Oferta: instruktor ds. kulturalno-oświatowych

Data publikacji: 2025-04-03
Nr ref.: DPS.110.2.9.2025
Jednostka: Dom Pomocy Społecznej
Stanowisko: instruktor ds. kulturalno-oświatowych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - pełny etat

Zakres podstawowych czynności

-        organizowanie zajęć kulturalnych i edukacyjnych, w tym udział w zajęciach i imprezach zewnętrznych, organizowanie wyjść (kino, teatr, muzeum, itp.) i wycieczek.

-        opracowywanie okresowych planów pracy wspólnie z pozostałym personelem i prowadzenie sprawozdawczości z ich wykonania.

-        rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb kulturalnych mieszkańców oraz pomoc w organizacji czasu wolnego, w tym prowadzenie pogadanek i prelekcji, prezentacje multimedialne.

-        prowadzenie zajęć aktywizująco-usprawniających poprzez m.in. ćwiczenia pamięci, gry, zabawy, itp.

-        współpraca z instytucjami kultury, oświaty oraz innymi placówkami w zakresie organizowania imprez towarzyskich, wyjść i wycieczek, itp.

-        udział w organizacji imprez okolicznościowych (pomoc w przygotowaniu pomieszczeń, zakupów i przygotowywaniu poczęstunku, uporządkowanie sali po imprezach).

-        prowadzenie ćwiczeń rozwijających umiejętność pracy w grupie, dbanie o rozwój indywidualnych zainteresowań mieszkańców.

-        współorganizowanie spotkań tematycznych, spotkań ze znanymi ludźmi, zespołami, itp.

-        prowadzenie rozmów indywidualnych - rozmowy wspierające,

-        pełnienie roli pracownika pierwszego kontaktu

-      opracowywanie programów wstępnej adaptacji i indywidualnych planów wsparcia

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.
  2. Znajomość systemu Windows oraz pakietu Office

Wymagania dodatkowe

Wykształcenie wyższe kierunek: kulturoznawstwo, pedagogika,  nauki społeczne.

Szkolenia i kursy:

- z zakresu opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi,

- z zakresu komunikacji interpersonalnej,

- z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

Mile widziane doświadczenie w pracy z osobami starszymi

Wymagane dokumenty

1. C.V.

2. List motywacyjny.

3. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.

4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

Wybrani kandydaci na rozmowę kwalifikacyjną będą zobowiązani dostarczyć świadectwa pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie, kwalifikacje

Inne informacje:

Miejsce pracy - Dom Pomocy Społecznej w Poznaniu przy ul. Konarskiego 11/13 lub Oddział Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Zamenhofa 142a

Stanowisko pracy nie jest przystosowane do pracy osób niepełnosprawnych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór był niższy niż 6%.

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań lub mailowo na adres: sekretariat.konarskiego@m.poznan.pl

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań w terminie do 2025-04-21.

Dom Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Konarskiego 11/13.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod7_mjo@um.poznan.pl
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w związku z rekrutacją na podstawie kodeksu pracy oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego  z art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. - Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.), którym jest przeprowadzenie otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
  4. Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane i upływie terminu roszczeń związanych z rekrutacja. Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora).
  5. Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: ( imię, nazwisko, telefon, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje)
  6. Ma Pani/Pan prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane dane przetwarzane są niezgodnie z prawem  d)   żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
  7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolne ale niezbędne do niezbędne do udziału w rekrutacji bądź skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku informacji o niepełnosprawności.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Dom Pomocy Społecznej
Data wytworzenia informacji: 2025-04-03 00:00
Opis zmian: ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Joanna Matecka-Olejniczak
Data i godzina publikacji: 2025-04-03 12:08