Oferta: terapeuta - instruktor rehabilitacji ruchowej

Data publikacji: 2025-10-16
Nr ref.: DPS.110.2.35.2025
Jednostka: Dom Pomocy Społecznej
Stanowisko: terapeuta - instruktor rehabilitacji ruchowej
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, pełen etat (praca na zastępstwo)

Zakres podstawowych czynności

-      organizacja i prowadzenie zajęć  usprawniających ruchowo i wspomagających dla mieszkańców DPS

-      wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych, zgodnie ze zleceniem lekarskim

-      pomoc mieszkańcom w doborze wyrobów medycznych

-      nauka korzystania ze sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego

-      utrzymanie w należytym stanie higienicznym i dbałość o prawidłowy stan techniczny powierzonych narzędzi i aparatury niezbędnych do wykonania zabiegów i ćwiczeń

-      prowadzenie dokumentacji i ewidencji w zakresie zajęć realizowanych dla mieszkańców

-      działanie z należytą starannością, dbałością o bezpieczeństwo mieszkańca, z poszanowaniem zasad etyki i praw mieszkańca oraz kierowanie się aktualną wiedzą medyczną

-      pełnienie roli pracownika pierwszego kontaktu

-      opracowywanie programów wstępnej adaptacji i indywidualnych planów wsparcia

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe o kierunku fizjoterapia lub rehabilitacja lub rehabilitacja ruchowa lub ukończone przed dniem wejścia w życie ustawy o zawodzie fizjoterapeuty (tj. 31 maja 2016 r.) policealnej szkoły publicznej lub niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskanie tytułu zawodowego technika fizjoterapii

- wpis do Centralnego Rejestru Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego

Wymagania dodatkowe

- kurs udzielania pierwszej pomocy.

- doświadczenie w zawodzie fizjoterapeuty,

- życzliwość, wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialność.

Wymagane dokumenty

1.   C.V.

2.   List motywacyjny.

3.   Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.

4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

Wybrani kandydaci na rozmowę kwalifikacyjną będą zobowiązani dostarczyć świadectwa pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie, kwalifikacje.

Inne informacje:

Miejsce pracy -Oddział Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Zamenhofa 142a

Stanowisko pracy nie jest przystosowane do pracy osób niepełnosprawnych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór był niższy niż 6%.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań lub mailowo na adres: sekretariat.konarskiego@m.poznan.pl.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań w terminie do 2025-10-27.

Dom Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Konarskiego 11/13.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod7_mjo@um.poznan.pl
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w związku z rekrutacją na podstawie kodeksu pracy oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego  z art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. - Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.), którym jest przeprowadzenie otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
  4. Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane i upływie terminu roszczeń związanych z rekrutacja. Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora).
  5. Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: ( imię, nazwisko, telefon, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje)
  6. Ma Pani/Pan prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane dane przetwarzane są niezgodnie z prawem  d)   żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
  7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolne ale niezbędne do niezbędne do udziału w rekrutacji bądź skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku informacji o niepełnosprawności.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Dom Pomocy Społecznej
Data wytworzenia informacji: 2025-10-16 00:00
Opis zmian: ogłoszenie o pracę (Aktualizacja)
Opublikował(a): Joanna Matecka-Olejniczak
Data i godzina publikacji: 2025-10-16 14:26