Oferta: samodzielny referent ds. płac
Data publikacji: 2021-03-22
Nr ref.: POSM2.110-1/21
Jednostka: Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia nr 2 im. Tadeusza Szeligowskiego
Stanowisko: samodzielny referent ds. płac
Data rozstrzygnięcia oferty
2021-04-14
Zakres podstawowych czynności
- Sporządzanie i rozliczanie comiesięcznych list płac nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi.
- Sporządzanie i rozliczanie list płac za godziny ponadwymiarowe nauczycieli, odprawy emerytalne, nagrody jubileuszowe, dodatkowe wynagrodzenie roczne i inne.
- Sporządzanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń i innych świadczeń na konta bankowe pracowników.
- Rozliczanie zasiłków wypłacanych z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
- Sporządzanie list wypłat świadczeń z ZFŚS.
- Przygotowywanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych (umowa, rachunek).
- Sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego pracowników i zleceniobiorców.
- Przygotowywanie przelewów składek i należności na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego.
- Obsługa programu Płatnik ZUS w zakresie realizowanych zadań.
- Sporządzanie rocznych raportów dla osoby ubezpieczonej RMUA.
- Dokonywanie rocznego rozliczenia podatkowego każdego pracownika i zleceniobiorcy, sporządzenie właściwego formularza PIT oraz przesłanie go do Urzędu Skarbowego drogą elektroniczną.
- Prowadzenie indywidualnych kart wynagrodzeń pracowników.
- Wystawianie zaświadczeń do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów
i rencistów. - Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników szkoły.
- Sporządzanie na wniosek pracowników i byłych pracowników zaświadczeń
o wynagrodzeniu ERP-7. - Sporządzanie dokumentacji płacowej pracowników odchodzących na emeryturę, rentę.
- Sporządzanie sprawozdań GUS i innych w zakresie płac.
- Sporządzanie sprawozdań płacowych dla potrzeb SIO.
- Prowadzenie SIO w zakresie płac.
- Prowadzenie PABS-a w zakresie płac.
- Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie płac.
- Przygotowywanie analiz finansowych na potrzeby księgowości, kadr i organu prowadzącego.
- Wykonywanie zleceń dyrekcji szkoły nie zawartych w niniejszym zakresie czynności
a związanych z charakterem swojej pracy.
Wymagania obowiązkowe
1. Obywatelstwo polskie.
2. Kandydat ma ukończone studia wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku lub wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku.
4. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
5. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe
1. Minimum 2 letni staż pracy na stanowisku do spraw płac w jednostkach oświaty dla kandydatów z wykształceniem wyższym lub minimum 4 letni staż pracy na stanowisku do spraw płac w jednostkach oświaty dla kandydatów z wykształceniem średnim.
2. Znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela, Kodeks pracy.
3. Znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych.
4. Umiejętność pracy w programach Progman Płace, Progman Zlecone, SIO, Pabs, Płatnik.
5. Predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, kreatywność, życzliwość.
Wymagane dokumenty
1. CV - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
2. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia, posiadane uprawnienia. Kserokopie świadectw pracy prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną.
3. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych.
6. W celu ułatwienia kontaktu z kandydatem oferta powinna zawierać adres email i nr telefonu niezbędne do poinformowania kandydata o dalszym postępowaniu konkursowym.
7. Wzór oświadczenia, zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru na wolne stanowisko oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji są do pobrania ze strony internetowej szkoły www.posm2.poznan.pl
Inne informacje:
1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Przewidywana data zatrudnienia - od dnia
26 kwietnia 2021 r.
2. Praca w wymiarze 10/40 godzin tygodniowo; zadaniowy czas pracy, w tym dwa razy
w tygodniu świadczenie pracy w siedzibie placówki.
3. Praca na stanowisku samodzielnego referenta ds. płac nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Praca przy monitorze ekranowym.
4. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników niepedagogicznych zatrudnionych w POSM I st. nr 2
im. Tadeusza Szeligowskiego.
5. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
1. Termin składania ofert upływa dnia 7 kwietnia 2021 r. (liczy się data wpływu).
2. Ofertę z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać osobiście w budynku szkoły, w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko urzędnicze - samodzielny referent ds. płac" lub przesłać pocztą na adres: Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I st. nr 2 im. Tadeusza Szeligowskiego 61-127 Poznań, ul. Bydgoska 4. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą mailową.
2. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
4. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną poinformowani telefonicznie oraz mailowo o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI PRACOWNIKÓW SZKOŁYZe względu na fakt, iż od 25 maja 2018 roku w Polsce obowiązują przepisy Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (dalej: RODO) oraz Ustawy o ochronie danych osobowych, przedstawiamy poniżej kilka przydatnych informacji nt. ochrony i przetwarzania Państwa danych osobowych. I.Kto jest administratorem danych osobowych?Administratorem danych osobowych Pani/Pana oraz jest Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia nr 2 im. Tadeusza Szeligowskiego mieszcząca się przy ul. Bydgoskiej4,61-127 PoznańII.Z kim można się kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych?Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:1.Inspektor Ochrony Danych -pani Beata Rychła:pod adresem poczty elektronicznej: iod2_oswiata@um.poznan.plpisemnie na adres: Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, z dopiskiem "Inspektor ochrony danych"2.Zastępca InspektoraOchrony Danych -pani Izabela Malinowska-Szabowska:pod adresem poczty elektronicznej: iod6_oswiata@um.poznan.plpisemnie na adres: Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, z dopiskiem "Inspektor ochrony danych"III.W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane osobowe?Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie udzielonej przez Państwa zgody (RODO Art. 6, ust.1, lit. a).Państwa dane w przypadku rekrutacji na stanowiska urzędnicze będą przetwarzane do 4 miesięcy od zakończenia rekrutacji, a następnie przez okres 3 lat od zakończenia procesu rekrutacji w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Wymagania w zakresie przechowywania dokumentacji rekrutacyjnej wynikają również z Ustawy o pracownikach samorządowych, do przestrzegania której zobligowany jest Administrator.
IV.Komu przekazywane są dane osobowe?Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z Administratorem w procesie rekrutacjitj. dostawcom systemów informatycznych, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów, biurom księgowym i rachunkowym, kancelariom prawnym oraz podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa. V.Jakie mamy prawa w związku z ochroną danych osobowych? Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ichsprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody.Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych. VI.Czy dane są przekazywane poza EOG? Administrator nie przesyła Państwa danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). VII.Czy dane wykorzystuje się do profilowania? Państwa dane osobowe nie są wykorzystywane zautomatyzowanego podejmowania decyzji w tym do profilowania. VIII.Czy podawanie danych osobowych jest konieczne? Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Jacek Fokt
Data wytworzenia informacji: 2021-04-14 00:00
Opis zmian: wprowadzenie informacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Magdalena Kurasz-Kopiec
Data i godzina publikacji: 2021-04-14 13:02