Oferta: specj. ds kadr i płac

Data publikacji: 2017-02-07
Nr ref.: ZDDP-I.120.1.2017
Jednostka: Zespół Dziennych Domów Pomocy
Stanowisko: specj. ds kadr i płac
Informacje dodatkowe: 0,5 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-03-06

Zakres podstawowych czynności

  1. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej.
  2. Prowadzenie spraw emerytalnych i rentowych.
  3. Przygotowywanie umów zleceń.
  4. Prowadzenie ewidencji urlopów i czasu pracy.
  5. Sporządzanie sprawozdań GUS, PFRON.
  6. Naliczanie poborów i innych wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac.
  7. Obliczanie i przygotowywanie wypłat wszystkich zasiłków  z ubezpieczenia społecznego oraz obliczanie i sporządzanie miesięcznych deklaracji  dla ZUS w programie Płatnik.
  8. Rozliczanie pobranych zaliczek na podatek dochodowy i dokonanie całorocznego obliczenia wysokości należnego podatku dochodowego oraz sporządzanie deklaracji PIT dla pracowników.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.
  2. Minimum 5 lat  pracy na wymaganym stanowisku.
  3. Znajomość programów: Progman, Kadry, Płace, Płatnik, MS Office, bankowość internetowa.
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

Doświadczenie pracy w jednostkach budżetowych.

Dobra organizacja pracy, kurs z zakresu prawa pracy, znajomość przepisów Kodeksu pracy, dyskrecja, terminowość, punktualność, umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty

CV.

List motywacyjny.

Kserokopie dyplomów i świadectw pracy, oryginały do przedłożenia na rozmowie kwalifikacyjnej.

Inne informacje:

Warunki pracy: stała praca przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z instytucjami, występują bariery architektoniczne- schody ;

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru 1-2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: inf. o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Paradowska
Data i godzina publikacji: 2017-03-06 11:42