Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Inne komunikaty


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Inne komunikaty

Komunikat Termin ważności

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 10.12.2025

Oznaczenie sprawy PCD.1152/132/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa, ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przygotowanie i wygłoszenie referatu podczas Seminarium Odbiorców Instytucji Kultury 1.12.2025 r. oraz przygotowanie artykułu podsumowującego do publikacji poseminaryjnej. 

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

               Maciej Nowak

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2025-12-10 do 2031-12-10

UA-III.6730.1104.2025

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49a  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

zawiadamiam  strony postępowania,

że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla zamierzenia określonego przez inwestora jako budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wolno stojącego wraz z infrastrukturą techniczną, przewidzianej do realizacji na działce numer 6/31, arkusz 09, obręb Krzesiny (10), przy ul. Leżajskiej w Poznaniu, w dniu 08.12.2025 r. zakończono postępowanie dowodowe i przystąpiono do rozpatrywania zgromadzonego materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia, a strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, przed wydaniem decyzji przez organ.

Z aktami sprawy można zapoznać się w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

od 2025-12-10 do 2025-12-29

Obwieszczenie PZ.ZUZ.4210.730.3.2025.KMN

Obwieszczenie PZ.ZUZ.4210.730.3.2025.KMN

od 2025-12-10 do 2025-12-24

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 10.12.2025 r.

Oznaczenie sprawy PCD.115/123/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

świadczenie usługi przewodnickiej podczas spaceru po Wildzie organizowanego jako wydarzenie towarzyszące ekspozycji Wildeckiej Galerii Witrynowej na Wildzie w listopadzie 2025 r.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

AGK Serwis Anna Gawrysiak-Knez

Ul. Dolina 6b/19

61-551 Poznań

NIP 5421804112

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2025-12-10 do 2031-12-10

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 10.12.2025 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/125/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Wygłoszenie wykładu oraz udział w podcaście w ramach cyklu Historie do Złamania, popularyzującego historię szyfrów i kryptologii

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

1. Małgorzata Kuzdra 

2. Anna Adamowicz

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2025-12-10 do 2031-12-10

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 10.12.2025 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/98/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przeprowadzenie warsztatów z zakresu edukacji kulturowej dla rodzin z dziećmi w trakcie Wieczoru Małej Grozy w Bramie Poznania.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Marta Domańska

Sławomir Kowal         

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2025-12-10 do 2031-12-10

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 10.12.2025.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/137/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

usługa z zakresu działalności kulturalnej polegająca na wykonaniu replik artefaktów średniowiecznych związanych z Ostrowem Tumskim w Poznaniu, które zostaną wykorzystane do celów edukacyjnych

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Joanna Grobelska

              

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2025-12-10 do 2031-12-10

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 10.12.2025 r.

Oznaczenie sprawy: PCD.1152/131/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Stworzenie autorskiego dzieła w postaci przygotowania i przeprowadzenia według autorskiego scenariusza sześciu wywiadów historii mówionej, stworzenia transkrypcji oraz opracowania tematyki wywiadów na potrzeby wystawy czasowej realizowanej w 2026 roku w Galerii Śluza.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia:

Michał Kierzkowski

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2025-12-10 do 2031-12-10

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 10.12.2025 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/94/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przeprowadzenie zajęć z zakresu edukacji kulturalnej dla rodzin i dzieci indywidualnych
w Centrum Szyfrów Enigma Poznania oraz animacji w Strefie Szyfrów w 2025 r. od września do grudnia.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Anna Szymczyk,

Maria Kubzdela,

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2025-12-10 do 2031-12-10

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 10.12.2025 r.

Oznaczenie sprawy: PCD.1152/130/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa
ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Usługa z zakresu działalności kulturalnej związanej z organizacją wystaw, polegająca na przygotowaniu opracowania popularno-naukowego na temat życia kulturalnego w Poznaniu na osiedlu Rataje w latach 1968-1989, animowanego przez placówki kulturalne i społeczno-oświatowe. Opracowanie będzie stanowić podstawę merytoryczną do stworzenia przez Poznańskie Centrum Dziedzictwa wystawy czasowej w Galerii Śluza.

3. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia:

Alicja Figarska

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2025-12-10 do 2031-12-10

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 10.12.2025 r.

