Oferta: referent ds. dzierżaw
Data publikacji: 2008-07-14
Nr ref.: ZZM.OA/1110-3/08
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: referent ds. dzierżaw
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-09-19
Zakres podstawowych czynności
1. Przygotowywanie na podstawie otrzymanych dokumentów projektów:
· umów dotyczących nieruchomości (w tym w szczególności dzierżaw, użyczenia, najem)
· aneksów do w/w umów
· umów w zakresie umarzania i udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych
· uchwał Rady Miasta Poznania w przedmiocie zgodnym z zakresu działania ZZM
· pełnomocnictw
2. Prowadzenie korespondencji w zakresu prowadzonych spraw.
3. Terminowe wystawianie faktur VAT za czynsz Dzierżawny.
4. Czuwanie nad prawidłową realizacją umów w prowadzonych sprawach w tym terminowym (m.in. wpłaty kaucji gwarancyjnej, windykacja należności poprzez wysyłanie ponagleń i monitów, kompletowanie dokumentacji niezbędnej w sądzie w przypadku konieczności egzekwowania należności tą drogą itp.).
5. Prowadzenie ewidencji umów oraz kompletowanie dokumentów w prowadzonych sprawach.
6. Współpraca z Wydziałami i Jednostkami Urzędu Miasta w sprawach dotyczących nieruchomości miejskich.
7. Sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego, oraz Wydziałów Urzędu Miasta w zakresie prowadzonych spraw.
8. Przygotowywanie danych niezbędnych do naliczenia podatku od nieruchomości.
Wymagania obowiązkowe
· Wykształcenie - minimum średnie ze szczególnym wskazaniem na kierunek prawo z elementami administracji.
· Znajomość przepisów prawa w zakresie gospodarowania nieruchomościami / gruntami - przynajmniej w stopniu średnim w szczególności w zakresie zawierania umów dzierżaw, użytkowania nieruchomości.
· Obsługa komputera - MS Word, Excel
· Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Wymagania dodatkowe
· Praktyka zawodowa - minimum 1 rok pracy zawodowej ze szczególnym wskazaniem na praktykę związaną z gospodarowaniem nieruchomości
· Samodzielność i elastyczność w realizacji zadań
· Umiejętność dobrej organizacji pracy
· Umiejętność pracy w zespole
· Komunikatywność
· Umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji.
Wymagane dokumenty
· życiorys CV
· list motywacyjny
· dokument poświadczający wykształcenie i uprawnienia zawodowe (kserokopie)
· świadectwa pracy (kserokopie)
· inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
· oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Inne informacje:
W przypadku ofert składanych drogą elektroniczną niezbędny jest życiorys i list motywacyjny. Pozostałe wymagane dokumenty wraz z oryginałami życiorysu i listu motywacyjnego należy złożyć na trzy dni przed wyznaczoną rozmową rekrutacyjną.
Informacja o wyniku naboru
Za??cznik Nr 7 do regulaminu naboru- pozytyw...doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: lista kandydatów (Aktualizacja)
Opublikował(a): Adam Szymanowski
Data i godzina publikacji: 2008-09-19 09:12