Oferta: inspektor do spraw administracyjnych/inspektorka do spraw administracyjnych
Data publikacji: 2025-01-28
Nr ref.: DPS.110.2.3.2025
Jednostka: Dom Pomocy Społecznej
Stanowisko: inspektor do spraw administracyjnych/inspektorka do spraw administracyjnych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - pełny etat
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniem zadań projektowych finansowanych z środków zewnętrznych
- prowadzenie dokumentacji wynikającej z polityki bezpieczeństwa i współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi
- prowadzenie dokumentacji w zakresie zarządzania ryzykiem
- przygotowywanie projektów umów i zamówień na realizację dostaw i usług
- współpraca z podmiotami realizującymi dostawy towarów i świadczącymi usługi dla jednostki
- sprawdzanie jakości, terminowości, kompletności dostarczanych produktów i wykonanych usług pod względem zgodności z warunkami określonymi w umowie lub zamówieniu
- monitorowanie zaawansowania wykorzystania finansowego umów, zamówień
- sprawdzanie faktur, rachunków pod względem zgodności z warunkami umownymi
- przygotowywanie projektów pism
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie min. średnie ogólne
- Staż pracy min. 5 lat przy wykształceniu średnim; min. 3 lata przy wykształceniu wyższym
- Znajomość MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe o kierunku administracja, politologia, ekonomia, rachunkowość, zamówienia publiczne, zarządzanie funduszami unijnymi
- Kursy/szkolenia z zakresu zagadnień kontroli wewnętrznej, finansów publicznych, rachunkowości, audytu wewnętrznego, informatyki, zamówień publicznych
- Doświadczenie w pracy w obszarze stanowisk ds. obsługi klienta, ds. organizacyjnych, kontroli lub audytu, księgowości, zamówień publicznych, biurze rachunkowym, kancelarii prawnej
- Doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość programu Progman
Wymagane dokumenty
- CV z opisanym przebiegiem zatrudnienia
- List motywacyjny
- Skan/ kopia świadectwa ukończenia szkoły
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
Wybrani kandydaci na rozmowę kwalifikacyjną będą zobowiązani dostarczyć świadectwa pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie, kwalifikacje.
Wybrany w drodze niniejszej rekrutacji kandydat przed zatrudnieniem będzie zobowiązany dostarczyć zaświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne informacje:
Prosimy o składanie ofert z dopiskiem; "Inspektor/inspektorka ds. administracyjnych" - Nr ref. DPS.110.2.2.2025".
Miejsce pracy - Dom Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań.
Zatrudnienie od 01.03.2025r.
Stanowisko nie jest przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Oferty można także składać elektronicznie na adres sekretariat.konarskiego@m.poznan.pl
Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne, tj. zawierające wszystkie dokumenty wskazane w sekcji "Wymagane dokumenty".
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnością w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie był niższy niż 6%.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań w terminie do 2025-02-07.
Dom Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Konarskiego 11/13.
- Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod7_mjo@um.poznan.pl
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w związku z rekrutacją na podstawie kodeksu pracy oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. - Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.), którym jest przeprowadzenie otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
- Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane i upływie terminu roszczeń związanych z rekrutacja. Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora).
- Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: ( imię, nazwisko, telefon, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje)
- Ma Pani/Pan prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane dane przetwarzane są niezgodnie z prawem d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolne ale niezbędne do niezbędne do udziału w rekrutacji bądź skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku informacji o niepełnosprawności.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Data wytworzenia informacji: 2025-01-28 00:00
Opis zmian: modyfikacja treści (Aktualizacja)
Opublikował(a): Joanna Matecka-Olejniczak
Data i godzina publikacji: 2025-01-28 15:35