Zarządzenie nr 772/2019/P
uchylające zarządzenie w sprawie zasad wydawania i korzystania z Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej przez pracowników Urzędu Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych oraz radnych Rady Miasta Poznania na terenie obiektów Urzędu Miasta Poznania.
Data podpisania zarządzenia przez Prezydenta
2019-09-09
Data wejścia w życie zarządzenia
2019-09-09
Kategoria zarządzenia
- Różne
Jednostka przygotowująca
- Wydział Zamówień I Obsługi Urzędu
Jednostka odpowiedzialna za realizację
- Wydział Zamówień I Obsługi Urzędu
Uchyla zarządzenie nr
Status dokumentu
obowiązujący
Czy istnieje tekst jednolity
NIE
Załączniki
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2024-09-13 16:13:34.0