Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Inne komunikaty


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Inne komunikaty

Komunikat Termin ważności

UA-I.6730.628.2025

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

           

Na podstawie art. 49a  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

zawiadamiam  strony postępowania,

że zakończono postępowanie dowodowe w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez inwestora jako budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wolnostojącego przewidzianej do realizacji na działce nr 24/2, ark. 25, obręb Górczyn położonej w Poznaniu przy ul. Pszczyńskiej 35,z wniosku Pana Zbyszko Janiszewskiego i przystąpiono do rozpatrywania zgromadzonego materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia.

Strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, przed wydaniem decyzji przez organ w terminie do 18 września 2025 r.

od 2025-09-16 do 2025-09-30

UA-II.6730.500.2025

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "k.p.a.")

zawiadamiam strony postępowania,

że w dniu 11.09.2025 r. na rzecz ENEA Logistyka sp. z o.o. (z siedzibą w Poznaniu przy ul. Strzeszyńskiej 58) została wydana decyzja nr 451/2025 znak UA-II.6730.500.2025 o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku magazynowego pod przewijarkę do kabli, przewidzianej do realizacji na działce nr 30/5, arkusz mapy 06, obręb ewidencyjny Podolany, położonej w Poznaniu przy ul. Strzeszyńskiej 58.

Z treścią decyzji można zapoznać się (podając nr sprawy UA-II.6730.500.2025) w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką. w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie (nr tel. 61 8785472).

Zgodnie z art. 49b k.p.a. na wniosek strony, organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli decyzja nie może być udostępniona stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji może być niezwłocznie udostępniony.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 16.09.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.).

od 2025-09-16 do 2025-09-30

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. wydania pozwolenia wodnoprawnego PZ.ZUZ.4210.532.3.2025.MZ

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. wydania pozwolenia wodnoprawnego PZ.ZUZ.4210.532.3.2025.MZ

od 2025-09-15 do 2025-09-22

Obwieszczenie o wyznaczeniu terminu zakończenia postępowania PZ.ZUZ.4210.430.9.2025.AO

Obwieszczenie o wyznaczeniu terminu zakończenia postępowania PZ.ZUZ.4210.430.9.2025.AO

od 2025-09-15 do 2025-09-29

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIE

                                                                      

            Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie art. 10 § 1 KPA

zawiadamiam strony postępowania,

że zakończono postępowanie dowodowe w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej jako: "budowa domu jednorodzinnego wolnostojącego", przewidzianej do realizacji na działce nr 64, ark. 16, obr. Krzyżowniki, położonej w Poznaniu przy ul. Lęborskiej 35,

z wniosku: osoby fizycznej otrzymanego 01.08.2025r. i przystąpiono do rozpatrywania zgromadzonego w postępowaniu materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 15.09.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).

Przed wydaniem decyzji - w terminie 5 dni od dnia dokonania zawiadomienia - strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy, mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP, e-Doręczenia lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście                             od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00                  a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie (tel. 878 1505).

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

od 2025-09-15 do 2025-09-29

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

zawiadamiam strony postępowania,

że decyzją nr 449/2025 (znak sprawy UA-II.6730.685.2025) z 11.09.2025 r. Prezydent Miasta Poznania ustalił warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wolnostojącego, przewidzianej do realizacji na działce                nr 133, ark. 48, obręb Junikowo, położonej w Poznaniu przy ul. Wołowskiej 41b                             (z wniosku osoby fizycznej, otrzymanego 27.06.2025 r.).

Z treścią ww. decyzji można zapoznać się (podając nr sprawy UA-II.6730.685.2025)                        w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście                     od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie (nr tel. 61 878 1505).

