Oferta: samodzielny referent ds. płac

Data publikacji: 2017-02-13
Nr ref.: POSM2.120-1/17
Jednostka: Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia nr 2 im. Tadeusza Szeligowskiego
Stanowisko: samodzielny referent ds. płac
Informacje dodatkowe: 1/4 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-02-24

Zakres podstawowych czynności

  1. Sporządzanie i rozliczanie comiesięcznych list płac nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi.
  2. Sporządzanie i rozliczanie list płac za godziny ponadwymiarowe nauczycieli, odprawy emerytalne, nagrody jubileuszowe, zasiłki na zagospodarowanie, dodatkowe wynagrodzenie roczne, i inne.
  3. Sporządzanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń i innych świadczeń na konta bankowe pracowników.
  4. Rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych.
  5. Sporządzanie list wypłat świadczeń z ZFŚS.
  6. Przygotowywanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zlecenie lub umów o dzieło (umowa, zgłoszenie i wyrejestrowanie z ubezpieczeń społecznych, rachunek).
  7. Sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego pracowników i zleceniobiorców.
  8. Przygotowywanie przelewów składek i należności na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego.
  9. Obsługa programu Płatnik ZUS w zakresie realizowanych zadań.
  10. Sporządzanie i przekazywanie wszystkim pracownikom i zleceniobiorcom rocznych raportów dla osoby ubezpieczonej RMUA.
  11. Dokonywanie rocznego rozliczenia podatkowego każdego pracownika i zleceniobiorcy, sporządzenie właściwego formularza PIT oraz przesłanie go do Urzędu Skarbowego  drogą elektroniczną.
  12. Prowadzenie indywidualnych kart wynagrodzeń pracowników.
  13. Wystawianie zaświadczeń do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów
    i rencistów.
  14. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników szkoły.
  15. Sporządzanie na wniosek pracowników i byłych pracowników zaświadczeń o wynagrodzeniu Rp-7.
  16. Sporządzanie dokumentacji płacowej pracowników odchodzących na emeryturę, rentę.
  17. Sporządzanie sprawozdań GUS Z-03, Z-06 i innych wskazanych w drodze losowania.
  18. Sporządzanie sprawozdań płacowych dla potrzeb SIO.
  19. Prowadzenie SIO w zakresie płac.
  20. Przygotowywanie analiz finansowych na potrzeby księgowości, kadr i organu prowadzącego.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne.
  2. Minimum 5 letni staż pracy w finansach lub księgowości.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych.

Wymagania dodatkowe

Sumienność, dobra organizacja pracy.Znajomość oprogramowania Wolters Kluwer Progman, SIO, Pabs, Płatnik.

Wymagane dokumenty

  1. Kserokopia dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia
    i doświadczenie na podobnym stanowisku.
  3. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
    (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).

Inne informacje:

Oferty zawierające wymienione dokumenty prosimy składać pod adresem Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I st. nr 2 im. Tadeusza Szeligowskiego 61-127 Poznań, ul. Bydgoska 4.

Informacja o wyniku naboru

IMG_0001.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Magdalena Kurasz-Kopiec
Data i godzina publikacji: 2017-02-24 12:44