Oferta: stanowisko ds. uzgodnień i projektowania - pełen etat
Data publikacji: 2020-06-17
Nr ref.: ZZM.OA/1100-4/2020
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: stanowisko ds. uzgodnień i projektowania - pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2020-08-26
Zakres podstawowych czynności
- Opracowywanie programów i planów rozwoju i modernizacji zieleni miejskiej.
- Uczestniczenie w wizjach lokalnych w terenie dla sprawdzenia usytuowania obiektów i przebiegu instalacji podziemnych oraz dla przeprowadzenia lustracji terenów przeznaczonych pod inwestycje.
- Przygotowywanie opinii w zakresie zieleni do wydania przez WUiA decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
- Przygotowanie dokumentacji w celu uzyskania niezbędnych decyzji i pozwoleń na realizację przedsięwzięć.
- Przygotowywanie: specyfikacji przetargowych, zapytań ofertowych oraz zleceń na projekty budowlano-wykonawcze.
- Prowadzenie rejestru dokumentacji projektowej i opieka nad jej zasobami bieżącymi i archiwalnymi.
- Współpraca z inspektorami Zarządu w zakresie projektowania zieleni miejskiej (obsadzanie kwietników).
- Współpraca z innymi instytucjami w działaniach na rzecz zieleni w mieście oraz uczestniczenie
w spotkaniach dotyczących zieleni w mieście. - Współpraca z podmiotami czasowo zajmującymi tereny zieleni dla minimalizacji ingerencji w zieleń.
- Współpraca z właściwymi merytorycznie jednostkami i wydziałami Urzędu Miasta.
- Przygotowywanie materiałów do sprawozdań z działalności ZZM w wyznaczonych przez jednostkę nadrzędna terminach.
- Prowadzenie na bieżąco rejestru spraw pionu.
- Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie - wyższe mgr
- Kierunek, specjalność - Kształtowanie Ochrony Środowiska, Architektura Krajobrazu
- Staż pracy - 2 lata
- Umiejętność czytania map geodezyjnych,
- Ogólna wiedza z zakresu: ochrony środowiska, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, gospodarki nieruchomościami,
- Wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej
- Obsługa komputera - pakiet MICROSOFT OFFICE.
Wymagania dodatkowe
- Prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - min 1 rok w instytucjach samorządowych
- Mile widziane kursy branżowe z zakresu urbanistyki i planowania przestrzennego
Wymagane dokumenty
- Podanie o pracę
- Oświadczenie kandydata o niekaralności.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępny na stronie www.zzmpoznan.pl zakładka zobacz więcej - formularze
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
- Oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
- Oświadczam, o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Inne informacje:
- Informacja:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym niższy niż 6%;
2. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy przesłać/dostarczyć w terminie do dnia 6 lipca 2020 r. do godziny 15:00 na adres mailowy: kancelaria@zzmpoznan.pl lub na adres siedziby Zarządu Zieleni Miejskiej ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w zaklejonych kopertach oznaczonych imieniem i nazwiskiem z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. terenowo-prawnych".
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej
z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych:
iod@zzmpoznan.pl, tel. 618608500;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego
i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008
o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z póź. zm.
4) Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane.
5) Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;
7) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3;
Metryczka
Opis zmian: ogłoszenie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Adam Szymanowski
Data i godzina publikacji: 2020-08-26 13:37