Oferta: specjalista d/s bhp
Data publikacji: 2017-09-18
Nr ref.: Zespół Szkół Specjalnych nr 105 im. Juliana Tuwima
Jednostka: Zespół Szkół Specjalnych Nr 105 im. Juliana Tuwima (Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 105, Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy nr 3)
Stanowisko: specjalista d/s bhp
Informacje dodatkowe: wymiar godzin pracy 1/4 etatu, umowa o pracę od października 2017r.
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-10-16
Zakres podstawowych czynności
Zadania Inspektora BHP:1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i nauki oraz przestrzegania przepisów bhp.2. Przeprowadzanie szkolenia bhp dla nowozatrudnionych pracowników w zakresie ogólnym oraz zapoznanie z ryzykiem zawodowym na danym stanowisku pracy.3. Kontrolowanie ważności szkoleń bhp u wszystkich pracowników oraz zgłaszanie zbliżających się terminów ich utraty ważności.4. Bieżące informowanie Dyrektora o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia.5. Przeprowadzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa budynku i obejścia.6. Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zespołu szkół.7. Zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy do planów modernizacji i rozwoju.8. Udział w przekazywaniu do użytkowania przebudowanych obiektów, w których przewiduje się pomieszczenia pracy.9. Przedstawianie Dyrektorowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowisku pracy.10. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.11. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także zachorowań na choroby zawodowe.12. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o te choroby.13. Rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.14. Doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.15. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywana pracą.16. Kontrolowanie znaków ewakuacyjnych i planów ewakuacji.17. Zapoznawanie uczniów i pracowników Zespołu z drogami ewakuacji - szkolenie.18. Koordynowanie akcją próbnej ewakuacji - przynajmniej raz w roku.
Wymagania obowiązkowe
1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej.2. Zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwokarne skarbowe.4. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz amorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwo karne skarbowe.5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu,obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych orazsamorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwo karne skarbowe.6. Dobra znajomość przepisów bhp, Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela.7. Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp.8. Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 3 lata).9. Obsługa komputera w zakresie : Office, poczta elektroniczna, internet.10. Dobra znajomość oprogramowania GUS.11. Dobra organizacja pracy.12. Terminowość w realizacji zadań.
Wymagania dodatkowe
1. Dokładność, samodzielność i terminowość.2. Aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów.3. Kreatywność i gotowość do stałego podnoszeniakwalifikacji zawodowych.4. Odporność na stres.
Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny zaświadczony własnoręcznym podpisem.2. Życiorys.3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy.4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzebrekrutacji w Zespole Szkół Specjalnych nr 105 w Poznaniu zgodnie z ustawą z dnia29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)poświadczone własnoręcznym podpisem.5. Oświadczenie o niekaralności.6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych i o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa.
Inne informacje:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone w terminie do 27 września 2017r. do godz. 9,00 pod adres: Zespół Szkół Specjalnych nr 105 im. Juliana Tuwima ul. Nieszawska 61-121 Poznań w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalista ds. bhp".Otwarcie ofert nastąpi w Zespole Szkół Specjalnych nr 105 w Poznaniu ul. Nieszawska 21 w dniu 27 września 2017r. o godz. 11,00. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Z procedurą naboru na stanowisko urzędnicze można zapoznać się w sekretariacie Zespołu Szkół Specjalnych nr 105 w Poznaniu.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 877 22 94 w. 15. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Urzędu Miasta Poznania a także na tablicy ogłoszeń w ZSS nr 105 w Poznaniu, ul. Nieszawska 21.Składanie ofert :Oferty zawierające w/w dokumenty prosimy składać na adres : Zespół Szkół Specjalnych nr 105 ul. Nieszawska 21 61-021 Poznań w terminie do 27 września 2017r.Zastrzega się możliwość przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: podano informację o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Bogdan Kołodziej
Data i godzina publikacji: 2017-10-16 14:41