Zgodnie z art. 49b KPA na wniosek strony, organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli decyzja nie może być udostępniona stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji może być niezwłocznie udostępniony.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 12.09.2025r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).

od 2025-09-12 do 2025-09-26

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIE

O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY

                                                                      

Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie art. 61 § 1 i 4 KPA

zawiadamiam strony postępowania,

że na wniosek Prologis Poland XLIII sp. z o. o. (ul. Złota 59, 00-120 Warszawa) otrzymany 13.08.2025 r. (uzupełniony 02.09.2025 r.)  wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez inwestora (w ramach uzupełnienia wniosku) jako "Budowa 3 budynków (hal) przemysłowo-magazynowo-usługowych wraz z zespołami socjalno-biurowymi i technicznymi, budynkiem toalety, budynkiem gospodarczym budynku portierni, zbiornika przeciwpożarowego wraz z budynkiem pompowni, otwartego zbiornika retencyjno-rozsączającego, obiektów towarzyszących oraz niezbędnej infrastruktury, zmiana ukształtowania terenu", przewidzianej do realizacji na działkach nr 21/41, 21/42, 22/6, 22/7, 22/8, 22/9, 23/2, 23/3, 23/4, 23/6, 23/7, 23/8, 23/10, 23/13, 23/14, 23/47, 23/48, 23/49, 23/52, 23/53, 24/52-część, 24/51, 24/50, arkusz mapy 11, obręb Junikowo, położonych w Poznaniu przy ul. Sycowskiej.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 12.09.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).

Informuję, że w tej sprawie strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (sygn. UA-II.6730.901.2025) i zgłosić uwagi lub wnioski dowodowe. Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP, poprzez e-Doręczenia lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką. Kontakt z osobą prowadzącą postępowanie (tel. 878 5472) oraz zapoznanie się z aktami sprawy (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym) możliwe są w godzinach: w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00.

od 2025-09-12 do 2025-09-25

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIE

O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY

                                                                      

            Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie art. 61 § 1 i 4 KPA

zawiadamiam strony postępowania,

że na wniosek osoby fizycznej otrzymany 21.07.2025 r. zakończono postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez inwestora jako: "Budowa budynku usługowego", przewidzianej do realizacji na działce nr 50, arkusz mapy 42, obręb Junikowo, położonej w Poznaniu przy ul. Świdnickiej 11.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 12.09.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).

Informuję, że w tej sprawie strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (sygn. UA-II.6730.805.2025) i zgłosić uwagi lub wnioski dowodowe. Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez e-Doręczenia poprzez ePUAP lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką. Kontakt z osobą prowadzącą postępowanie (tel. 8785935) oraz zapoznanie się z aktami sprawy (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym) możliwe są w godzinach: w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00.

od 2025-09-12 do 2025-09-26

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2018.2096 t.j.),

zawiadamiam strony postępowania,

że w dniu 10.09.2025 r. została wydana decyzja Nr 448/2025 z dnia 10.09.2025 r. dla inwestycji polegającej na budowie 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wolno stojących, przewidzianej do realizacji na działkach nr 20/41, 20/42, 20/43, 20/44, 20/45 oraz części działek nr 20/28, 20/29, 20/31, arkusz 17, obręb Starołęka, położonych w Poznaniu w rejonie ul. Starołęckiej.

Z treścią decyzji można zapoznać się (podając nr sprawy UA-) w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

od 2025-09-12 do 2025-09-26

Opinia Sanitarna dot. wniosku Prezydenta Miasta Poznania KSr-V.6220.1.40.2025 w sprawie wydania opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla planowanej inwestycji..

Opinia Sanitarna dot. wniosku Prezydenta Miasta Poznania KSr-V.6220.1.40.2025 w sprawie wydania opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla planowanej inwestycji polegającej na budowie hali. NS.9022.1747.2025

