Oferta: ds. utrzymania terenów

Data publikacji: 2025-08-06
Nr ref.: ZZM.OA/1100-5/2025
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: ds. utrzymania terenów
Informacje dodatkowe: Pełen etat

Zakres podstawowych czynności

1) przygotowanie harmonogramów, specyfikacji technicznych, zakresów prac i kosztorysów dla terenów administrowanych przez ZZM oraz bieżące nadzorowanie zgodności realizacji, rozliczanie, kontrola rzetelności oraz zgodności merytorycznej i formalnej oraz odbiór prac zadań utrzymaniowych z planami rzeczowymi i finansowymi, bezpośrednia współpraca z firmami zewnętrznymi;

2) planowanie robót utrzymaniowych, bieżące sprawdzanie terminowości, jakości prac i stosowanych materiałów oraz zakresu rzeczowego dla nadzorowanych zadań;

3) prowadzenie gospodarki drzewostanem poprzez:

    a) sporządzanie wniosków o wycinkę drzew i krzewów,

    b) wykonywanie projektów nasadzeń kompensujących, wynikających z decyzji na wycinkę drzew i krzewów,

    c) prowadzenie bieżącej kontroli realizacji decyzji na wycinkę drzew i krzewów,

4) aktualizowanie baz danych w zakresie drzew, zieleni niskiej oraz małej architektury, w tym w programie QGIS;

5) nadzór nad realizacją zadań z branży zieleni, podczas prowadzonych przez ZZM działań inwestycyjnych i modernizacyjnych;

6) sporządzanie wniosków, projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia, zgodnie Prawem Zamówień Publicznych;

7) przygotowanie dokumentów, pism, postanowień i porozumień;

8) opiniowanie dokumentacji projektowej.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe o specjalności ogrodnictwo, architektura krajobrazu lub kształtowanie terenów zielni,
  • minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w nadzorze nad realizacją prac związanych z zakładaniem, pielęgnacją i utrzymaniem terenów zieleni,
  • umiejętność rozróżniania gatunków drzew i krzewów,
  • znajomość zasad zakładania, pielęgnacji i utrzymania zieleni,
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony przyrody i ochrony środowiska oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność sporządzania i redagowania oficjalnych pism, stosowanie poprawnej polszczyzny,
  • umiejętność przygotowywania opisów przedmiotu zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość obsługi komputera i posługiwania się pakietem MS Office w stopniu min. średniozaawansowanym (przede wszystkim Excel i Word) oraz posługiwania się programami QGIS, do projektowania typu ZW-CAD, Auto-CAD,
  • wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność rozwiązywania problemów związanych z nadzorem i egzekwowaniem wymagań stawianych wykonawcom.
  • umiejętności negocjacyjne i asertywność,
  • gotowość do podjęcia pracy w wymiarze pełnego etatu,
  • prawo jazdy kategorii B.

Wymagania dodatkowe

  • ukończony kurs Inspektora nadzoru terenów zieleni lub Inspektora nadzoru dendrologicznego,
  • inspektor nadzoru w branży zieleni - min. 2 lata w instytucjach samorządowych na podobnym stanowisku,
  • umiejętność oceny stanu zdrowotnego drzew,
  • umiejętność przygotowywania opisów przedmiotu zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • wiedza z zakresu konserwacji zieleni na terenach objętych ochroną konserwatorską,
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
  • umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
  • uczciwość, sumienność, rzetelność, dokładność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty

  • podanie o pracę;
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności;
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  • oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Inne informacje:

1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku pracy:

  • stanowisko pracy mieści się w budynku dwukondygnacyjnym bez windy,
  • oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne,
  • charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku, na zewnątrz pomiędzy instytucjami, jak i po terenach objętych działalnością ZZM,
  • uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych.

2. Informacja:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym, niższy niż 6%.

3. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy przesłać/dostarczyć w terminie do dnia17.08.2025 roku na adres mailowy: adres mailowy: rekrutacja@zzmpoznan.pl z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko urzędnicze ds. utrzymania terenów.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w terminie do 2025-08-17.

Zarząd Zieleni Miejskiej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/;

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod8_mjo@um.poznan.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);

4) dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane;

5) dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora;

6)przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;

7)przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Julia Syska-Wieczorek
Data wytworzenia informacji: 2025-08-05 00:00
Opis zmian: Publikacja ogłoszenia (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Klaudia Ziobrowska
Data i godzina publikacji: 2025-08-06 12:00