Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Inne komunikaty


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Inne komunikaty

Komunikat Termin ważności

Nieodpłatne przekazanie środka trwałego

Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 33 przy ul. Wyspiańskiego 27 w Poznaniu
zawiadamia o możliwości nieodpłatnego środka trwałego będącego na wyposażeniu szkoły. Szczegóły w załączniku.

od 2025-09-17 do 2025-10-01

UA-III.6730.531.2025

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

           

Na podstawie art. 49a  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

zawiadamiam  strony postępowania,

że w dniu 12 września 2025 r. została wydana decyzja nr 454/2025 o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą, przewidzianej do realizacji na terenie części działek oznaczonych nr ewid. 13/8, 13/11 położonej w obrębie geod. Dębiec, ark. 17, przy ulicy Dębowej w Poznaniu.

     Z treścią decyzji można zapoznać się (podając nr sprawy UA-III.6730.531.2025)
w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00
a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

            Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

od 2025-09-17 do 2025-10-01

Opinia Sanitarna NS.9022.1787.2025

Opinia Sanitarna NS.9022.1787.2025

od 2025-09-17 do 2025-10-02

Opinia Sanitarna NS.9022.1311.2025

Opinia Sanitarna NS.9022.1311.2025

od 2025-09-17 do 2025-10-02

UA-III.6730.627.2025

OBWIESZCZENIE

O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE 

USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY  

           

Na podstawie art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym i art. 49a oraz 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego

zawiadamiam

 strony postępowania i wszystkich zainteresowanych

przez podanie do publicznej wiadomości: 

-       w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania,

-       na elektronicznej tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. organu,

że zakończono postępowanie dowodowe w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na posadowieniu budynków 4 garaży blaszanych, przewidzianej do realizacji na działce nr 19, arkusz 05, obręb Dębiec, położonej w Poznaniu przy
ul. Modrakowej.

W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (sygn. UA-III.6730.627.2025) i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni
od dnia publicznego ogłoszenia   (art. 49a Kpa).

od 2025-09-17 do 2025-10-01

Ogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu aktualizacji "Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Miasta Poznania" wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

OGŁOSZENIE

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu aktualizacji

"Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe
dla obszaru Miasta Poznania" wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Projekt aktualizacji i prognoza oddziaływania na środowisko

Miasto Poznań przystępuje do opracowania projektu aktualizacji "Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Miasta Poznania" [1]. Dla tego projektu sporządzono prognozę oddziaływania na środowisko po uzgodnieniu z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Wielkopolskim Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym w Poznaniu.

Kiedy i gdzie dokumenty będą wyłożone do publicznego wglądu?

Od 17 września do 7 października 2025 r. (przez 21 dni):

- w siedzibie Urzędu Miasta Poznania przy ul. 3 Maja 46 (sala obsługi - parter) w godzinach od 7:30 do 15:00,

- w formie elektronicznej na stronie internetowej https://bip.poznan.pl/bip/news/ w zakładce "Inne komunikaty".

Gdzie składać wnioski, zastrzeżenia i uwagi do projektu i prognozy? [2]

- pisemnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miasta Poznania przy ul. 3 Maja 46 (sala obsługi - parter) w godzinach od 7:30 do 15:00,

- za pomocą środków komunikacji elektronicznej (bez konieczności opatrywania ich podpisem elektronicznym) na adres e-mail: energia@um.poznan.pl,

- za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Urzędu Miasta Poznania: ul. 28 Czerwca 1956 r. 404, 61-441 Poznań.

Kto rozpatruje wnioski, zastrzeżenia i uwagi?

Wnioski, zastrzeżenia i uwagi zgłoszone w ramach wyłożenia będą rozpatrywane przez:

- Prezydenta Miasta Poznania (jako organ opracowujący te dokumenty) - w zakresie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,

- Radę Miasta Poznania przed uchwaleniem aktualizacji "Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru miasta Poznania" - w zakresie ustawy Prawo energetyczne.

Wnioski, zastrzeżenia i uwagi złożone po upływie terminu wyłożenia nie będą rozpatrywane.

Podstawa prawna

[1] Art. 19 ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.).

[2] Art. 19 ust. 7 ustawy Prawo energetyczne oraz art. 40 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

od 2025-09-16 do 2025-10-07

UA-II.6730.500.2025

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "k.p.a.")

zawiadamiam strony postępowania,

że w dniu 11.09.2025 r. na rzecz ENEA Logistyka sp. z o.o. (z siedzibą w Poznaniu przy ul. Strzeszyńskiej 58) została wydana decyzja nr 451/2025 znak UA-II.6730.500.2025 o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku magazynowego pod przewijarkę do kabli, przewidzianej do realizacji na działce nr 30/5, arkusz mapy 06, obręb ewidencyjny Podolany, położonej w Poznaniu przy ul. Strzeszyńskiej 58.

Z treścią decyzji można zapoznać się (podając nr sprawy UA-II.6730.500.2025) w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką. w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie (nr tel. 61 8785472).