Oznaczenie sprawy: PCD.1152/113/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie dzieła w postaci elementów aranżacji wystawy czasowej "Trudna codzienność. Życie w powojennym Poznaniu".

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia:

LABO PRINT SA, ul. Szczawnicka 1, 60-471 Poznań

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2025-12-10 do 2031-12-10

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 10.12.2025 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/133/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Realizacja działań edukacyjno-kulturalnych podczas spotkania podsumowującego projekt "Kamienice Łazarza" w ramach marki Fest Fyrtel w dniu 7.12.25, godz. 15:00. Przygotowanie wystawy autorskich fotografii z Łazarza w przestrzeni Chill Spot i przeprowadzenie prelekcji o łazarskich kamienicach.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

               Zbigniew Zachariasik

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2025-12-10 do 2031-12-10

UA-I.6730.1118.2025

Z A W I A D O M I E N I E

w formie obwieszczenia

Zawiadamiam, zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, że w dniu 9.12.2025 r., na wniosek inwestora - Pana Jerzego Witkowskiego zawieszono postępowania w sprawie dotyczy: ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez inwestora jako: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym" przewidzianej do realizacji na działce nr 1/17, ark. 15, obręb Górczyn położonej w Poznaniu
przy ul. Rembertowskiej.

W przedmiotowym postępowaniu administracyjnym  bierze udział więcej niż dwadzieścia stron, zatem zgodnie z art. 49a k.p.a. zawiadomienie stron o dalszych czynnościach w tej sprawie, w tym o wydanym rozstrzygnięciu, będzie następuje w formie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17 i w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.poznan.pl/bip/wydzial-urbanistyki-i-architektury,31/

W przypadku zawiadomienia strony zgodnie z art. 49a k.p.a. o decyzji lub postanowieniu, które podlega zaskarżeniu, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję lub postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji lub postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie.

Jeżeli decyzja lub ww. postanowienie nie mogą być udostępnione stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji lub postanowienia może być niezwłocznie udostępniony (art. 49b § 1 i 2 k.p.a.).

Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "k.p.a.") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 u.p.z.p.
w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości zawiadomienia dokonuje w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej.

Informuję, że strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami tej sprawy i zgłosić ewentualnie uwagi do prowadzonego postępowania (podając nr sprawy UA-I.6730.1118.2025). Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką. Zapoznanie się z aktami sprawy oraz kontakt z osobami prowadzącymi postępowanie: w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, pod rygorem doręczenia pisma pod dotychczasowy adres ze skutkiem prawnym (zgodnie z art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania).

Informacje o aktualnym stadium postępowania administracyjnego można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.poznan.pl.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne zawiadomienie w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.).

od 2025-12-10 do 2025-12-24

UA-I.6730.724.2025

Z A W I A D O M I E N I E

w formie obwieszczenia

Zawiadamiam, zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, że w dniu 8.12.2025 r., wydano postanowienie  o sprostowaniu oczywistej omyłki w decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na dz. 240/9 oraz 207/5 (część), ark. 33, obr. Łazarz, położonych w Poznaniu, przy ul. Kolejowej 35.

Zapoznanie się z treścią postanowienia możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką.

Zapoznanie się z aktami sprawy oraz kontakt z osobami prowadzącymi postępowanie: w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

W przedmiotowym postępowaniu administracyjnym  bierze udział więcej niż dwadzieścia stron, zatem zgodnie z art. 49a k.p.a. zawiadomienie stron o dalszych czynnościach w tej sprawie, w tym o wydanym rozstrzygnięciu, będzie następuje w formie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17 i w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.poznan.pl/bip/wydzial-urbanistyki-i-architektury,31/.

W przypadku zawiadomienia strony zgodnie z art. 49a k.p.a. o decyzji lub postanowieniu, które podlega zaskarżeniu, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję lub postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji lub postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie.

Jeżeli decyzja lub ww. postanowienie nie mogą być udostępnione stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji lub postanowienia może być niezwłocznie udostępniony (art. 49b § 1 i 2 k.p.a.).

Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "k.p.a.") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 u.p.z.p.
w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości zawiadomienia dokonuje w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej.

Strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, pod rygorem doręczenia pisma pod dotychczasowy adres ze skutkiem prawnym (zgodnie z art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania).