od 2025-09-11 do 2025-09-25

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIE
O ZAWIESZENIU POSTĘPOWANIA
W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY
Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie z art. 98 § 1 i art. 101 oraz art. 123 KPA
zawiadamiam strony postępowania,
że w dniu 13.08.2025 r. zostało wydane postanowienie o zawieszeniu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej jako "rozbudowa budynku jednorodzinnego w zabudowie bliźniaczej o zewnętrzną klatkę schodową oraz przebudowa frontu budynku wraz z budową budynku gospodarczego", przewidzianej do realizacji na działkach nr 36/10, 36/25, ark. 24, obręb Górczyn, położonych przy ul. Komornickiej 23 / Konarzewskiej 30 w Poznaniu.
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 11.09.2025 r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma wBiuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).
Z treścią postanowienia można zapoznać się (podając nr sprawy UA-I.6730.470.2025) wBiurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie (tel. 878 5924).
Zgodnie z art. 49b KPA na wniosek strony, organ, który wydał postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli postanowienie nie może być udostępnione stronie w sposób lub formie określonych wewniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis postanowienia może być niezwłocznie udostępniony.

od 2025-09-11 do 2025-09-25

KOMUNIKAT publikacji oferty realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

KOMUNIKAT publikacji oferty realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Poznań, 11 września 2025 r.

Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zamieszczam poniższą ofertę:

Nr oferty lub nr techniczny wniosku:

ZSS-II.525.11.1.2025

Obszar zadania publicznego (art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie):

Ochrona i promocja zdrowia, w tym działalność lecznicza w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 450 t.j.)

Tytuł zadania publicznego (nazwa własna projektu):

"Bezpieczny i aktywny senior w domu"! Edukacja i profilaktyka dla lepszej jakości życia seniorów.

Nazwa oferenta:

Stowarzyszenie Lotnicza Ochotnicza Straż Pożarna

Termin realizacji zadania:

22.09.2025 r. - 30.11.2025 r.

Wysokość dofinansowania albo sfinansowania zadania publicznego:

7 500,00 zł

Wszelkie uwagi dotyczące zamieszczonej oferty należy kierować na formularzu uwag do oferty złożonej w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia, do Dagmary Marchwickiej (pracownik komórki organizacyjnej UMP), tel.: 61 878 56 32, e-mail: dagmara_marchwicka@um.poznan.pl

w terminie do 18 września 2025 r.

Załączniki:

1)    oferta realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

2)    formularz zgłaszania uwag do oferty.

(-) Z-czyni Dyrektorki Wydziału - Renata Grudzińska

od 2025-09-11 do 2025-09-18

Informacja o wszczeciu postępowania w spr. wygaszenia oraz udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wniosek Aquanet S.A.

Informacja o wszczeciu postępowania w spr. wygaszenia oraz udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wniosek Aquanet S.A., PZ.ZUZ.4210.501.4.2025.KMN

od 2025-09-10 do 2025-09-17

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIEO WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY

                                                                          Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie art. 61 § 1 i 4 KPA

zawiadamiam strony postępowania,że na wniosek osoby fizycznej otrzymany 22.08.2025r. wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez inwestora jako: "budowa budynku usługowego z garażem podziemnym", przewidzianej do realizacji na działkach nr 261/1, 261/2 ark. 09, obr. Plewiska, położonych w Poznaniu                          przy ul. Malwowej 44.  Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 10.09.2025 r.Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).Z treścią akt sprawy można zapoznać się (podając nr sprawy UA-II.6730.943.2025)
w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście                      od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

od 2025-09-10 do 2025-09-24

Komunikat z dnia 9 września 2025 r.

Komunikat z dnia 9 września 2025 r.

Na podstawie art. 152b. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2025 poz. 647 t.j.), do Wydziału Klimatu i Środowiska wpłynęły następujące zgłoszenia instalacji wytwarzających pole elektromagnetyczne:

KSr-II.6222.2.384.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla instalacji 40305 (70305N!) PPO_POZNAN_MORENOWA, ul. Morenowa dz. 219/8, Poznań

KSr-II.6222.2.385.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zakończeniu eksploatacji instalacji 9104 (71596N!) POZNAŃ PIĄTKOWO TESCO (PPO_POZNAN_OPIENSKIEGO), ul. Opieńskiego 1, Poznań

Organizacja pozarządowa w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 t.j.) prowadząca działalność w zakresie, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt 6 lub 18 tej ustawy, lub osoba zamieszkała w gminie, na terenie której ma być lub jest eksploatowana instalacja, o której mowa w ust. 1, może wnieść do organu ochrony środowiska właściwego do przyjęcia zgłoszenia uwagi dotyczące okoliczności, o których mowa w art. 152 ust. 4a, wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem uprawdopodabniającym zasadność ich wniesienia - art 152b. ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2025 poz. 647 t.j.)

od 2025-09-09 do 2025-09-23

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. wygaszenia i wydania pozwolenia wodnoprawnego na wniosek O-I Polsnd S.A.

