Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Inne komunikaty


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Inne komunikaty

Komunikat Termin ważności

Obwieszczenie w spr. zezwolenia na realizację inwestycji : budowa dróg na osiedlu Zieliniec

Obwieszczenie w spr. zezwolenia na realizację inwestycji : budowa dróg na osiedlu Zieliniec, IR-III.7821.15.2023.PS

od 2024-03-21 do 2024-04-04

Komunikat z dnia 20 marca 2024 r.

Komunikat z dnia 20 marca 2024 r.

Na podstawie art. 152b. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 poz. 54 t.j.), do Wydziału Klimatu i Środowiska wpłynęły następujące zgłoszenia instalacji wytwarzających pole elektromagnetyczne:

KSr-II.6222.191.2024 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej BT33815 POZ RATAJCZAKA, ul. Ratajczaka 19, Poznań

KSr-II.6222.192.2024 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej BT30732 POZ DŁUGOSZA, ul. Dąbrowskiego 115, Poznań

KSr-II.6222.193.2024 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej BT30733 POZ BUKOWSKA 2, ul. Przybyszewskiego 30, Poznań

Organizacja pozarządowa w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571 t.j.) prowadząca działalność w zakresie, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt 6 lub 18 tej ustawy, lub osoba zamieszkała w gminie, na terenie której ma być lub jest eksploatowana instalacja, o której mowa w ust. 1, może wnieść do organu ochrony środowiska właściwego do przyjęcia zgłoszenia uwagi dotyczące okoliczności, o których mowa w art. 152 ust. 4a, wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem uprawdopodabniającym zasadność ich wniesienia - art 152b. ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 poz. 54 t.j.)

od 2024-03-20 do 2024-04-03

Komunikat z dnia 19 marca 2024 r.

Komunikat z dnia 19 marca 2024 r.

Na podstawie art. 152b. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 poz. 54 t.j.), do Wydziału Klimatu i Środowiska wpłynęły następujące zgłoszenia instalacji wytwarzających pole elektromagnetyczne:

KSr-II.6222.190.2024 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o rozpoczęciu eksploatacji instalacji Linia kablowa 110kV Garbary-Cytadela, Garbary - EC Karolin wraz ze stacją elektroenergetyczną 110/15kV GPZ Garbary, ul. Panny Marii 2, Poznań

Organizacja pozarządowa w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571 t.j.) prowadząca działalność w zakresie, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt 6 lub 18 tej ustawy, lub osoba zamieszkała w gminie, na terenie której ma być lub jest eksploatowana instalacja, o której mowa w ust. 1, może wnieść do organu ochrony środowiska właściwego do przyjęcia zgłoszenia uwagi dotyczące okoliczności, o których mowa w art. 152 ust. 4a, wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem uprawdopodabniającym zasadność ich wniesienia - art 152b. ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 poz. 54 t.j.)

od 2024-03-19 do 2024-04-02

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 18.03.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/9/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie autorskiego dzieła w postaci projektu i wykonania elementów aranżacji wystawy "Co potrafi lądolód?": przestrzennej formy w kształcie lądolodu wykonanej z tkaniny oraz elementów stroju lodowca.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia:

Agnieszka Gierach

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2024-03-18 do 2030-03-18

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 18.03.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/10/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie autorskiego dzieła w postaci dekoracji malarskich na pucharach ceramicznych o tematyce nawiązującej do scenariusza wystawy "Co potrafi lądolód?"

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia:

Małgorzata Bartosik

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2024-03-18 do 2030-03-18

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 18.03.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/6/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przeprowadzenie 14 zajęć z zakresu edukacji kulturalnej dla rodzin z dziećmi w wieku 3-5 lat z cyklu Magiczny dywan oraz 3 zajęć z zakresu edukacji kulturalnej dla rodzin z dziećmi w wieku 12-24 miesiące z cyklu Małe Psoty.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Marta Miśkowiec

              

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2024-03-18 do 2030-03-18

KSr-VI.605.22.2024

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 45 ust.2 pkt 2 ustawy o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 z późn. zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania

podaje do publicznej wiadomości

projekt uchwały Rady Miasta Poznania w sprawie zasad udzielania dotacji celowej na zadania służące poprawie efektywności energetycznej polegającej na wymianie okien zewnętrznych lub drzwi zewnętrznych. W związku z powyższym zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w terminie 14 dni od ogłoszenia nin. obwieszczenia tj. od dnia 15.03.2024 r. do dnia 29.03.2024 r. Przyjmowanie opinii i wniosków odbywać się będzie w Wydziale Klimatu i Środowiska UMP ul. Gronowa 22a w godzinach urzędowania oraz na adres e-mail: ksr@um.poznan.pl

od 2024-03-15 do 2024-03-29

Informacja o posiadaniu zbędnego majątku ruchomego Zakładu Robót Drogowych przeznaczonego do nieodpłatnego przekazania

Informacja o posiadaniu zbędnego majątku ruchomego Zakładu Robót Drogowych przeznaczonego do nieodpłatnego przekazania

od 2024-03-15 do 2024-03-29

Deklaracja dostępności ZRD

Deklaracja dostępności ZRD

od 2024-03-15 do 2025-03-31

Obwieszczenie w spr. budowy ul. Bobolickiej i proj. drogi gminnej 10KD-D

Obwieszczenie w spr. budowy ul. Bobolickiej i proj. drogi gminnej 10KD-D, IR-III.7821.16.2023.PS

od 2024-03-15 do 2024-03-29

UA-II.6730.878.2022

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

           

Na podstawie art. 49a  w związku z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz w związku z decyzją Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu nr SKO.GP.4000.160.2023 z 31.01.2024r. (wpływ 08.03.2024 r.) uchylającą decyzję Prezydenta Miasta Poznania o ustaleniu warunków zabudowy nr 67/2023 z 23.02.2023r.. i przekazującą sprawę do ponownego rozpatrzenia przez organ pierwszej instancji,

zawiadamiam  strony postępowania,

że podjęto czynności w postępowaniu administracyjnym w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w zabudowie wolno stojącej, przewidzianej do realizacji na działce                    nr 167/101, ark. 15, obr. Morasko, położonej w Poznaniu przy ul. Szumiących Traw                        w Poznaniu  (postępowanie prowadzone z wniosku osób fizycznych, otrzymanego 22.11.2022r.) i przystąpiono do rozpatrywania zgromadzonego w postępowaniu materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 15.03.2024r.

