Oferta: opiekun ds. świadczeń medycznych/opiekunka ds. świadczeń medycznych

Data publikacji: 2025-07-15
Nr ref.: DPS.110.2.25.2025
Jednostka: Dom Pomocy Społecznej
Stanowisko: opiekun ds. świadczeń medycznych/opiekunka ds. świadczeń medycznych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, pełen etat

Zakres podstawowych czynności

  • sprawowanie opieki nad mieszkańcami podczas wyjazdów do poradni specjalistycznych
  • umawianie terminów wizyt dla mieszkańców w poradniach specjalistycznych
  • przygotowanie mieszkańców do wyjazdu na wizyty lekarskie (pod względem higienicznym i wyglądu osobistego, przygotowania dokumentacji leczenia)
  • prowadzenie teczek dokumentów medycznych mieszkańców, w tym pod względem zgodności z obowiązującymi procedurami
  • przestrzeganie wyznaczonych dla mieszkańców terminów wizyt lekarskich i badań medycznych
  • współpraca z lekarzami i pielęgniarkami NFZ
  • udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców i pracowników
  • wykonywanie czynności pielęgnacyjnych i higienicznych u mieszkańców
  • pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego, kąpieli oraz ubieraniu i rozbieraniu, zmianie bielizny osobistej i odzieży, higiena jamy ustnej, czesanie, obcinanie paznokci, pampersowanie, ścielenie łóżka, wydawanie posiłków, karmienie,  dokarmianie i dopajanie mieszkańców między posiłkami,
  • pełnienie roli pracownika pierwszego kontaktu
  • opracowywanie programów wstępnej adaptacji i indywidualnych planów wsparcia

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie minimum średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku oraz staż pracy minimum 1 rok na stanowisku z porównywalnym zakresem obowiązków

- znajomość systemu Windows oraz pakietu Office

Wymagania dodatkowe

Szkolenia i kursy:

- z zakresu opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi,

- z zakresu komunikacji interpersonalnej,

- z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

Wymagane dokumenty

1. C.V.

2. List motywacyjny.

3. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.

4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

Wybrani kandydaci na rozmowę kwalifikacyjną będą zobowiązani dostarczyć świadectwa pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie, kwalifikacje.

Inne informacje:

Miejsce pracy -Oddział Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Zamenhofa 142a

Stanowisko pracy nie jest przystosowane do pracy osób niepełnosprawnych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór był niższy niż 6%.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań lub mailowo na adres: sekretariat.konarskiego@m.poznan.pl.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań w terminie do 2025-07-27.

Dom Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Konarskiego 11/13.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod7_mjo@um.poznan.pl
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w związku z rekrutacją na podstawie kodeksu pracy oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego  z art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. - Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.), którym jest przeprowadzenie otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
  4. Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane i upływie terminu roszczeń związanych z rekrutacja. Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora).
  5. Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: ( imię, nazwisko, telefon, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje)
  6. Ma Pani/Pan prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane dane przetwarzane są niezgodnie z prawem  d)   żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
  7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolne ale niezbędne do niezbędne do udziału w rekrutacji bądź skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku informacji o niepełnosprawności.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Dom Pomocy Społecznej
Data wytworzenia informacji: 2025-07-15 00:00
Opis zmian: ogłoszenie o pracę (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Joanna Matecka-Olejniczak
Data i godzina publikacji: 2025-07-15 07:55