Zgodnie z art. 49b k.p.a. na wniosek strony, organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli decyzja nie może być udostępniona stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji może być niezwłocznie udostępniony.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 16.09.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.).

od 2025-09-16 do 2025-09-30

Opinia Sanitarna NS.9022.1776.2025

Opinia Sanitarna NS.9022.1776.2025

od 2025-09-16 do 2025-10-01

UA-I.6730.628.2025

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

           

Na podstawie art. 49a  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

zawiadamiam  strony postępowania,

że zakończono postępowanie dowodowe w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez inwestora jako budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wolnostojącego przewidzianej do realizacji na działce nr 24/2, ark. 25, obręb Górczyn położonej w Poznaniu przy ul. Pszczyńskiej 35,z wniosku Pana Zbyszko Janiszewskiego i przystąpiono do rozpatrywania zgromadzonego materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia.

Strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, przed wydaniem decyzji przez organ w terminie do 18 września 2025 r.

od 2025-09-16 do 2025-09-30

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. wydania pozwolenia wodnoprawnego PZ.ZUZ.4210.532.3.2025.MZ

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. wydania pozwolenia wodnoprawnego PZ.ZUZ.4210.532.3.2025.MZ

od 2025-09-15 do 2025-09-22

Obwieszczenie o wyznaczeniu terminu zakończenia postępowania PZ.ZUZ.4210.430.9.2025.AO

Obwieszczenie o wyznaczeniu terminu zakończenia postępowania PZ.ZUZ.4210.430.9.2025.AO

od 2025-09-15 do 2025-09-29

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIE

                                                                      

            Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie art. 10 § 1 KPA

zawiadamiam strony postępowania,

że zakończono postępowanie dowodowe w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej jako: "budowa domu jednorodzinnego wolnostojącego", przewidzianej do realizacji na działce nr 64, ark. 16, obr. Krzyżowniki, położonej w Poznaniu przy ul. Lęborskiej 35,

z wniosku: osoby fizycznej otrzymanego 01.08.2025r. i przystąpiono do rozpatrywania zgromadzonego w postępowaniu materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 15.09.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).

Przed wydaniem decyzji - w terminie 5 dni od dnia dokonania zawiadomienia - strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy, mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP, e-Doręczenia lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście                             od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00                  a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie (tel. 878 1505).

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

od 2025-09-15 do 2025-09-29

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

zawiadamiam strony postępowania,

że decyzją nr 449/2025 (znak sprawy UA-II.6730.685.2025) z 11.09.2025 r. Prezydent Miasta Poznania ustalił warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wolnostojącego, przewidzianej do realizacji na działce                nr 133, ark. 48, obręb Junikowo, położonej w Poznaniu przy ul. Wołowskiej 41b                             (z wniosku osoby fizycznej, otrzymanego 27.06.2025 r.).

Z treścią ww. decyzji można zapoznać się (podając nr sprawy UA-II.6730.685.2025)                        w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście                     od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie (nr tel. 61 878 1505).

Zgodnie z art. 49b KPA na wniosek strony, organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli decyzja nie może być udostępniona stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji może być niezwłocznie udostępniony.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 12.09.2025r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).

od 2025-09-12 do 2025-09-26

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIE

O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY

                                                                      

Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie art. 61 § 1 i 4 KPA

zawiadamiam strony postępowania,

że na wniosek Prologis Poland XLIII sp. z o. o. (ul. Złota 59, 00-120 Warszawa) otrzymany 13.08.2025 r. (uzupełniony 02.09.2025 r.)  wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez inwestora (w ramach uzupełnienia wniosku) jako "Budowa 3 budynków (hal) przemysłowo-magazynowo-usługowych wraz z zespołami socjalno-biurowymi i technicznymi, budynkiem toalety, budynkiem gospodarczym budynku portierni, zbiornika przeciwpożarowego wraz z budynkiem pompowni, otwartego zbiornika retencyjno-rozsączającego, obiektów towarzyszących oraz niezbędnej infrastruktury, zmiana ukształtowania terenu", przewidzianej do realizacji na działkach nr 21/41, 21/42, 22/6, 22/7, 22/8, 22/9, 23/2, 23/3, 23/4, 23/6, 23/7, 23/8, 23/10, 23/13, 23/14, 23/47, 23/48, 23/49, 23/52, 23/53, 24/52-część, 24/51, 24/50, arkusz mapy 11, obręb Junikowo, położonych w Poznaniu przy ul. Sycowskiej.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 12.09.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).

Informuję, że w tej sprawie strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (sygn. UA-II.6730.901.2025) i zgłosić uwagi lub wnioski dowodowe. Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP, poprzez e-Doręczenia lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką. Kontakt z osobą prowadzącą postępowanie (tel. 878 5472) oraz zapoznanie się z aktami sprawy (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym) możliwe są w godzinach: w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00.

od 2025-09-12 do 2025-09-25

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIE

O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY

                                                                      

            Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie art. 61 § 1 i 4 KPA

zawiadamiam strony postępowania,

że na wniosek osoby fizycznej otrzymany 21.07.2025 r. zakończono postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez inwestora jako: "Budowa budynku usługowego", przewidzianej do realizacji na działce nr 50, arkusz mapy 42, obręb Junikowo, położonej w Poznaniu przy ul. Świdnickiej 11.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 12.09.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).