Zawiadomienia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49§2 Kodeksu postępowania administracyjnego).

  W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawami (podając nr sprawy UA-II.6730.878.2022) i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów  i materiałów oraz zgłoszonych żądań w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

od 2024-03-15 do 2024-03-29

Badanie ankietowe : Kondycja gospodarstw domowych KGD

Badanie ankietowe : Kondycja gospodarstw domowych KGD

od 2024-03-12 do 2024-12-31

Badanie ankietowe - Badanie budżetów gospodarstw domowych BBGD

Badanie ankietowe - Badanie budżetów gospodarstw domowych BBGD

od 2024-03-12 do 2024-12-31

Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025

Obowiązują zasady uregulowane Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów
do publicznych szkół i placówek artystycznych oraz przechodzenia z jednych typów szkół
do innych (Dz. U. z 2019 r., poz. 686 ) wraz ze zmianami ogłoszonymi Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 7 marca 2022 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 194, poz. 563 ).

2. Szkoła prowadzi punkt konsultacyjny w wybrane czwartki w godz. 14.30-15.30, po uzgodnieniu telefonicznym.

3. Podania o przyjęcie wraz z niezbędnymi dokumentami należy składać do 29 maja 2024 r.

4. Egzaminy zostaną przeprowadzone 8 czerwca 2024 roku (sobota).

5. Egzaminy obejmują:

 A. EGZAMIN PRAKTYCZNY

B. EGZAMIN OGÓLNOMUZYCZNY

6. Egzamin wstępny ma charakter konkursowy. Do poszczególnych sekcji zostaną przyjęci kandydaci z najwyższą punktacją.

7. Kandydat zmieniający instrument oceniany jest na zasadzie stwierdzenia przez komisję przydatności.

8. Kandydat może zdawać na trzy dowolnie wybrane specjalności / kierunki.

9. Wszyscy kandydaci składają podania i inne wymagane dokumenty wraz ze świadectwem zdrowia.

10. Kandydaci mogą zapoznać się ze Statutem na stronie internetowej szkoły www.muzycznanasolnej.pl

11. Lista kandydatów zakwalifikowanych do szkoły zostanie ogłoszona 14 czerwca  2024 r.

12. Warunkiem przyjęcia do szkoły jest dostarczenie ORYGINAŁÓW świadectw ukończenia szkoły podstawowej / ogólnokształcącej szkoły muzycznej I st. w terminie do 5 lipca 2024 r.

od 2024-03-09 do 2024-08-31

Ogłoszenie w spr. wpisania do rejestru zabytków nieruchomych willi przy ul. Droga Dębińska

Ogłoszenie w spr. wpisania do rejestru zabytków nieruchomych willi przy ul. Droga Dębińska, Po-WD.5140.1339.2.2024

od 2024-03-07 do 2024-04-08

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 4.03.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/8/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie autorskich spektakli muzycznych z cyklu Pograjki z zakresu edukacji kulturalnej.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

"Mozaika Dzieciom sp. z o.o.

ul. Mansfelda 4/31 60-855 Poznań

NIP: 7812059240 "

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2024-03-04 do 2034-03-04

Obwieszczenie o pierwszej licytacji nieruchomości ul. Błażeja 11F lok. nr 23

Obwieszczenie o pierwszej licytacji nieruchomości ul. Błażeja 11F  lok. nr 23, 3025-SEE.711.683.2022

od 2024-02-29 do 2024-04-19

Ogłoszenie w spr. przetargu ustnego ograniczonego na dzierżawę nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych w obrębie Radojewo, Miasto Poznań

Ogłoszenie w spr. przetargu ustnego ograniczonego na dzierżawę nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych w obrębie Radojewo, Miasto Poznań, POZ.WKUZ.GZ.4243.30.2024.APR.3

od 2024-02-28 do 2024-04-11

Komunikat o postępowaniu administracyjnym w sprawie wpisania do rejestru zabytków nieruchomych województwa wielkopolskiego budynku Nowej Synagogi w Poznaniu.

W Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Poznaniu zostało wszczęte z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie wpisania do rejestru zabytków nieruchomych województwa wielkopolskiego budynku Nowej Synagogi w Poznaniu, położonej przy ul. Wronieckiej 11A, zlokalizowanego na działkach nr ewid. 46/2 i 47/1, arkusz mapy 06, obr. Poznań.

od 2024-02-21 do 2025-02-21

Rozstrzygnięcie otwartego konkursu nr 32/2024 na powierzenie realizacji zadania Miasta Poznania "Pomoc społeczna, w tym pomoc rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywanie szans tych rodzin i osób" w 2024-2027

Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert nr 32/2024 na powierzenie realizacji zadania Miasta Poznania w obszarze "Pomoc społeczna, w tym pomoc rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywanie szans tych rodzin i osób" w latach 2024 - 2027, na podstawie zarządzenia Prezydenta Miasta Poznania nr 175/2024/P z dnia 15 lutego 2024 r.

od 2024-02-16 do 2032-02-16