Informacje o aktualnym stadium postępowania administracyjnego można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.poznan.pl.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne zawiadomienie w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.).

od 2025-12-10 do 2025-12-24

Obwieszczenie o terminie opisu i oszacowania nieruchomości KW PO2P/00084296/4

Obwieszczenie o terminie opisu i oszacowania nieruchomości KW PO2P/00084296/4, 3022-SEE.7112.11.2025.28

od 2025-12-09 do 2026-03-26

Komunikat z dnia 8 grudnia 2025 r.

Komunikat z dnia 8 grudnia 2025 r.

Na podstawie art. 152b. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2025 poz. 647 t.j.), do Wydziału Klimatu i Środowiska wpłynęły następujące zgłoszenia instalacji wytwarzających pole elektromagnetyczne:

KSr-II.6222.2.479.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej POZ0082, ul. Szwajcarska 14, Poznań

KSr-II.6222.2.480.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zakończeniu eksploatacji stacji bazowej POZ0068, ul. Głuszyna 135, Poznań

KSr-II.6222.2.481.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne - stacji bazowej POZ0372, ul. Droga Dębińska 10c, Poznań

KSr-II.6222.2.482.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej POZ0326, ul. Pobiedziska 1, Poznań

Organizacja pozarządowa w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 t.j.) prowadząca działalność w zakresie, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt 6 lub 18 tej ustawy, lub osoba zamieszkała w gminie, na terenie której ma być lub jest eksploatowana instalacja, o której mowa w ust. 1, może wnieść do organu ochrony środowiska właściwego do przyjęcia zgłoszenia uwagi dotyczące okoliczności, o których mowa w art. 152 ust. 4a, wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem uprawdopodabniającym zasadność ich wniesienia - art 152b. ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2025 poz. 647 t.j.)

od 2025-12-08 do 2025-12-22

Powiadomienie WOO-II.420.51.2025.JC.4

Powiadomienie WOO-II.420.51.2025.JC.4

od 2025-12-08 do 2025-12-22

UA-II.6730.931.2025

OBWIESZCZENIE  

           

Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

zawiadamiam strony postępowania,

że 5.12.2025 r. zostało wystosowane zawiadomienie o zakończeniu postępowania dowodowego w sprawie ustalenia warunków zabudowy, dla inwestycji polegającej
budowie dziewiętnastu domów jednorodzinnych wolnostojących przewidzianej do realizacji na części działki nr 104/15, ark. 04, obręb Umultowo, położonej w okolicy ul. Rumiankowej
w Poznaniu, z wniosku osoby fizycznej z 21.08.2025 r.

Publiczne obwieszczenie następuje w 8.12.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 5 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.), czyli w dniu 22.12.2025 r.

W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (sygn.
UA-II.6730.931.2025) i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań: w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00
a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

od 2025-12-08 do 2025-12-22

UA-I.6730.1078.2025

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

           

Na podstawie art. 49a  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

zawiadamiam  strony postępowania,

że zakończono postępowanie dowodowe w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez inwestora jako budowa 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych przewidzianej do realizacji na działkach nr 4, 5, 6/2; ark 47, obręb Poznań; położonych w Poznaniu przy ul. Krakowskiej 27-33, z wniosku Kancelarii Urbanistycznej Filip Koczorowski i przystąpiono do rozpatrywania zgromadzonego materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia.

Strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, przed wydaniem decyzji przez organ w terminie do 15 grudnia 2025 r.

od 2025-12-05 do 2025-12-19

UA-III.6730.83.2025

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

Na podstawie art. 49a  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

zawiadamiam  strony postępowania,

że w toku postępowania w sprawie ustalenia warunków zabudowy
dla inwestycji polegającej na budowie 4 budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz
z garażami podziemnymi
, przewidzianej do realizacji na terenie działek oznaczonych
nr ewid. 15, 16, 17/3, 17/13, 13/11, 13/6, 17/6, położonej w obrębie geod. Komandoria,
ark. 03, przy ul. Warszawskiej w Poznaniu,

w dniu 3 grudnia 2025 r. zostało zakończono postępowanie dowodowe w sprawie
i przystąpiono do rozpatrywania zgromadzonego materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia, a strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele
i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, przed wydaniem decyzji przez organ.

     Z aktami sprawy można zapoznać się (podając nr sprawy UA-III.6730.83.2025)
w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00
a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

            Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

od 2025-12-05 do 2025-12-19