Zamówienie: 1/2025
Sygnatura zamówienia: 1/2025
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 4 marca 2025
Kwota postępowania: poniżej progu unijnego
Tryb postępowania: tryb podstawowy
Urząd Miasta Poznania
Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II stopnia im. M. Karłowicza
ul. Solna 12, 61-736 Poznań
kontakt: tel. 61 8 522 856
email: sekretariat@muzycznanasolnej.pl
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 250 krzeseł wraz z 453 łącznikami zgodnie ze specyfikacją techniczną zawartą w Załączniku nr 1.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamawianych krzeseł wraz z łącznikami zostały określone w Załączniku nr 1 - Specyfikacja techniczna krzesła wraz z łącznikami.
Zamówienie powinno zostać zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty podpisania umowy/złożenia zamówienia.
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku nr 2 - Druk oferty.
Oferta powinna zawierać pełne dane Oferenta oraz podpis osoby uprawnionej do reprezentowania firmy.
Oferent zobowiązany jest do złożenia Załącznika nr 3 - Oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferta powinna zawierać pełne koszty realizacji zamówienia, w tym dostawy.
Oferty należy przesyłać na adres e-mail: administracja@muzycznanasolnej.pl lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego.
Termin składania ofert upływa w dniu 12 marca 2025 r. o godzinie 16:00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kryteria oceny oferty to cena - 100%
Wszelkie pytania dotyczące zapytania ofertowego można kierować na adres e mail Zamawiającego:administracja@muzycznanasolnej.pl lub telefonicznie: 61/8522856
Termin składania ofert/wniosków
12 marca 2025 do godz. 16:00
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
4 marca 2025
Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich:
4 marca 2025
SIWZ z załącznikami
- Załącznik nr 1 - Specyfikacja techniczna krzesła wraz z łącznikiem (PDF, 248.65kB)
- Załącznik nr 2 - Druk oferty (PDF, 247.11kB)
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (PDF, 232.15kB)
- Załącznik nr 4 Protokół odbioru (PDF, 236.11kB)
- Załącznik nr 5 RODO (PDF, 251.43kB)
- Zapytanie ofertowe (PDF, 266.89kB)
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Monika Kusz
Data wytworzenia informacji: 2025-03-04 00:00
Opis zmian: Dokonano korekty układu tekstu (Aktualizacja)
Opublikował(a): Monika Kusz
Data i godzina publikacji: 2025-03-04 21:20