Oferta: zastepca dyrektora palmiarni poznańskiej ds. infrastruktury

Data publikacji: 2025-08-25
Nr ref.: PP/01/2025
Jednostka: Palmiarnia Poznańska
Stanowisko: zastepca dyrektora palmiarni poznańskiej ds. infrastruktury
Informacje dodatkowe: umowa o prace 1 etat

Zakres podstawowych czynności

- organizacja, koordynacja i kontrola procesów inwestycyjnych i bieżącego utrzymania infrastruktury obiektów Palmiarni i Parku Wilsona, w tym koordynacja współpracy z inwestorem zastępczym, wykonawcami usług;

-  tworzenie planów realizacyjnych inwestycji, nakładów inwestycyjnych, harmonogramów, Wieloletniej Prognozy Finansowej i budżetu Palmiarni Poznańskiej.

- planowanie strategiczne z uwzględnieniem optymalizacji procesów i zasobów oraz rozwoju oferowanych usług i marki Palmiarni;

- nadzór, monitorowanie i ocena stopnia realizacji celów w ramach powierzonych procesów, z uwzględnieniem analiz ryzyka;

- nadzorowanie i koordynacja procesów związanych z udzielaniem zamówień publicznych;

- nadzorowanie pracy i wspieranie rozwoju kompetencji zespołu;

- reprezentowanie Jednostki na zewnątrz w ramach powierzonych procesów i zastępowania Dyrektora.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe magisterskie: zarządzanie, budownictwo, ekonomia, prawo lub pokrewne
  2.  5-letni staż pracy, w tym 2-letnie doświadczenie w koordynacji/zarządzaniu projektami inwestycyjnymi oraz 3-letnie doświadczenie w kierowaniu ludźmi
  3. Umiejętność posługiwania się pakietem biurowym  Ms Office
  4. Umiejętność stosowania przepisów Prawa Zamówień Publicznych
  5. Znajomość przepisów dot. funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym finansów publicznych
  6. Gotowość do podejmowania wyzwań i pracy w zmiennych/dynamicznych warunkach
  7.  Umiejętność kierowania zespołem, motywowania pracowników, delegowania zadań i podejmowania decyzji
  8. Umiejętność wystąpień publicznych
  9. Umiejętność analizy danych finansowych, oceny ryzyka i potencjału inwestycyjnego
  10. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  11. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 t.j. ze zm.)
  12. Dyspozycyjność

Wymagania dodatkowe

1.  Studia MBA, podyplomowe, kursy, egzaminy, uprawnienia w zakresie: zarządzania projektami, finansów, zamówień publicznych, marketingu

2. Umiejętność sprawnego posługiwania się dokumentacją techniczną, uprawnienia budowlane

3. Umiejętność posługiwania się narzędziami dedykowanymi zarządzaniu projektami

4. Doświadczenie w pracy w sektorze administracji rządowej lub samorządowej

5. Doświadczenie w koordynacji/zarządzaniu projektami inwestycyjnymi związanymi z rewitalizacją, ochroną przyrody lub pokrewne

6. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

7. Prawo jazdy kategorii B

Wymagane dokumenty

1)    CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;

2)    list motywacyjny;

3)    dokumenty potwierdzające wykształcenie (kopie);

4)    dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (kopie);

5)    podpisane oświadczenia o:

a) posiadanym obywatelstwie,

b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

c) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

e) podpisana " informacja o przetwarzaniu danychosobowych osób ubiegajacych się o zatrudnienie w Palmiarni Poznańskiej"file:///C:/Users/Renata_Jeske/Downloads/Klauzula_Informacyjna_Rekrutacja_Palmiarnia-2.pdf

Inne informacje:

  1. Oferujemy:
    1. Stabilne zatrudnienie w strukturach Miasta Poznań
    2. Możliwość dołączenia do zespołu wdrażającego kompleksową przebudowę unikatowej placówki botanicznej z ponad 100-letnią historią wraz z dalszym rozwojem oferowanych usług
    3. Rozbudowany system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy, nagrody, 13sta pensja)
    4. Wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego

    Warunki pracy:

    1. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
    2. Praca wymaga sprawnego, bezpośredniego  komunikowania się z innymi pracownikami i instytucjami;
    3. Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
    4. Praca zespołowa.

Prosimy o składanie ofert bezpośrednio do sekretariatu Palmiarni Poznańskiej, w godzinach 8.00- 14.30,  w zamkniętych kopertach, opisanych: rekrutacja - zastępca dyrektora ds. inwestycyjnych lub nr sprawy,  w terminie do15 września 2025r. Palmiarnia Poznańska zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Proces rekrutacyjny będzie przeprowadzony w kilku etapach. 

Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wynikających z art.22 (1) par. 1 Kodeksu Pracy wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody (pod podanymi w CV danymi) na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Palmiarnię Poznańską moich dodatkowych  danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO".

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Palmiarnia Poznańska, ul. Matejki 18, 60-767 Poznań w terminie do 2025-09-15.

Palmiarnia Poznańska zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

https://palmiarnia.poznan.pl/wp-content/uploads/2023/11/Klauzula_Informacyjna_Rekrutacja_Palmiarnia.pdf

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Renata Jeske
Data wytworzenia informacji: 2025-08-25 00:00
Opis zmian: korekta (Aktualizacja)
Opublikował(a): Renata Jeske
Data i godzina publikacji: 2025-08-25 14:44