Oferta: specj. ds kadr i płac
Data publikacji: 2017-02-07
Nr ref.: ZDDP-I.120.1.2017
Jednostka: Zespół Dziennych Domów Pomocy
Stanowisko: specj. ds kadr i płac
Informacje dodatkowe: 0,5 etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-03-06
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej.
- Prowadzenie spraw emerytalnych i rentowych.
- Przygotowywanie umów zleceń.
- Prowadzenie ewidencji urlopów i czasu pracy.
- Sporządzanie sprawozdań GUS, PFRON.
- Naliczanie poborów i innych wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac.
- Obliczanie i przygotowywanie wypłat wszystkich zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz obliczanie i sporządzanie miesięcznych deklaracji dla ZUS w programie Płatnik.
- Rozliczanie pobranych zaliczek na podatek dochodowy i dokonanie całorocznego obliczenia wysokości należnego podatku dochodowego oraz sporządzanie deklaracji PIT dla pracowników.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.
- Minimum 5 lat pracy na wymaganym stanowisku.
- Znajomość programów: Progman, Kadry, Płace, Płatnik, MS Office, bankowość internetowa.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
Doświadczenie pracy w jednostkach budżetowych.
Dobra organizacja pracy, kurs z zakresu prawa pracy, znajomość przepisów Kodeksu pracy, dyskrecja, terminowość, punktualność, umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty
CV.
List motywacyjny.
Kserokopie dyplomów i świadectw pracy, oryginały do przedłożenia na rozmowie kwalifikacyjnej.
Inne informacje:
Warunki pracy: stała praca przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z instytucjami, występują bariery architektoniczne- schody ;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru 1-2017.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: inf. o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Paradowska
Data i godzina publikacji: 2017-03-06 11:42