Oferta: referent ds. dzierżaw

Data publikacji: 2008-07-14
Nr ref.: ZZM.OA/1110-3/08
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: referent ds. dzierżaw

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-09-19

Zakres podstawowych czynności

1.            Przygotowywanie na podstawie otrzymanych dokumentów projektów:

·        umów dotyczących nieruchomości (w tym w szczególności dzierżaw, użyczenia, najem)

·        aneksów do w/w umów

·        umów w zakresie umarzania i udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych

·        uchwał Rady Miasta Poznania w przedmiocie zgodnym z zakresu działania ZZM

·        pełnomocnictw

2.            Prowadzenie korespondencji w zakresu prowadzonych spraw.

3.             Terminowe wystawianie faktur VAT za czynsz Dzierżawny.

4.           Czuwanie nad prawidłową realizacją umów w prowadzonych sprawach w tym terminowym (m.in. wpłaty kaucji gwarancyjnej, windykacja należności poprzez wysyłanie ponagleń i monitów, kompletowanie dokumentacji niezbędnej w sądzie w przypadku konieczności egzekwowania należności tą drogą itp.).

5.           Prowadzenie ewidencji umów oraz kompletowanie dokumentów w prowadzonych sprawach.

6.           Współpraca z Wydziałami i Jednostkami Urzędu Miasta w sprawach dotyczących nieruchomości miejskich.

7.           Sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego, oraz Wydziałów Urzędu Miasta w zakresie prowadzonych spraw.

8.           Przygotowywanie danych niezbędnych do naliczenia podatku od nieruchomości.

Wymagania obowiązkowe

·         Wykształcenie - minimum średnie ze szczególnym wskazaniem na kierunek prawo z elementami administracji.

·         Znajomość przepisów prawa w zakresie gospodarowania nieruchomościami / gruntami - przynajmniej w stopniu średnim w szczególności w zakresie zawierania umów dzierżaw, użytkowania nieruchomości.

·         Obsługa komputera - MS Word, Excel

·         Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Wymagania dodatkowe

·         Praktyka zawodowa - minimum 1 rok pracy zawodowej ze szczególnym wskazaniem na praktykę związaną z gospodarowaniem nieruchomości

·         Samodzielność i elastyczność w realizacji zadań

·         Umiejętność dobrej organizacji pracy

·         Umiejętność pracy w zespole

·         Komunikatywność

·         Umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji.

Wymagane dokumenty

·         życiorys CV

·         list motywacyjny

·         dokument poświadczający wykształcenie i uprawnienia zawodowe (kserokopie)

·         świadectwa pracy (kserokopie)

·         inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)

·         oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

Inne informacje:

W przypadku ofert składanych drogą elektroniczną niezbędny jest życiorys i list motywacyjny. Pozostałe wymagane dokumenty wraz z oryginałami życiorysu i listu motywacyjnego należy złożyć na trzy dni przed wyznaczoną rozmową rekrutacyjną.

Informacja o wyniku naboru

Za??cznik Nr 7 do regulaminu naboru- pozytyw...doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: lista kandydatów (Aktualizacja)
Opublikował(a): Adam Szymanowski
Data i godzina publikacji: 2008-09-19 09:12