Informuję, że w tej sprawie strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (sygn. UA-II.6730.805.2025) i zgłosić uwagi lub wnioski dowodowe. Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez e-Doręczenia poprzez ePUAP lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką. Kontakt z osobą prowadzącą postępowanie (tel. 8785935) oraz zapoznanie się z aktami sprawy (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym) możliwe są w godzinach: w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00.

od 2025-09-12 do 2025-09-26

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2018.2096 t.j.),

zawiadamiam strony postępowania,

że w dniu 10.09.2025 r. została wydana decyzja Nr 448/2025 z dnia 10.09.2025 r. dla inwestycji polegającej na budowie 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wolno stojących, przewidzianej do realizacji na działkach nr 20/41, 20/42, 20/43, 20/44, 20/45 oraz części działek nr 20/28, 20/29, 20/31, arkusz 17, obręb Starołęka, położonych w Poznaniu w rejonie ul. Starołęckiej.

Z treścią decyzji można zapoznać się (podając nr sprawy UA-) w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

od 2025-09-12 do 2025-09-26

Opinia Sanitarna dot. wniosku Prezydenta Miasta Poznania KSr-V.6220.1.40.2025 w sprawie wydania opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla planowanej inwestycji..

Opinia Sanitarna dot. wniosku Prezydenta Miasta Poznania KSr-V.6220.1.40.2025 w sprawie wydania opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla planowanej inwestycji polegającej na budowie hali. NS.9022.1747.2025

od 2025-09-11 do 2025-09-25

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIE
O ZAWIESZENIU POSTĘPOWANIA
W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY
Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie z art. 98 § 1 i art. 101 oraz art. 123 KPA
zawiadamiam strony postępowania,
że w dniu 13.08.2025 r. zostało wydane postanowienie o zawieszeniu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej jako "rozbudowa budynku jednorodzinnego w zabudowie bliźniaczej o zewnętrzną klatkę schodową oraz przebudowa frontu budynku wraz z budową budynku gospodarczego", przewidzianej do realizacji na działkach nr 36/10, 36/25, ark. 24, obręb Górczyn, położonych przy ul. Komornickiej 23 / Konarzewskiej 30 w Poznaniu.
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 11.09.2025 r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma wBiuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).
Z treścią postanowienia można zapoznać się (podając nr sprawy UA-I.6730.470.2025) wBiurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie (tel. 878 5924).
Zgodnie z art. 49b KPA na wniosek strony, organ, który wydał postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli postanowienie nie może być udostępnione stronie w sposób lub formie określonych wewniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis postanowienia może być niezwłocznie udostępniony.

od 2025-09-11 do 2025-09-25

KOMUNIKAT publikacji oferty realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

KOMUNIKAT publikacji oferty realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Poznań, 11 września 2025 r.

Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zamieszczam poniższą ofertę:

Nr oferty lub nr techniczny wniosku:

ZSS-II.525.11.1.2025

Obszar zadania publicznego (art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie):

Ochrona i promocja zdrowia, w tym działalność lecznicza w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 450 t.j.)

Tytuł zadania publicznego (nazwa własna projektu):

"Bezpieczny i aktywny senior w domu"! Edukacja i profilaktyka dla lepszej jakości życia seniorów.

Nazwa oferenta:

Stowarzyszenie Lotnicza Ochotnicza Straż Pożarna

Termin realizacji zadania:

22.09.2025 r. - 30.11.2025 r.

Wysokość dofinansowania albo sfinansowania zadania publicznego:

7 500,00 zł

Wszelkie uwagi dotyczące zamieszczonej oferty należy kierować na formularzu uwag do oferty złożonej w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia, do Dagmary Marchwickiej (pracownik komórki organizacyjnej UMP), tel.: 61 878 56 32, e-mail: dagmara_marchwicka@um.poznan.pl

w terminie do 18 września 2025 r.

Załączniki:

1)    oferta realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

2)    formularz zgłaszania uwag do oferty.

(-) Z-czyni Dyrektorki Wydziału - Renata Grudzińska

od 2025-09-11 do 2025-09-18

OBWIESZCZENIE

OBWIESZCZENIEO WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY

                                                                          Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie art. 61 § 1 i 4 KPA

zawiadamiam strony postępowania,że na wniosek osoby fizycznej otrzymany 22.08.2025r. wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez inwestora jako: "budowa budynku usługowego z garażem podziemnym", przewidzianej do realizacji na działkach nr 261/1, 261/2 ark. 09, obr. Plewiska, położonych w Poznaniu                          przy ul. Malwowej 44.  Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 10.09.2025 r.Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).Z treścią akt sprawy można zapoznać się (podając nr sprawy UA-II.6730.943.2025)
w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście                      od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

od 2025-09-10 do 2025-09-24