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. wygaszenia i wydania pozwolenia wodnoprawnego na wniosek O-I Polsnd S.A., PZ.ZUZ.4210.603.3.2025.HW

od 2025-09-09 do 2025-09-16

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 09.09.2025 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/88/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Świadczenie usługi przewodnickiej podczas autorskiego, edukacyjno-kulturalnego spaceru tematycznego po Wildzie w ramach marki Fest Fyrtel. Przedsięwzięcie z zakresu edukacji kulturalnej

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

               Aleksandra Nyka

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2025-09-09 do 2031-09-09

Komunikat z dnia 8 września 2025 r.

Komunikat z dnia 8 września 2025 r.

Na podstawie art. 152b. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2025 poz. 647 t.j.), do Wydziału Klimatu i Środowiska wpłynęły następujące zgłoszenia instalacji wytwarzających pole elektromagnetyczne:

KSr-II.6222.2.380.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej POZ0075, ul. Szymanowskiego 17, Poznań

KSr-II.6222.2.381.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej POZ0194, ul. Huby Moraskie dz. nr 288/4, Poznań

KSr-II.6222.2.382.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej POZ0353, ul. Ostatnia 14, Poznań

KSr-II.6222.2.383.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej POZ0013, ul. Kościuszki 99, Poznań

Organizacja pozarządowa w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 t.j.) prowadząca działalność w zakresie, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt 6 lub 18 tej ustawy, lub osoba zamieszkała w gminie, na terenie której ma być lub jest eksploatowana instalacja, o której mowa w ust. 1, może wnieść do organu ochrony środowiska właściwego do przyjęcia zgłoszenia uwagi dotyczące okoliczności, o których mowa w art. 152 ust. 4a, wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem uprawdopodabniającym zasadność ich wniesienia - art 152b. ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2025 poz. 647 t.j.)

od 2025-09-08 do 2025-09-22

UA-III.6730.768.2021

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

           

Na podstawie art. 49a  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

zawiadamiam  strony postępowania,

że w toku postępowania w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie do 35 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wolnostojących, przewidzianej do realizacji na terenie działek oznaczonych nr ewid. 4/12, 4/13, 4/14, 4/15, 4/16, 4/17, 4/18 (część), 4/19 (część), 4/31 (część), położonej w obrębie geod. Spławie,
ark. 01, w rejonie ul. Michałowo w Poznaniu,

w dniu 3 września 2025 r. zostało zakończono postępowanie dowodowe
w sprawie i przystąpiono do rozpatrywania zgromadzonego materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia, a strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele
i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, przed wydaniem decyzji przez organ.

     Z aktami sprawy można zapoznać się (podając nr sprawy UA-III.6730.768.2021)
w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00
a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

            Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

od 2025-09-08 do 2025-09-22

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 08.09.2025 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/84/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przeprowadzenie zajęć z zakresu edukacji kulturalnej: 4 zajęć dla rodzin z dziećmi w wieku 3-5 lat z cyklu Magiczny dywan, 2 zajęć dla rodzin z dziećmi w wieku 12-24 miesiące z cyklu Małe Psoty, 2 zajęć dla rodzin z dziećmi w wieku 7-12 lat z cyklu Eksperymentownia, 1 warsztatu mozaiki w czasie Europejskich Dni Dziedzictwa, 2 warsztatów Świątecznego Rękodzieła.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Marta Domańska

              

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2025-09-08 do 2031-09-08