Oferta: podinspektor ds. administracyjnych

Data publikacji: 2023-09-29
Nr ref.: DPS3.DN.100.16.2023
Jednostka: Dom Pomocy Społecznej
Stanowisko: podinspektor ds. administracyjnych
Informacje dodatkowe: 1 etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2023-11-08

Zakres podstawowych czynności

1. Prowadzenie kancelarii Domu, w tym:

a)  obsługa urządzeń biurowych (telefonów, drukarki, kserokopiarki);

b)  przyjmowanie i odbieranie rozmów telefonicznych;

c)  przyjmowanie, rejestrowanie zgodnie z instrukcją kancelaryjną, odbiór i wysyłka korespondencji przychodzącej i wychodzącej we wszystkich formach (pisemnej i elektronicznej) oraz prowadzenie księgi korespondencji;

d)  segregowanie i przekazywanie poszczególnym komórkom organizacyjnym zadekretowanej korespondencji;

e)  obsługa i właściwe informowanie klienta wewnętrznego i zewnętrznego;

f)   organizowanie spotkań na polecenie dyrektora i zastępcy dyrektora

g)  przechowywanie: pieczęci i pieczątek, zarządzeń, regulaminów, statutów i innych;

h)  prowadzenie rejestru pobierania karty PEKA;

i)   przygotowywanie zapotrzebowania, rozdysponowywanie i dokonywanie rozliczeń biletów na przejazd

2. Prowadzenia spraw kadrowych związanych z przyjęciem i zwolnieniem pracownika, ewidencją urlopową i list obecności, szkoleń BHP, badaniami lekarskimi, współpraca w tym zakresie z CUW.

3. Prowadzenie ewidencji odzieży roboczej pracowników.

4. Prowadzenie w zastępstwie spraw administracyjno-biurowych w zakresie wprowadzenie danych do rejestrów w zakresie zapotrzebowania, umów i dokumentów rozliczeniowych (w tym  faktur dot. artykułów medycznych) w programach eDOK i Progman oraz  przygotowywania dokumentów do przekazania do CUW i odbioru dokumentów z CUW,

Wymagania obowiązkowe

1. Wykształcenie średnie (min 2 lata stażu pracy) lub wyższe (staż pracy nieobowiązkowy)

2. Dobra umiejętność obsługi komputera i programów ze środowiska Windows

3. Wiedza z zakresu spraw kadrowych oraz kancelaryjnych

4. Umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu i zmian

5. Wysoki poziom umiejętności społecznych

6. Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy

7. Komunikatywność

8. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),

9. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

10. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

1. Wiedza z zakresu ustaw: o  pomocy społecznej, prawo pracy, finanse publiczne

2. Znajomośc oprogramowania E-dok, Progman

3. Wysoki poziom kultury osobistej,

4. Gotowość do podnoszenia kwalifikacji oraz podejmowania nowych wyzwań i zadań

5. Wysoki poziom zaangażowania

Wymagane dokumenty

- CV

- list motywacyjny

- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

- kserokopie dokumentów potwierdzających dotychczasowy staż pracy

- oświadczenie o niekaralności

Inne informacje:

Miejsce pracy - Dom Pomocy Społecznej w Poznaniu przy ul. Ugory 18/20.

Stanowisko pracy nie jest przystosowane do pracy osób niepełnosprawnych.

Oferty zawierające wymienione dokumenty prosimy składać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej,  ul. Ugory 18/20 , 61-623 Poznań w terminie do 13 października 2023 r.

Dom Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru na stanowisko podinspektor DPS3.DN.100.16.2023.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.  uprzejmie informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Poznaniu przy ul. Ugory 18/20.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod7_mjo@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: pl. Kolegiacki 17,61-814 Poznań.
  3. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. - Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.), którym jest przeprowadzenie otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
  4. Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane. Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
  5. Ma Pani/Pan prawo do:

a)    dostępu do swoich danych osobowych,

b)    żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

c)     żądania usunięcia danych, gdy:

  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

d)    żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  1. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w rekrutacji, bądź skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku informacji o niepełnosprawności.
  3. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Łukasz Olenderek
Data wytworzenia informacji: 2023-11-08 00:00
Opis zmian: Aktualizacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Chudziak
Data i godzina publikacji: 2023-11-08 10:46