Oferta: podinspektor ds. administracyjnych

Data publikacji: 2024-12-13
Nr ref.: DPS3.DN.100.22.2024
Jednostka: Dom Pomocy Społecznej
Stanowisko: podinspektor ds. administracyjnych
Informacje dodatkowe: 1 etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2025-02-05

Zakres podstawowych czynności

1. Prowadzenie kancelarii Domu.

2. Przygotowywanie projektów pism.

3. Prowadzenie spraw kadrowych Domu (sprawy związane z rekrutacją i zwalnianiem pracowników, prowadzenie ewidencji urlopów,  prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,

prowadzenie list obecności,  prowadzenie spraw w zakresie szkoleń BHP, badań lekarskich, współpraca w tym zakresie  z CUW)

4. Prowadzenie ewidencji odzieży roboczej

5. Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych

- wprowadzanie danych do rejestrów i zestawień w zakresie zapotrzebowania, umów i dokumentów rozliczeniowych

- wprowadzanie dokumentów rozliczeniowych (faktur, rachunków) w programach eDOK i Progmann.

6. Realizacja zakupów zgodnie z wewnętrzną instrukcją zamówień publicznych.

Wymagania obowiązkowe

Wykształcenie - średnie, min. 2 lata stażu pracy lub wyższe, staż pracy nieobowiązkowy

Dobra umiejętność obsługi komputera i programów środowiska Windows

Wiedza z zakresu spraw kancelaryjnych oraz kadrowych.

Umiejętność dobrej organizacji pracy

Komunikatywność

Umiejętność pracy w warunkach stresowych

Obywatelstwo polskie (o stanowisko ubiegać się mogą również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)

Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

Wymagania dodatkowe

1. Wiedza z zakresu ustaw o:

- pomocy społecznej

- prawo pracy

- finanse publiczne

- zamówień publicznych

2. Doświadczenie w pracy na stanowiskach ds. administracyjnych, organizacyjnych, księgowości, zamówień publicznych

3. Doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych

4. Znajomość programu Progmann, eDOK

Wymagane dokumenty

- CV

- list motywacyjny

- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

- kserokopie dokumentów potwierdzających dotychczasowy staż pracy

- oświadczenie o niekaralności

Inne informacje:

1. Miejsce pracy - Dom Pomocy Społecznej, ul. Ugory 18/20, Poznań

2. Stanowisko nie jest przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

3. Oferty zawierające wymienione dokumenty prosimy składać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej,  ul. Ugory 18/20 , 61-623 Poznań w terminie do 23 grudnia 2024 r.

 Dom Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Dom Pomocy Społecznej posiada wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszenia prawa i podejmowania działań następczych.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYBORZ NA STANOWISKO DPS3.DN.100.22.2024.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.  uprzejmie informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Poznaniu przy ul. Ugory 18/20.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod7_mjo@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: pl. Kolegiacki 17,61-814 Poznań.
  3. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. - Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.), którym jest przeprowadzenie otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
  4. Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane. Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
  5. Ma Pani/Pan prawo do:

a)    dostępu do swoich danych osobowych,

b)    żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

c)     żądania usunięcia danych, gdy:

  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

d)    żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  1. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w rekrutacji, bądź skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku informacji o niepełnosprawności.
  3. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Łukasz Olenderek
Data wytworzenia informacji: 2025-02-05 00:00
Opis zmian: Aktualizacja (wprowadzenie informacji) (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Chudziak
Data i godzina publikacji: 2025-02-05 14:58