Oferta: stanowisko ds. terenowo-prawnych

Data publikacji: 2020-05-25
Nr ref.: ZZM.OA/1100-1/2020
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: stanowisko ds. terenowo-prawnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-08-18

Zakres podstawowych czynności

  • Przygotowywanie na podstawie otrzymanych dokumentów projektów:
    • Ø umów dotyczących nieruchomości (w tym w szczególności: dzierżaw, użytkowania, umów najmu)
    • Ø aneksów do w/w umów
    • Ø umów w zakresie umarzania i udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych
    • Ø uchwał Rady Miasta Poznania  w przedmiocie zgodnym z zakresem działalności ZZM
    • Ø pełnomocnictw
  • Czuwanie nad prawidłową realizacją umów w prowadzonych sprawach w tym z terminowego wywiązywania się przez strony ze zobowiązań (m.in. wpłaty kaucji gwarancyjnej, kompletowanie dokumentacji niezbędnej w sądzie w przypadku konieczności egzekwowania należności tą drogą itp.).
  • W przypadku zmian stawek czynszu dzierżawnego:
  • Ø korygowanie czynszu dzierżawnego na podstawie aktu prawa miejscowego
  • Ø waloryzacja czynszu dzierżawnego w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim.
  • W przypadku wygaśnięcia danej umowy sprawdzenie w Pionie Finansowo-Księgowym Zarządu Zieleni Miejskiej czy Dzierżawca/ Najemca zalega z czynszem oraz skompletowanie protokołu odbioru terenu.
  • Przekazanie danych niezbędnych do naliczenia podatku od nieruchomości.
  • Uzgadnianie projektów aktów prawnych pod względem merytorycznym otrzymanych z Urzędu Miasta Poznania oraz podległych jednostek Urzędu
  • Współpraca z Wydziałami i Jednostkami Urzędu Miasta w sprawach dotyczących nieruchomości.
  • W szczególnych przypadkach np. przy egzekucji wierzytelności lub przy zmianie adresu przez Dzierżawcę wystąpienie do odpowiedniego Wydziału Urzędu Miasta Poznani o udostępnienie danych adresowych Dzierżawcy.
  • Prowadzenie ewidencji umów oraz kompletowanie dokumentów prowadzonych spraw.
  • Przekazywanie  informacji do Pionu Finansowo-Księgowego do  sporządzania sprawozdań z tytułu udzielonych ulg i umorzeń.
  • Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonego na swoim stanowisku pracy

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie - wyższe mgr
  • Kierunek, specjalność - Gospodarka Nieruchomościami lub inny kierunek w połączeniu z min rocznym  doświadczeniem w  obszarze gospodarki nieruchomościami
  • Kursy, szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • Staż pracy - 4 lata
  • Wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej
  • Obsługa komputera - pakiet MICROSOFT OFFICE.

Wymagania dodatkowe

  • Prawo jazdy kat. B
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - min 1 rok w instytucjach samorządowych
  • Kursy i szkolenia z zakresu komunikacji społecznych.

Wymagane dokumenty

  • Podanie o pracęOświadczenie kandydata o niekaralności.
    • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępny na stronie www.zzmpoznan.pl zakładka zobacz więcej - formularze
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
  • Oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczam, o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Inne informacje:

Wymagane dokumenty należy przesłać/dostarczyć w terminie do dnia  05 czerwca 2020 r. do godziny 15:00 na adres mailowy: kancelaria@zzmpoznan.pl  lub na adres siedziby Zarządu Zieleni Miejskiej ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w  zaklejonych kopertach oznaczonych imieniem i nazwiskiem z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. terenowo-prawnych"Informacja:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym niższy niż 6%;

Informacja o wyniku naboru

7. wynik- pozytyw..doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNAZgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 26 kwietnia 2016
(Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej
z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/; 2)    dane kontaktowe do inspektora ochrony danych:iod@zzmpoznan.pl, tel. 618608500;3)    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego
i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008
o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z póź. zm.4)    Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane.5)    Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.6)    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;7)    Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;8)    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3;

Metryczka

Opis zmian: wyniki rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Adam Szymanowski
Data i godzina publikacji: 2020-08-18 13:53