniczy w przygotowywaniu wykazu osób uprawnionych do refundacji za wypoczynek zorganizowanym przez pracowników we własnym zakresieW zakresie spraw związanych z gospodarką lokalami administrowanymi przez ZZM m.in.:1. Współpraca przy naliczaniu czynszu za mieszkania administrowane przez ZZM2. Kompletowanie dokumentów niezbędnych do naliczania opłat za zużyte media w lokalach mieszkalnychW zakresie spraw administracyjnych ZZM m.in.:1. Współpracuje ze stanowiskiem pracy ds. zaopatrzenia - wydawanie materiałów biurowych pracownikom ZZM2. Zastępuje pracownika ds. obsługi sekretariatu podczas jego nieobecności.
Wymagania obowiązkowe
Wymagania obowiązkowe· Wykształcenie - wyższe o profilu prawno-administracyjnym· Praktyka zawodowa - minimum 1 rok pracy zawodowej na stanowisku ds. kadr· Znajomość przepisów prawa pracy
- Obsługa komputera - MS Word, Excel
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Wymagania dodatkowe
· Samodzielność i elastyczność w realizacji zadań· Umiejętność dobrej organizacji pracy· Umiejętność pracy w zespole· Komunikatywność· Umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji.
Wymagane dokumenty
· życiorys CV· list motywacyjny· dokument poświadczający wykształcenie i uprawnienia zawodowe (kserokopie)· świadectwa pracy (kserokopie)· inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)· oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Inne informacje:
Zarząd Zieleni Miejskiej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty
Informacja o wyniku naboru
Za????cznik Nr 7 do regulaminu naboru- pozytyw...doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wybór oferty (Aktualizacja)
Opublikował(a): Adam Szymanowski
Data i godzina publikacji: 2008-08-29 12:05